Masterlord skrev:Nä det kan nog bli en del... låt se.... 33cl x y x 5,5% x 3,14²+(-0,16)+(148,5/33) x 1,36 = 0,749546?
Alltså måste y vara ca 27 öl ??? (33cl)
![]()
![]()
Vad har pi med det hela att göra? 3.14?......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Masterlord skrev:Nä det kan nog bli en del... låt se.... 33cl x y x 5,5% x 3,14²+(-0,16)+(148,5/33) x 1,36 = 0,749546?
![]()
![]()
![]()
![]()
sven666 skrev:helvete vad bakis jag e .. aja inget en näve alvedon och en storstark kan bota![]()
när börjar ni dyka upp?
sven666 skrev:sådär.. jag och VV har gått på bärsen..
Vägra vurpa skrev:Vilken fest alltså!![]()
Synd bara att det slutade med spyor för min del..![]()
![]()
Vägra vurpa skrev:Hehe, låter gott!
Ja jag skulle ju möta upp den där tjejen som ringde, när jag kom ut så började jag må riktigt riktigt illa alltså, gick och la mig på en parkbänk, sen var det kört...![]()
Undrar hur Lust for life mår??
Vägra vurpa skrev:Hehe, låter gott!
Ja jag skulle ju möta upp den där tjejen som ringde, när jag kom ut så började jag må riktigt riktigt illa alltså, gick och la mig på en parkbänk, sen var det kört...![]()
Undrar hur Lust for life mår??
sven666 skrev:haha ja det undrar jag med.. han va ju helt kanakas redan i bussen ner, jag raggade ju på hans flickvän med.. tror inte det hjälpte![]()
altså.. det va verkligen en hejdlös "vem-är-värst" tävling igår, hetsen var total!![]()
Vägra vurpa skrev:Just det ja, det var ju Carro som ringde mig 100 ggr ungefär...![]()
Minns inte vad vi pratade om bara..
sven666 skrev:vägra vurpa, tobbecoolio + polare, lust for life + polare, sven666 + polare var det som utgjorde festen, plus lite påbackning av carro på krogen sen![]()
Lust for Life skrev:The REAL ADHD-CREW :
Blev det mycket städande på Söndagen för dig 666 ::
Får(tyvärr) fler och fler minnesbilder från förfesten......... :tror vi diskuterade vem som är snabbast :bland andra trevliga "slå sig för bröstet och vråla som en gorilla" ämnen :.......
Borde diskuteratch :istället.............. :
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT