vi är fan skyldiga

Några förare är det bilder på startfältet istället tex. Då vissa förare bara kört några race (som jag tex inte vart på då det krockat med andra race) så är det svårt att ha bilder på alla tävlande från säsongen.

Nästa år ska Highsider vara representerade på alla större RR-tävlingar, blir enklare med bilder då. Samtidigt som det kommer att bli några fler skribenter:tummenupp

LasseA: Jag har smekt pappret hundra gånger och jämfört, tycker du verkligen att det är en sådan stor skillnad som du skriver? Att det känns som dagstidningars? Eller skrev du det för att göra dig hörd?

Jag skrev det för att jag tycker det är närmare en dagstidning än tex Bike, MC-nytt och Motorrad.
Har inget behov av att göra mig hörd.

Några förare är det bilder på startfältet istället tex. Då vissa förare bara kört några race (som jag tex inte vart på då det krockat med andra race) så är det svårt att ha bilder på alla tävlande från säsongen.
Jag var nog mest petig för att Anders Kihlanders Aprilia som jag lackat inte kom med i blaskan. :D

Nästa år ska Highsider vara representerade på alla större RR-tävlingar, blir enklare med bilder då. Samtidigt som det kommer att bli några fler skribenter:tummenupp
Cool.

Ingen är skyldig till något och jag vill bara framföra att jag inte bett någon starta denna tråd. Även om jag självklart inte menar att klaga.

Det känns moraliskt fel att ha denna service gratis, när någon har fått betala en fin slant för samma sak. Så självklart förstår jag om Swedie eller någon annan moderator tar bort tråden.

Tackar för mig.

Det förstår jag med. Men så har tydligen inte skett.
Lite smygspons? Man gratulerar! :)
I övrigt önskar jag stor lycka till och skulle vilja beställa.
Men hade gärna sett lite mer info nånstans om tidningen.
Kostnad? Fyrfärgstryck? Papperskvalite´ osv osv.
Kul iaf! :tummenupp

Nu har jag iofs inte fått tag på en tidning än, men jag ska vända ut å in på varenda tidningsaffär nästa vecka, men varför gnälla om papperskvalitén?! :va Jag tycker att ni ska vara förbannat glada att någon vågar sticka ut näsan och göra något istället för att bara sitta hemma vid köksbordet å mumla! :fakta Kamprad började importera pennor och Clas Ohlson började vinterförvara cyklar hemma i Insjön. Jag ser hellre att Highsider har innehåll, än bara fint papper, så att den överlever och kan komma in och ta plats på marknaden! Kämpa på! :tummenupp

Nu har jag iofs inte fått tag på en tidning än, men jag ska vända ut å in på varenda tidningsaffär nästa vecka, men varför gnälla om papperskvalitén?! :va Jag tycker att ni ska vara förbannat glada att någon vågar sticka ut näsan och göra något istället för att bara sitta hemma vid köksbordet å mumla! :fakta Kamprad började importera pennor och Clas Ohlson började vinterförvara cyklar hemma i Insjön. Jag ser hellre att Highsider har innehåll, än bara fint papper, så att den överlever och kan komma in och ta plats på marknaden! Kämpa på! :tummenupp

Var hittar du gnäll? (inlägg #43?)
I övrigt håller jag förstås med. Man kan ju som bekant ha överseende med många brister hos saker man ömmar för.
(hur förklarar man annars fenomenet Ducati? ;))
:D

Last edited:
Var hittar du gnäll? (inlägg #43?)
I övrigt håller jag förstås med. Man kan ju som bekant ha överseende med många brister hos saker man ömmar för.
(hur förklarar man annars fenomenet Ducati? ;))
:D
Menade inget specifikt, jag kände bara en svag dimma av butterhet :)

Ducce är nog ganska lättförklarat jämfört med dom amerikanska tvåhjulsgynstolarna, eller jag menar, Harley Davidson :D

Jag har bara beskrivit hur papperet känndes .
Och jag är glad att någon gör en tidning för oss RR-frälsta i Sverige då vi inte är så jävla många.
Klart det är bättre att den har ett bra innehåll än ett lyxigt papper.
Jag har bara utryckt min åsikt.

Tack alla!

Lasse A: Var bara nyfiken, därav alla frågor. Måste ju ha konstruktiv kritik för att förbättra den till nästa gång. Tanken är att den inte ska kännas som en dagstidning. Tycker fler att den gör det får jag ju se över saken och uppgradera.

Bikerbitch: 170gr på omslag och 90 gram på insida.

Än en gång, tack alla! Förbannat skönt att höra sånt här. Självklart finns det alltid saker att förbättra, är på det hela taget väldigt nöjd!:)

Grymt bra jobbat Rash.:tummenupp
Detta är den första svenska hojtidning där jag verkligen ville läsa varje sida och inte bara bläddra förbi sidor.

Vissa texter var lite svåra läsa då bilder i bakgrunden hade lite för mörk asfalt för att lägga svart text ovan, men detta är smågrejer.

Jag längtar efter nästa nummer :yoparty

Jag fick inget svar.

Förhandsbokningen är avslutad. Ute i butik 16:e december! Alla denna info hittar du på länken på min signatur. Efterhandsbokning kommer att bli möjlig nästa vecka, med annat pris då det kostar mer att skicka styckvis.

PM:a gärna övriga frågor.

Tack för en suverän tidning. Känslan är verkligen att det är skrivet av någon som har koll på racing från insidan och inte av någon journalist som försöker beskriva från utsidan.
Kanon. Ser redan fram mot nästa nr.

Vilket driv du har Rash! Jag är impad :tummenupp

Jag hör inte till förhandsbokarna men ska omedelbums köpa en när den kommer i butik!

Tack för en bra tidning

Riktigt kul med en tidning som fokuserar 100% på roadracing vilket behövs för att försöka få vår sport att synas mer i Sverige
Grymt att du vågar satsa fullt på detta och lägga ner den tid som krävs.
Fortsätt i samma stil

Har varit runt och sökt tidningen i sundsvall och timrå men inte lyckats hitta den.

Vore tacksam för info vart jag kan köpa tidningen?

Thomas!

Jag kör gata, men kommer inte i mitt delade skinnställ så då blev det ett helställ.... =)

Beställd! Bättre sent än aldrig :)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...