Vi måste ju träffas snart igen.

Flaska eller burk spelar ingen roll för mig, resultatet blir detsamma.
Ca10-15 minuter alltså... :4skrika Jag dricker som en tjej...

Lust for life: Bra, gör det. Vi har inte bestämt datum än men det fixar sig alltid!

Sen funderar jag på att flytta till stan, då kommer jag ha inflyttningsfest, men det återkommer jag till då när det gäller. :D

Vi försöker ordna så att så många som möjligt kan komma.

Felix skrev:
Får jag dricka ur flaska tar jag nog en 33 cl på ca 3 sek.

/Felix

Ur flaska :confused: Hur faen då?
Verkar som man tar sig vatten över huvudet här... men men, man får väl lägga sig i hårdträning. ;)

Last edited:
MrGooFy skrev:
Ur flaska :confused: Hur faen då?
Verkar som man tar sig vatten över huvudet här... men men, man får väl lägga sig i hårdträning. ;)

men för faaan.. har du aldrig varit 14?

sugrör ner i flaskan som fixar luften åsså vips.. rinner hela skiten ner illa kvickt.. har jag hört :rolleyes:

själv finsmakar jag min öl.. får väl ha anti-tävling med masterlorden.. :p

det verkar som vi vet hur det ska gå till :fyllisar :yoparty :öl :dricka :tuttar :arsele :zpy :notme .
Men var och när återstår. när vi spikat ett datum som alla kan, skulle man ju kunna hyra en lokal om det blir många som kommer..................... :corn

Tobbecoolio skrev:
det verkar som vi vet hur det ska gå till :fyllisar :yoparty :öl :dricka :tuttar :arsele :zpy :notme .
Men var och när återstår. när vi spikat ett datum som alla kan, skulle man ju kunna hyra en lokal om det blir många som kommer..................... :corn
Den 25 September kan jag, men blir det annan datum vet jag inte om jag kan.
Har synnerligen begränsad fritid p.g.a. barnen.

Jag var med på lite ölhävartävlingar när jag pluggade, ett givet partytrick,
Steg för steg moment.
1. Flaskan står på bordet,
2, Käften över flaskan (läpparna över tänderna, annars blir det tandläkare)
3. Släng upp flaskan samtidigt som du skakar utav helvete
4. Njut
5. Raaaaaaaaaap :D

har för mig att dte finns en lokal att hyra här på tullen just för sånna här saker... ska kolla lite..

kan inte chille kikarunt lite nu när du ändå går hemma hela dagarna ;) ring ab bostäder å fråga vetja :tummenupp

sven666 skrev:
har för mig att dte finns en lokal att hyra här på tullen just för sånna här saker... ska kolla lite..

kan inte chille kikarunt lite nu när du ändå går hemma hela dagarna ;) ring ab bostäder å fråga vetja :tummenupp

går hemma? Jag jobbar väl som vanligt folk! :hördu

Vetifan om jag känner för nån lokal alltså, vill nog hellre typ ha förfest hos nån och sen dra ut på krogen. Eller om vi träffas nånstans och äter och sen börjar supa, vem vet.

Blir kanske lite för mycket ansvar med lokal och grejer...

Zzorro och Acce o grabbarna: Klart ni ska med på fest.
Du fyllde ju år nyss oxå Roger, dax att fira med oss... :)

Vägra vurpa skrev:
Johan: Nä, du, jag och Niclas får väl köra ett eget race.. :D

I vårat tempo... :tummenupp[/QUOTE

Några av oss kör hårt, lever fort&dör för att åka hoj......... :yoparty

Andra häver i sig öl för att få lite tempo i tillvaron :kocko

Skönt ändå att ALLA kan vara snabbast på nåt :lol

Vem håller i förfesten VV???
Hur många ser det ut att bli???

hur blir dte nu.. förfest eller helfest?

ska vi ut på krogen och grisa är det ju överfödigt med lokal asså..
well? :confused:

vilket ställe blir det med.. inget i den här stan är ju direkt "sitta-å-snacka-shit-över-en-bärs" vänligt... radio rix på full blast verkar vara enda alternatiovet typ :död

sven666 skrev:
hur blir dte nu.. förfest eller helfest?

ska vi ut på krogen och grisa är det ju överfödigt med lokal asså..
well? :confused:

vilket ställe blir det med.. inget i den här stan är ju direkt "sitta-å-snacka-shit-över-en-bärs" vänligt... radio rix på full blast verkar vara enda alternatiovet typ :död

Jag röstar på helfestl. Eller rättare sagt, min plånbok röstar på helfest. Är precis hur pank som helst. :(

Lust for life: Från början hade jag tänkt mig hälsa på Sven666 med en kasse pilsner, sen gått gemensamt ner till stan för att möta upp eventuellt andra som vill vara med och sen gått in på McEwans eller nåt. :)

Eller denna variant: Sitta hemma med musiken i bott och pimpla pilsner och sen dragit bussen in till stan och möta upp andra. :tungan
Dricker vi mycket innan vi går in nånstans så blir det inte mycket dyrare än en lokal-fest, kanske billigare tom....

Men om vi nu säger att vi ska ha en lokal, då har jag ingen aning om vad som gäller, eller hur mycket pengar det kommer kosta.
Den största frågan är ju: varifrån kommer brudarna isåfall.
Eller blir det typ en riktig "klubbfest" med gänget typ alá HA??

Ok Sven666: Du kan ju kolla runt med lokal så får vi väl rösta då.

Som VV föreslår... vi samlas (alla som kan ) utanför "sven666" med varsin kasse med pilener. sparkar in hans dörr och våldtar hans lägenhet......vips så har vi en förfest :D..... :confused: ..eller

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT