vi är fan skyldiga

precis så är det,det var swedie som lärde mig detta:tummenupp ,nog offtopic
det är inget fel med delat skinnställ,bara det att de flesta nyhetsmagasin är bara fokuserade på den målgruppen,highsider.se vågar gå mot strömmen och bara än så länge nästan fokusera på de som tävlar i första hand.

så det inte glöms bort,anki borgs kalender är ju ett så kul intiativ,var smart och köp denna till sambon,du blir av med julklappsproblemet och hon blir glad:)
dessutom är tävlingsfoton alltid roliga på väggen oavsett vem som är med på bilden:tummenupp

Snyggt agerat Swedie. Kul att man fattar marknadsreglerna och inser att konkurrens är av godo, dvs dyngan slås ut, producerar man kvalitet har man inget att frukta.

Verkligen, den ser inte klok ut och jag lägger ingen värdering i det, bara ett konstaterande.

Tackar ödmjukast. Sidan är gjord av en datorinvalid, dvs mig själv. Förbättring på g till nästa år.

Layout m.m. av Highsider Magazine sker av ett företag som har detta som liverne. Det är en sak att ta småpotatis till annonspengar som jag tagit under året för highsider.se. Nu när man växlat upp så måste man självklart också leva upp till det, där kommer ett design och layout företag in i bilden:)

Än så länge har allting gått över förväntan med denna satsning:tummenupp

Tack för tråden så att jag noterade detta. Schvainigt bra :Bugar
Självklart redan klarrrt o betarrt :tummenupp

vad tycker ni nu då om tidningen,,, skön läsning om mats nilsson "isle of man"

Blev bra layout tycker jag. Intressant innehåll också.
Enda minus jag kan hitta är papperskvallitén. Omslaget är bra men resten känns lite som en morgontidning nästan.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show