Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pyton skrev:Vill ni lätta kroppen snabbt och utan alltför stora plågor? Skippa kolhydraterna (Atkinsmetoden). Skeptisk som jag är hängde jag på en jobbarpolare som skulle testa (för att bevisa att det inte funkade). Jag experimenterade en månad utan pasta, ris, bröd och potatis (fuskade naturligtvis med öl på helgerna).
Resultat: -5 kg.
Helt bizarrt. Åt Kött och flottiga såser, köttfärssås med grädde, korv etc. Och ost och olja på allt.
Verkar helcrazy, men det funkar. Och man får vara mätt och nöjd!
cRoC skrev:Gissa varför ingen på stenåldern var tjock, dom åt inga kolhydrater![]()
Pyton skrev:Vill ni lätta kroppen snabbt och utan alltför stora plågor? Skippa kolhydraterna (Atkinsmetoden). Skeptisk som jag är hängde jag på en jobbarpolare som skulle testa (för att bevisa att det inte funkade). Jag experimenterade en månad utan pasta, ris, bröd och potatis (fuskade naturligtvis med öl på helgerna).
Resultat: -5 kg. Helt bizarrt. Åt Kött och flottiga såser, köttfärssås med grädde, korv etc. Och ost och olja på allt.
Verkar helcrazy, men det funkar. Och man får vara mätt och nöjd!
Egentligen ingen.... men du är i fel tråd, denna heter "Viktminskning 2005"DC skrev:Jaja... lite grinig idag, men men, vem fan bryr sig!
Ciao!!!
crm skrev:Och du levde då eller känner nån som levde då som kan berätta hur det var![]()
UrbanTiger skrev:Pqappa har berättat![]()
...korta fötter... jissesUrbanTiger skrev:
-30%UrbanTiger skrev:
xCr skrev:Borde kanske inte skriva detta, men jag måste bara påpeka att det är den sämsta ursäkten för att väga "lite för mycket" pga av att det inte är många gram det skiljer på en "grov" och en "smal" benstomme (sålänge du inte har kalkbrist och inte kan röra dig).
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |