Viktminskning 2005

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Nu har jag tappat ytterligare 4kg senaste månaden och inte har jag blivit klenare på gymmet heller :)

Crosstrainern är lösningen.

Först 1 timme stryrketräning och sedan 30min fettförbränning, detta görs 4-6dagar/vecka.
 
burner skrev:
2184995 Nu har jag tappat ytterligare 4kg senaste månaden och inte har jag blivit klenare på gymmet heller :)

Crosstrainern är lösningen.

Först 1 timme stryrketräning och sedan 30min fettförbränning, detta görs 4-6dagar/vecka.
Ja, du heter ju burner så jag förstår dig att det går bra :rofl


Skojja lite bara
 
Var på årlig hälsokontroll via jobbet , kollade vikt o allt sånt.
Har varit lite tjock har tappat 10 kilo på prick 1 år.

Och då har jag inte bantat eller liknande bara rört på mig mer

vägde 84 - nu 74 kg perfekt...... helnöjd nu ska bara magen bort.
 
fick för inte så många dagar sen reda på att mitt sommarjobb detta året skärts ner till bara fyra veckor, varav två jag inte kan jobba vid, så det blir en massa egna studier, glassande samt träning denna sommaren (och inga pengar... att "slösa" på alkohol...)

så nu får NI fan se till att jag tränar i sommar :7peta :tummenupp

p.s målsättningen är lite bättre, lite snyggare (om möjligt...) och lite... coolare - nä men får se, ska snacka med flickvännen, studerar till hälsoutvecklare så hon vet nog vad jag bör och inte bör göra.
MEN DET ÄR ER JAG HÅLLER ANSVARIGA! :näsblod
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top