Va?sandstream skrev:Det där med att göra av med mer energi än man stoppar i sig är väl en ganska enkel förklaring som är lätt att förstå men som inte stämmer i verkligheten.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va?sandstream skrev:Det där med att göra av med mer energi än man stoppar i sig är väl en ganska enkel förklaring som är lätt att förstå men som inte stämmer i verkligheten.
Jag tävlade -96 och -97. Men på den tiden bodde jag i Göteborg, och tränade sedemera också där.ktmjacke skrev:Intressant,då borde jag ju nästan ha träffat dig,e ju inte så många tävlande byggare i alingsås.Brukar va där ganska ofta o tränar hos ingvar då jag är på besök,grymt fint gym faktiskt.Christian lindahl va där nåra ggr då jag tränade,seriös kille.
Tack det värmde!Trango_B skrev:Sandstream
Jag tycker du verkar vara jävligt mycket vettigare än det stora flertalet GI-nissarDu har sett GI i ett större perspektiv än dom flesta som argumenterar för GI-metoder. För personer som du är inte GI ett problem.
Det är den okunniga massan som endast fokuserar på GI som ligger farozonen för att misslyckas.
sandstream skrev:Tack det värmde!
Och jag håller med dig till 100%
Valmers och Acrid: Jag får nog ta tillbaka det!
Visst är det så att mängden energi i förhållande till förbrukad energi är avgörande.
Men jag är inte helt övertygad så jag ska nog kunna hitta någon rapport som säger att det inte är så![]()
toca1 skrev:Startvikt: 121,1 kg
Startdatum: 2005-01-03
Målvikt: 90-95 kg
Slutdatum: 2005-04-24 + livet ut.............
Dagensvikt: 116,3 kg (2005-01-17)
- 4,8kg
toca1 skrev:tackar tackar,,, nu ere lixom sköj när man ser att det man gör ger resultat.. att sen folk grattar till bra jobb gör ju inte saken sämre![]()
toca1 skrev:Startvikt: 121,1 kg
Startdatum: 2005-01-03
Målvikt: 90-95 kg
Slutdatum: 2005-04-24 + livet ut.............
Dagensvikt: 116,3 kg (2005-01-17)
- 4,8kg
Här kommer mera motivation ..... och tips ....Mr K skrev:en liten motivationsbild för er alla duktiga viktminskare ...
Själv e jag nöjd med min vikt men borde nog få lite bättre kondis .....
![]()
toca1 skrev:- 4,8kg
Sorry! Klart!pred skrev:sandstream..töm din brevlåda..får inte fram mess till dig![]()
sandstream skrev:Sorry! Klart!
(Man får ett mail från systemet om att det är fullt)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |