Polisen samarbetar med extremister

..
1. info14
2. salemsfonden
3. vikingarock (hör väl kanske inte hemma här men benämningen är ju så jävla dum så man blir mörkrädd)
4. svenskfientlighet (?)

1. "nyheter"-för nationella, snett som all annan media fast åt ett annat håll.

2. citat från sidan, då jag inte vet exakt. " Fondens arbete är att upprätthålla minnet av Daniel. Detta görs genom att arrangera en offentlig minnesstund i anknytning till Daniels dödsdag. Men fonden ämnar inte att lämna det vid det. Istället kommer vi aktivt arbeta för att föra fram minnet av Daniel och de tragiska omständigheterna kring mordet till en bredare publik. "

3. jag fattar inte vad det är för dumt med det, vikingarock är rock med texter som handlar om gamla goda tider & kärlek till forsterlandet. att vi i Sverige är så trångsynta & vägrar acceptera detta förstår jag inte heller, jag menar vilket land har inte sånger om landets historia ?

4. min syn på det är iaf. att många dumförklarar & brukar våld mot personer för deras kärlek till fosterlandet.

Demonstration

Det skrämmande i sammanhanget är att det är AFA som genom att "bekämpa facism" gör ett bra jobb för att få Sverige mer facistiskt. De missbrukar demonstrationsrätten till den grad att vi riskerar den om inget görs åt deras agerande. Trots detta är det tydligen AFA vi skall ha en dialog med. Kan iofs bero på att nassarna (oavsett vad man tycker om dem) faktiskt sköter sin demonstration enligt uppsatta regler (utan våld, håller tidsramar, följer lagar om hets mot folkgrupp etc.).

Håller med den som sa att vi borde förklara reglerna tydligt en gång för AFA-falangen. Följer de inte reglerna har kravallpolisen fri lejd. Att dra kopplingar till Ädalen känns fel på alla vis. Det är knappast eliten som kallar in militären för att skydda sig från arbetarklassen. Det är ett gäng patetiska medelklassungdomar som skäms för sin uppväxt och visar detta genom att angripa och vandalisera allt de kommer åt...

6 Miljoner. Där har ni kostnaden för samhället.
Känns så jävla surt att jag ska behöva betala!

Lägg ner hela skiten !

Men det är jordnötter i förhållande till huliganbråken, undrar vad de kostat över tid? :skrämd

Fler velourpoliser:

Polis kördes på och slogs ned
Polisen i Stockholm sökte under söndagskvällen en grå BMW sedan föraren kört på en polis och sedan tagit hans legitimation och försvunnit från platsen.

:lol

Så jädra tragiskt att vi har poliser som tolererar att bli nedslagna och rånade av patrasket, i ett normalt land hade han pepprat den där Bayerska förortskanoten till en cheddar. :machinegu

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=723070

En fotbollskväll kostar ca 600 000!
Så 10ggr mer kostade partyt i Salem.....

Men så kan man inte resonera.....det blir ju rena rama monty python sketchen.

Men det är jordnötter i förhållande till huliganbråken, undrar vad de kostat över tid? :skrämd

Fler velourpoliser:

Polis kördes på och slogs ned
Polisen i Stockholm sökte under söndagskvällen en grå BMW sedan föraren kört på en polis och sedan tagit hans legitimation och försvunnit från platsen.

:lol

Så jädra tragiskt att vi har poliser som tolererar att bli nedslagna och rånade av patrasket, i ett normalt land hade han pepprat den där Bayerska förortskanoten till en cheddar. :machinegu

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=723070

Last edited:
så det är helt lagligt att slå ner en person för att sedan knivhugga honom i ryggen & slutligen skära halsen av honom, bara för att han inte tycker som du gör ? :gnissla
att demostrera är väl aldrig något man gör för att det är kul, utan för att man är missnöjd med något ?

jag kan hålla med dig om att i stort sett alla extremister är fel ute, men när du skriver att det bara är brunskjortor som går Salem-marschen visar du tydligt hur lite du vet.

& slutligen är det väldigt intressant att du vet mer om mig än vad jag själv gör, visste nämligen inte att jag läser info-14 & älskar nazister..

Är du dum på riktigt eller bara spelar du? Vem har hävdat att det var juridiskt rätt att göra så? Moraliskt sett så var det ju bara bra, ju mindre slödder ju mindre problem. :tummenupp

Hävdar du att det INTE är nynazister som marscherar i Salem till minne av nynazisten Daniel Wretström som blev ihjälslagen (:klappar) för att han var nynazist? :skrattaåt

Personligen tycker jag att man borde ha samlat in alla demonstranter från båda håll, kört ut dom på en stor äng, låtit dom gå lös på varandra tills alla var döda och sedan asfalterat över hela skiten. Det hade alla tjänat på. :tummenupp

4. min syn på det är iaf. att många dumförklarar & brukar våld mot personer för deras kärlek till fosterlandet.

Vad är det du menar? Många dumförklarar vad? Vem har blivit utsatt för våld för att han/hon älskade "fosterlandet"? :confused:

Last edited:
Det hade alla tjänat på. :tummenupp

" Sedan så var det ju så att den gode pojken som omkom inte var bara första bästa gymnasieelev som stod på gatan. Han var en skinnbula "
utifrån det där inlägget anser jag att personen i fråga ansåg att det är helt rätt att mörda en person som tycker "fel"

jajamän där kommer standard kritiken, "du är högerextremist & dum i huvet.." undra när folk skall lära sig argumentera & inse att jag inte är högerextremist.

jag hävdar inte att det inte är nynasister med i marschen, men jag på pekade att det inte endast var det. då min före detta flickvän gick tåget vet jag att det var till största delen "vanligt" folk, en hel del äldre som enligt dina ramar lever ett "normalt" liv..

jag håller med dig till fullo att dom borde fått gått lös på varandra, då jag lixom du anser att extremister är fel ute.

det är väl det folk menar med svenskfientlighet, själv tycker jag oxå att det är ett luddigt uttryck, men d är så jag tolkar det.

snälla fortsätt inte med dumma ointeligenta påhopp, tyvärr vet du inget om mina åsikter.

Last edited:
..han skulle ställa upp med en tankvagn, fylld med grispiss...sen bara att spreja folksamlingen...sen jävlar kan de komma å påstå att " Jag var INTE där...":rolleyes:

:D
Helrätt såna där jävla snyltare borde ha lite "väldoft" på sig.
Så snett ute de är de jävla patrasken :huvet

" Sedan så var det ju så att den gode pojken som omkom inte var bara första bästa gymnasieelev som stod på gatan. Han var en skinnbula "
utifrån det där inlägget anser jag att personen i fråga ansåg att det är helt rätt att mörda en person som tycker "fel"

jajamän där kommer standard kritiken, "du är högerextremist & dum i huvet.." undra när folk skall lära sig argumentera & inse att jag inte är högerextremist.

jag hävdar inte att det inte är nynasister med i marschen, men jag på pekade att det inte endast var det. då min före detta flickvän gick tåget vet jag att det var till största delen "vanligt" folk, en hel del äldre som enligt dina ramar lever ett "normalt" liv..

jag håller med dig till fullo att dom borde fått gått lös på varandra, då jag lixom du anser att extremister är fel ute.

det är väl det folk menar med svenskfientlighet, själv tycker jag oxå att det är ett luddigt uttryck, men d är så jag tolkar det.

snälla fortsätt inte med dumma ointeligenta påhopp, tyvärr vet du inget om mina åsikter.

Klart vi känner till dina åsikter, du är ju uttalad sverigedemokrat. Du är främlingsfientlig, kanske rasist. Om inte så i gränslandet.

Med tanke på att du själv inte verkar se dig som jävligt höger så antar jag att du inte är kapabel själv att döma huruvida din flickvän är "vanligt folk" eller inte. Eftersom hon hedrade en nynazist i ett demonstrationståg så kan vi ju anta att hon också är jävligt långt ute på högerns kant.

" jag hävdar inte att det inte är nynasister med i marschen, men jag på pekade att det inte endast var det. då min före detta flickvän gick tåget vet jag att det var till största delen "vanligt" folk, en hel del äldre som enligt dina ramar lever ett "normalt" liv..

De som frivilligt går med i den där marchen är antingen nynassar eller bara jävligt dåliga på att välja sitt sällskap.

1. "nyheter"-för nationella, snett som all annan media fast åt ett annat håll.

2. citat från sidan, då jag inte vet exakt. " Fondens arbete är att upprätthålla minnet av Daniel. Detta görs genom att arrangera en offentlig minnesstund i anknytning till Daniels dödsdag. Men fonden ämnar inte att lämna det vid det. Istället kommer vi aktivt arbeta för att föra fram minnet av Daniel och de tragiska omständigheterna kring mordet till en bredare publik. "

3. jag fattar inte vad det är för dumt med det, vikingarock är rock med texter som handlar om gamla goda tider & kärlek till forsterlandet. att vi i Sverige är så trångsynta & vägrar acceptera detta förstår jag inte heller, jag menar vilket land har inte sånger om landets historia ?

Ok, och vidare då kopplingen mellan (1) och (2)? Och därefter den ideologiska inriktningen på 'marschen'? (Hint; vem var initiativtagare...?)

3. Fenomenalt festlig omskrivning, men ok, whatever floats your boat.

4. Du tror inte att det är någon mer faktor som gör att de personerna hamnar i våldsamma situationer mer än deras 'kärlek till fosterlandet'?

Den här hade löst kravallproblemet utan våld![YOUTUBE-ID]-2y3unO1_e4[/YOUTUBE-ID]

Ingen vill kasta sten indränkt i grispiss! :)

Det är verkligen tragiskt att någon blir mördad, men skulle folk ut och "hedra" alla som nynazister dödat skulle vi få gå ut på stan ganska ofta.

Nu när tråden handlar om nazism vill jag bara uttrycka att nynazister är rätt trashiga. Gammelnazisterna hade i alla fall god smak i uniformer och ordnung, det nya drägget har nöjt sig med att endast anamma de dåliga idéerna.

Info14 står för dem 14 orden "Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn"

Jag tror att det ursprungligen stod för:

"Vi måste säkra tillgången på folköl, snus och en framtid för våra efterblivna damp-barn"

Det har skrivits en del om huruvida det inte borde heta Info 15 eftersom "damp-barn" kan räknas som två ord eftersom det inte är ett vedertaget sammansatt ord. Vet dock inte vad senaste rönen är nu.

Det är verkligen tragiskt att någon blir mördad, men skulle folk ut och "hedra" alla som nynazister dödat skulle vi få gå ut på stan ganska ofta.

Nja, de är väl i och för sig inte särskilt många om man inte flyttar till Moskva typ?

Men nu handlade den här tråden om Afa och deras samarbete med Carin "The Mouth" Götblad. :fakta

Last edited:
det nya drägget har nöjt sig med att endast anamma de dåliga idéerna.

Det där det är inga riktiga nazister, ser du. Dom har tagit upp några gamla attiraljer och gjort nån jävla cirkus av det där. Det har ingenting med riktig nazism att göra det där, inte alls. Vi vill bara vara ifred här och hålla på med vår nazism.

Last edited:
Om du inte är högerextremist är du ett missfoster på att formulera dig. Allt du säger skulle kunna vara hämtat från Info-14.

Klart vi känner till dina åsikter..

tydligen inte.
nej, jag är inte sverigedemokrat, däremot kan jag inte låta bli att försvara dom när folk dömmer dom för att vara nazister.

det är inte min flickvän & hon är inte nynazist. glöm inte att marschen är ett demonstrationståg mot "svenskfientligt" våld.

De som frivilligt går med i den där marchen är antingen nynassar eller bara jävligt dåliga på att välja sitt sällskap.

några är säkert dåliga på att välja sällskap & ja, det går nynazister i den marschen, men långt ifrån alla delar deras åsikter.

1. initiativtagare...?

3. Fenomenalt festlig omskrivning, men ok, whatever floats your boat.

4. Du tror inte att det är någon mer faktor som gör att de personerna hamnar i våldsamma situationer mer än deras 'kärlek till fosterlandet'?

folk som kände daniel startade väl fonden.

har du någon ggn lyssnat på vikingarock så förstår du, lyckas du i någon låt inom den generen hitta en låt som innehåller hatiska vitmakt-klychor så citera gärna något.

lixom alla andra grupper så skapar man väl vissa fiender ? att generalisera alla med Sverigeflagga på axeln eller liknande, är bara dumt.. det finns rötägg i alla organisationer.

Om du inte är högerextremist är du ett missfoster på att formulera dig. Allt du säger skulle kunna vara hämtat från Info-14.

ja jag är helt kass på att formulera mig på internet, men nu när jag var dum nog att hetta till över idiotiska inlägg så måste jag iaf försöka förklara.

& åter till info-14, jag lixom ni vet vad det är, men jag tror jag läst någon artikel där för ett par år sedan & det var inget som fick mig att bli nazist.

Last edited:
Är inte för nån sida av patrasket.Däremot anser jag att om en man startade en förening som hade för syfte att hjälpa våldtagna kvinnor,o sedan själv våldtar dessa kvinnor.Skulle jag tveklöst hata honom.Samma sak gäller dessa så kallade "antifacister".Att utge sig för att vara antifacist o sedan bruka oprovocerat våld mot civila o oskyldiga på det vis som afa gör när dom på måfå drar igenom en förort o knivskör folk bara för att dom har rakad skalle,t,o,m när dom har sina barn i sällskap,är enligt mig "ultrafacistiskt".Har själv råkat ut för dom p,g,a mitt utseende.O jag är så långt ifrån rasist eller nasist man kan komma.Riktigt fega jävla skithögar som troligtvis inte ens vet vad en facist är.Bara ett för dom "kul" sätt att bryta sin brattstristess.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti