Nu tror jag att jag måste få lägga in den här igen:
Har du läst om "terrorattacken" de planerade?
De skulle slå sönder fönster på en skola så kommunen skulle gå i konkurs om jag minns rätt.

Och du försöker förbjuda mig att kalla dem efterblivna?
Malexanderhistorien vet jag inte om jag kan placera i den kategori som du vill, speciellt inte om inte Ausonius får trägas där. Det var väl vanliga simpla kriminella som råkade vara "nazister", den ena skulle ju dessutom kunna anklagas för att vara kriminell invandrare så du är nog lite långt ute och cyklar, jag kan omöjligen ta en svart man som kallar sig nazist på allvar (i förhållande till sina politiska ställningstaganden alltså).
De s.k. nazisterna är helt oförmögna att integreras i samhället vad det verkar, det måste vara oerhört tacksamt att sättas på att hålla koll på dem om man jobabr på Säpo.
Afa-slöddret däremot är som sagt bra mycket smartare, bra mycket mer laglydiga om man bortser från de attacker de genomför och bra mycket oftare anställda av någon annan än parkförvaltningen, vilket man nog kan anse är det slutgiltiga karriäsrsteget som vikingarockare/nazist/patriot/mongoloid.
Som sagt, säg mig den nazist som tagit sig lika långt som afa-haggan som var nämndeman.