Vilka ska köra ERF på Knudan den 2/10

Oroväckande att se ST-Riders framfart på Knudan med BE i söndags, men å andra sidan så slets bakdäcket sönder rätt snabbt, det blir till att byta bakdäck minst 4 ggr under racet om ni inte får ordning på fjädringen.

Det ryktas att DQ & MrBlind ska skjutsa varandra för att matcha fjädringsinställningen på racet, detta eftersom ST-Rider är 2.5 meter lång och väger 150 kg.

Startnummer 62 eller en back pilsner står på spel :D

Vi fick igår en försmak av hur ERFet kommer te sig. Riddarna leder väg medan Slowcorner racing förtvivlat försöker hänga med:

Bifogat

• erf.jpg
    erf.jpg
    35.3 KB · Visningar: 72
Don Quixote skrev:
Vi fick igår en försmak av hur ERFet kommer te sig. Riddarna leder väg medan Slowcorner racing förtvivlat försöker hänga med:
The Båtten Is Nådd, EMR kommer att såsa runt på 1.20 tider och spara på däcken, dom ska ju räcka hela nästa år oxå.

Bifogat

• normal_269_6958.jpg
    normal_269_6958.jpg
    38.4 KB · Visningar: 63
GSXR1100R skrev:
The Båtten Is Nådd, EMR kommer att såsa runt på 1.20 tider och spara på däcken, dom ska ju räcka hela nästa år oxå.
Varför har du bytt ljuddämpare? Det har EMR inte godkänt. :mad:

valmers skrev:
Varför har du bytt ljuddämpare? Det har EMR inte godkänt. :mad:
Det blev ett stort j-a hål i den på Anderstorp sist, den är dock på svetsning denna vecka.

Da Killed Suka är en skrothög :huvet

Hur svår är Knutstorp att lära sig? (Så att det går hjälpligt fort iallafall) Har inte kört där innan.

Strider skrev:
Vi har just fått bud från vår stötdämparleverantör: Vi kommer att ha den senaste uppdateringen direkt från Scania till racet. :yoparty
Jisses...

Magnus skrev:
Hur svår är Knutstorp att lära sig? (Så att det går hjälpligt fort iallafall) Har inte kört där innan.
Ni har sex timmar på er att lära er banan :lol

Strider skrev:
Om du sitter lite längre ut på sadeln Micke så når du ner till marken med knät.
Jag kan men jag vill inte

Bifogat

• normal_263_6323.jpg
    normal_263_6323.jpg
    32.6 KB · Visningar: 45
Magnus skrev:
Har eventuellt får en "styrning" som det heter i GP sammanhang :D . Vill bara veta om det är lönt att ens försöka???
Abolut och jag bjuder på kaffe :tummenupp

Då var det klart att man kör!

Vilka tider är det som gäller. Hittade inget på erf.nu eller hyllingemc.

*/ ?>
Back