Vilka ska köra ERF på Knudan den 2/10

Min maneger är på tjänsteresa i fillipinerna, han fick precis ett erbjudande från en taxichaffis som sa att han kunde greja tre fruar åt honom... :D

oscar skrev:
Fixar inte din manager sånt? :va

Vilka ingår i DQ´s team?

Strider skrev:
Jo tack, Du kanske inte vill ha din pilsnerback?
Detta ska bli kul, äntligen en 62:a att battla med :tummenupp Kör du snabbare och längre pass än mig så vinner du mitt startnummer i R-1000, om du förlorar så är backen min.

Denna ypperliga tillställning måste jag bara åskåda i egen hög (packad) personlighet.

Freppa skrev:
Farbror Freppa och Farbror Lunkan kommer ner och leker supportpersonal till team #83, vilket torde garantera en av två scenarion:
1: Gamlot, Freppa & Lunkan krökar upp bensinen och kommer därmed inte till start
2: Gamlot mutar oss att fyllemecka med Team Fets hoj, vilket omöjliggör en start.

RAJRAJ!
Detta har inte EMR Executive Management godkänt. All extra depåpersonal skall i vederbörlig ordning ackrediteras av EMR Executive Management. Inkommer officiell förfrågan om medverkan i vårt team vid ERF KnuTan, skall EMR Executive Management eventuellt överväga att ackreditera er två. Det anses som försvårande att ni, likt vilka lortiga skiftarbetare som helst, transporterar er i BIL till KnuTan. Bestickning i form av sprit och unga flickor med stora.....eh....visioner, kan självfallet förbättra era chanser.

Don Quixote skrev:
Vi har börjat tänka detsamma... :3freak
Tänk på att ST-Rider brukar klota första passet på tredje varvet i hornålen, det innebär att du måste köra fem timmar och 55 minuter non stop :brinnerup

Team Riddarna Racing kommer bestå av chief Strider, Don Quixikwackx och Mr.Lind. Beware! :)

Don Quixote skrev:
Team Riddarna Racing kommer bestå av chief Strider, Don Quixikwackx och Mr.Lind. Beware! :)

Dom e enkla o slå... Nu börjar man ju bli riktigt sugen o köra...

Bennybåge skrev:
Satt precis och tänkte samma sak.... man kanske skulle anmält sig....

Jag bearbetar MozzBerch varje dag numera med mail om "hur billigt" det kan vara, hur "kort tid" det egentligen tar. Så vi får väl se...

/e

Förlåt en dum och oinvigd person, men var ligger Knudan? Hade vart kul att kolla på åtminstone ETT RR-race :D

sharpedge skrev:
Förlåt en dum och oinvigd person, men var ligger Knudan? Hade vart kul att kolla på åtminstone ETT RR-race :D

Banan heter Ring Knutstorp och ligger vid Kågeröd.

Bifogat

• se_MapImageLocator[2].gif
    se_MapImageLocator[2].gif
    25.6 KB · Visningar: 44
valmers skrev:
Detta har inte EMR.......bla bla bla käften bla bla bla

Bäste herr Valmers.
I egenskap av styrelsemedlem av OGT (Old Gixxer Tour) samt med den makt som förlänts mig via TOD (Tjock och Dum) samt Mamma och Qwistfiq, ber jag härmed att för min samt Lunkans vägnar få ansöka om att ackrediteras till Knutstorp ERF den 2/10. Vi ämnar medbringa rusdrycker, oanade meckunskaper samt tre ungmöer till din ära (Det, eller en extra öl). Vi hoppas härmed att vår ansökan skall behandlas med den respekt som krävs samt att svaret går i positiva ordalag. Ehuru ni ej accepterar detta förslag kommer vi ner och sparkar er på pungen. Med respekt, självklart.

Er förtrogne

/L. Uspudel

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back