Vi får betala för Irak

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Inte nog med flyktingarna som kommer hit.

Irakmöte bevakas av 1.700 poliser

Kostnaden för polisinsatsen vid den stora internationella Irakkonferensen på torsdag lär landa på åtskilliga miljoner.

vid exempelvis Salemdemonstrationerna i fjol landade notan på 3,56 miljoner kronor. Där var antalet poliser inte i närheten av konferensens. Dessutom drivs kostnaden upp av att denna kommendering är längre.

- Vi måste gå i treskift dygnet runt, säger Eriksson.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=773415

Jag hoppas att dom får betala notan själva, såsom Swedish Bike Meet fick göra.

Äh vad är några ynka miljoner, erkänn som det är; ni blir nervis med så många snuttar i stan. =)

Så ni vill inte ha nån bensin att hälla i tankarna era egoistiska drumlar?

Om vi ska kunna stjäl^h^h^h^n ... eh ... eh ... demokratisera
Irak ... eh ... s ... eh ... olja måste alla ställa upp
solidariskt och hjälpa till med röv^h^h^h ... eh ... demokratiseringsprocessen!

Färska hörda siffror från Söderälje från en familj med barn som kommit till Sverige och fått bidrag, de får ut 24.000kr efter skatt. Då är bostad och barnbidrag m.m inräknat tydligen. Allvarligt talat, jag vill inte betala skatt för att se att dessa får ut så mycket pengar för att sitta på sitt arsle! Vi har långtidsarbetande svenskar som inte ens i familjen får ut så mycket pengar!!!

Jag hörde detta genom en vän som är driver ett företag där han pratade med den som sökte jobb. Han är invandrare och hans egna ord var "Jag vill bara ha jobbet om det lönar sig, jag vill inte förlora det bostadsbidrag vi har". Därtill utöver detta så betalar även staten första årets arbetsgivaravgifter, samt halva året därpå för att göra det gynnsamt för arbetsgivare att anställa invandrare. Sverige är mer än en välfärdsstat, det är ett lyxparadis för invandrare!

Förövrigt byggs det en STOR ny moske bredvid E20 i Södertälje där E20 möter E4an (samma gata som mc-hörnan). Varje infart i Stockholm kommer snart vara täckta av moskeér då nästa moské som ska byggas är vid biltema i alby.

Det är ju internationellt känt oxå i med att man väljer att ha en Irakisk dispyt just i Sverige på vår bekostnad.

Förövrigt, åk till husområdet i Lina och se vad för hus som byggs där. det är nära på 30 "palats" på 10miljoner+ styck och under dagen .. är alla hemma o sitter på sitt arsle. Jag kan nog räkna på mina fingrar hur mycket skattepengar dom som bor där drar in (säkert 100 familjer, fast inpackat i 30 palats).

Jag ÄR negativ, jepp :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...