Vi måste ju träffas snart igen.

Ja för fan, mig kan ni lita på.

Kl 19.00 alltså.

Jag ringer dig Johan innan jag sätter på bussen, hmm jag menar: sätter mig PÅ bussen.. :D

yeah runt 18-19tiden är dte bara att droppa in.. perfa.. hinner baksmällan jag kommer få på fredag att släppa :p

ey chille, dra med gustav vetja.. va en kul snubbe juh. :yoparty

Chille skrev:
Senast 19:00. Jag är inte hundra på att jag kan hänga med ut. Det är ju ändå förfesten som är roligast. :fakta

Men nu måste vi ju ha bilden klar på vilka vi blir.

VILKA KOMMER OM DET BLIR EN JÄVLA FEST HOS SVEN666 PÅ LÖRDAG? :4skrika

Jag vill, jag vill, jag vill :yoparty

Jag och tjejen dyker upp, om det är ok Sven? Tror C@rro skickat ett pm till dig angående hennes, min, ciccis och snoops? eventuella antågande. ;)

Vägra vurpa skrev:
Jag tror inte vi blir så många ändå, beror på Lust for life och hans polare men vi blir nog inte mer än 10 st iallfall, rätt lagom ändå..

Lust for life + minst en polare är PÅ.......... :yoparty

Festa med ett så gött gäng som ADHD missar man ju inte gärna i onödan :dricka

Hörs grabbar!!!!

Lust for Life skrev:
Vägra vurpa skrev:
Jag tror inte vi blir så många ändå, beror på Lust for life och hans polare men vi blir nog inte mer än 10 st iallfall, rätt lagom ändå..

Lust for life + minst en polare är PÅ.......... :yoparty

Festa med ett så gött gäng som ADHD missar man ju inte gärna i onödan :dricka

Hörs grabbar!!!!

dra med firestormtommy med.. crashkings unite!! :yoparty :fyllisar

Jag vet ännu inte om jag och tjejen kan komma, pga. vissa omständigheter. Låter meddela mig till någon av er under lördagen om vi kommer.

sven666 skrev:
dra med firestormtommy med.. crashkings unite!! :yoparty :fyllisar

FirestormTommy har inte gjort mer än fyra kvalificerade vurpor i år.... :lol kan man verkligen räknas som kraschkung på så små meriter :va
Han har förresten inte bestämt om han kan vara med än :kocko ........får se helt enkelt :kryckor
Jag ringer dig o kollar läget ikväll Sven666........ :tummenupp skulle du ut imorgon förresten???????
Jag + några andra ska t Borås o kalasa lite imorgon tror jag.........

VV: BLIR ETT KALAS UTAN LIKE!!!!!!!!!!!! D är ju trots allt A D H D :Bugar

Lust for Life skrev:
FirestormTommy har inte gjort mer än fyra kvalificerade vurpor i år.... :lol kan man verkligen räknas som kraschkung på så små meriter :va
Han har förresten inte bestämt om han kan vara med än :kocko ........får se helt enkelt :kryckor
Jag ringer dig o kollar läget ikväll Sven666........ :tummenupp skulle du ut imorgon förresten???????
Jag + några andra ska t Borås o kalasa lite imorgon tror jag.........

VV: BLIR ETT KALAS UTAN LIKE!!!!!!!!!!!! D är ju trots allt A D H D :Bugar

Detta ser ut att kunna spåra ur. Trevligt. :)

Lust for Life skrev:
Word...... :dricka

Ska du med ut på kvällen Chille????

Vi får se, Men troligtsvis. Beror på om jag får barnvakt eller inte. Men det ser ut att kunna lösa sig.

Sa katten o sket i hundmaten? :va

Snacka om abstinens alltså.

Håller på att tvättar när jag plötsligt hör en hårt axande motorcykel närma sig, helt plötsligt står Acce med sin fireblade utanför!!! :D

Jag var ruggigt nära på att dra och hämta min med,
men eftersom bakdäcket + kamkedjesträckaren är åt helvete
så lugnade jag ner mig.

Herr Masterlord har det tvivelaktiga nöjet att härmed meddela att han ej ämnar närvara vid Lördagens sammankomst! :fyllisar

Fullspäckat schema i kombination med ej barnledighet är orsakerna som ligger bakom mitt ofördelaktiga beslut.

Jag önskar ändå Er alla en synnerligen stämmningsfull afton och förväntar mig samtidigt att erhålla en fullständig redogörelse för hur aftonen fortlöpte! :tummenupp

Masterlord skrev:
Herr Masterlord har det tvivelaktiga nöjet att härmed meddela att han ej ämnar närvara vid Lördagens sammankomst! :fyllisar

Fullspäckat schema i kombination med ej barnledighet är orsakerna som ligger bakom mitt ofördelaktiga beslut.

Jag önskar ändå Er alla en synnerligen stämmningsfull afton och förväntar mig samtidigt att erhålla en fullständig redogörelse för hur aftonen fortlöpte! :tummenupp

hmm sånt får bara inte hända. vi alla förväntar oss att du vid NÄSTA sammankomst, tar igen det förlorade antal öl som du inte kommer att inta denna gång...... :7peta (och det blir nog inte lite) :D

Tobbecoolio skrev:
hmm sånt får bara inte hända. vi alla förväntar oss att du vid NÄSTA sammankomst, tar igen det förlorade antal öl som du inte kommer att inta denna gång...... :7peta (och det blir nog inte lite) :D
Nä det kan nog bli en del... låt se.... 33cl x y x 5,5% x 3,14²+(-0,16)+(148,5/33) x 1,36 = 0,749546?

Alltså måste y vara ca 27 öl ??? (33cl)

:hihi :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma