Vi måste ju träffas snart igen.

Masterlord skrev:
Nä det kan nog bli en del... låt se.... 33cl x y x 5,5% x 3,14²+(-0,16)+(148,5/33) x 1,36 = 0,749546?

Alltså måste y vara ca 27 öl ??? (33cl)

:hihi :3freak

Vad har pi med det hela att göra? 3.14?...... :D

Masterlord skrev:
Nä det kan nog bli en del... låt se.... 33cl x y x 5,5% x 3,14²+(-0,16)+(148,5/33) x 1,36 = 0,749546?

Alltså måste y vara ca 27 öl ??? (33cl)

:hihi :3freak

Njae..... det där är ekvationen på hur man räknar ut arean på en spya :zpy
detta är den rätta formeln:
I=A10-5,5%+1αL x(∆ttot2=∆tF(l)2-∆tE2) / (9öl/tim)/ 0.5(Φi)
så I=21 öl totalt. du glömde räkna med att det kommer upp 6 öl senare på kvällen :va hm börjar bli trött :huvet

helvete vad bakis jag e .. aja inget en näve alvedon och en storstark kan bota :tummenupp

när börjar ni dyka upp?

Ja kommer inte, har haft inbrott i bilen o den har en krossad ruta så jag vågar inte ställa den i stan. Det plus att jag är totalt helt jättefetpank (får lön 27:e) gör att jag hoppar denna gången. :(

Men jag SKA komma nästa gång, så är det bara. :näsblod

tja.. trots alla som bangade va dte ordentlig ADHD fest igår asså.. utan att ta i så kan man ju säga att jag var as-kalas fullgas... hoppas jag inte gjorde bort mig för lite :D

de va kul som fan iallafall, får vi göra om nåndag och med förfest hos nån annan :tungan

vägra vurpa, tobbecoolio + polare, lust for life + polare, sven666 + polare var det som utgjorde festen, plus lite påbackning av carro på krogen sen :tummenupp

Last edited:
Vägra vurpa skrev:
Vilken fest alltså! :D
Synd bara att det slutade med spyor för min del.. :( :huvet

jobbigt.. vart tog du vägen?

...tänkte jag säga, men sen kom jag på att jag låg ner i en park nånstans och käkade mosbricka :tomten :kocko

Hehe, låter gott!

Ja jag skulle ju möta upp den där tjejen som ringde, när jag kom ut så började jag må riktigt riktigt illa alltså, gick och la mig på en parkbänk, sen var det kört... :D
Undrar hur Lust for life mår??

Vägra vurpa skrev:
Hehe, låter gott!

Ja jag skulle ju möta upp den där tjejen som ringde, när jag kom ut så började jag må riktigt riktigt illa alltså, gick och la mig på en parkbänk, sen var det kört... :D

haha ja det undrar jag med.. han va ju helt kanakas redan i bussen ner, jag raggade ju på hans flickvän med.. tror inte det hjälpte :D

altså.. det va verkligen en hejdlös "vem-är-värst" tävling igår, hetsen var total! :yoparty

Vägra vurpa skrev:
Hehe, låter gott!

M a o: Vi blev askalasredlösa allihop då :dricka :yoparty

Lust for life vill bara konstatera att Söndagen fortlöpte som alltid utan bakfylla(har ALDRIG varit bakis :tummenupp )............

Man ska inte lägga sig, inte sätta sig, inte blunda och framför allt ALDRIG ALDRIG sluta dricka.............så gör jag iallafall :yoparty

sven666 skrev:
haha ja det undrar jag med.. han va ju helt kanakas redan i bussen ner, jag raggade ju på hans flickvän med.. tror inte det hjälpte :D

altså.. det va verkligen en hejdlös "vem-är-värst" tävling igår, hetsen var total! :yoparty

Märkte inte av någon hets...............Kanske var JAG som hetsdrack :confused: jaja kul var d iallafall :fyllisar

Hade liksom ett svagt minne av att vi diskuterade min flickvän ja.......tror jag gav dig klartecken till dina desperata försök :va hon hade nog trots dig roligt :D

Var kul att träffa fler ADHD nerdar.......... :tummenupp (+ADHD Carro) Har några SMÅ glimtar av minne när jag försökte samtala med Carro&Sven666.........kanske var en (mar)dröm???????

Just det ja, det var ju Carro som ringde mig 100 ggr ungefär... :D
Minns inte vad vi pratade om bara..

Vägra vurpa skrev:
Just det ja, det var ju Carro som ringde mig 100 ggr ungefär... :D
Minns inte vad vi pratade om bara..

antagligen inget du fattade eftersom hon kom in ungefär samtidigt som du fösvann... :hihi

sven666 skrev:
vägra vurpa, tobbecoolio + polare, lust for life + polare, sven666 + polare var det som utgjorde festen, plus lite påbackning av carro på krogen sen :tummenupp

The REAL ADHD-CREW :fyllisar

Blev det mycket städande på Söndagen för dig 666 :confused:

Får(tyvärr) fler och fler minnesbilder från förfesten......... :cpparty tror vi diskuterade vem som är snabbast :squid bland andra trevliga "slå sig för bröstet och vråla som en gorilla" ämnen :kocko .......
Borde diskuterat :tuttar och :dricka istället.............. :tummenupp

Lust for Life skrev:
The REAL ADHD-CREW :

Blev det mycket städande på Söndagen för dig 666 ::

Får(tyvärr) fler och fler minnesbilder från förfesten......... :tror vi diskuterade vem som är snabbast :bland andra trevliga "slå sig för bröstet och vråla som en gorilla" ämnen :.......
Borde diskuterat :och :istället.............. :

hohoho.. jag har inte städat klart än kan jag säga :3freak

hehe ja dte va mycke snabbast snack.. no worries.. jag drog nog mitt strå till stacken :P
hehe sitter du å klurar lite till så minns du nog att det va enheldel brud och fyllestory snack också :va :tummenupp .. men va fan.. dte hör ju till, skäms man inte lite i efterhand söp man för dåligt! :yoparty

Jag skämdes iallafall när jag satt och berättade hur jag drog snuten den natten, helt plötsligt säger Örjan: Du vet om att Henkes brorsa är snut va??

Oops, hahaha. Jaja, Henke verkade ju trevlig iallafall.

Det var en lyckad kväll, synd bara att jag fick så jävla ont i magen senare..
Dessutom fick jag Lust for lifes jävla finger rakt upp i ögat!!
Haha, såg inte klok ut inne på Swing. Helvete vad ont det gjorde.

Men sånt händer på en ADHD-fest!! :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...