ojoj...det var en hel del skrivet här
jag kan bara säga så här...GI funkar kanon på mig och jag har alltid gått ner
inför tävling...så helt fucked up är det inte...man kan inte bara hänga i böcker och läsa ditt och datt och sen påpeka att saker funkar och inte funkar.
Jag har hjälpt 11 personer att nå sin målvikt med just användandet av GI, snabba och långsamma kolhydrater etc..och det har funkat varje gång plus
att dom behållt sin vikt genom att äta enligt GI tabellerna efteråt vilket även är lätt att lära sig.
Allt handlar om timing när det gäller att äta och vad man ska äta. Jag skulle också kunna gå in på det här rent näringsfysiologiskt iochmed att jag läst detta på högskolenivå men det orkar jag inte för bara jag vet att saker och ting fungerar genom beprövade metoder av mig själv..då räcker det bra.
Jag kan återgå till mig själv igen och jag kan säga att jag har nått väldigt "onaturligt" låg fettnivå i kroppen med just metoder som många säger är skit och inte funkar..tills dom provar själv. Vill absolut inte skryta nu men jag hade inte sett ut som på min avatar om saker och ting hade varit "fucked up" så är det bara. Jag och många andra är levande bevis på att saker fungerar om man ger sig lite tid och anstränger sig lite.
Det brukar alltid vara så att den första annonsen eller tidningsbilagan man läser om en metod är den som fastnar och är "rätt". Men det som gäller är att läsa forskningsrapporter och försöka omsätta det till vardagen och se om det funkar - funkar det BRA funkar det inte...gå vidare till nästa metod. Allt är en kemisk process som ska stämma med den egna kroppen.
Men vi får se..jag hjälper några stycken här nu på forumet enligt mina egna metoder och går dem ner i vikt så är ju diskussionen avslutad där och översatt i rätt handlande istället, bevis styrker ju som det sägs så vi får väl se