vi är fan skyldiga

Äntligen har jag lyckats få tag på en tidning! Det kryllade ju inte av dom direkt, förhoppningsvis berodde det på att dom var slutsålda :)
Grymt bra tidning! :tummenupp Fast lite finlir med layouten skulle inte skada, nu kändes det som att allt flöt ihop på något sätt. Lite "tydligare artiklar", svårt att förklara :rolleyes: Dock tyckte jag att pappret var klockrent, klart bläddervänligt å trevligt :tummenupp

sjukt bra tidning. Förstår inte de negativa kommenterarna ang pappret? Jag tyckte pappret vad hur bra som helst! Varenda mening var dessutom intressant att läsa, inte ofta man hittar en tidning som man vill läsa ALLT i. Sjukt bra initiativ, finns bara en negativ aspekt i det hela. Den kommer inte ut varje vecka :)

Finns det tidningar kvar att beställa eller måste man leta efter en nånstans? :)

I Uppsala finns den att köpa här:

UPPSALA Pressbyrån 4005652 Skolgatan 8
UPPSALA Maxi ICA Stormarknad Uppsala Fyrisparksvägen 1
UPPSALA Pressbyrån 4105649 S:t Persgatan 10
UPPSALA OK Ek.Förening 37402 Årstagatan 5-7
UPPSALA Pressbyrån 4108657 Drottninggatan 1
UPPSALA Pressbyrån 4005655 Dragarbrunnsgatan 50
UPPSALA Pressbyrån 4008650 Järnvägsstationen
UPPSALA Mykonos HB Hjalmar Brantingsgatan 1
UPPSALA OK Ek.Förening 37410 Kungsgatan 80
UPPSALA ICA Supermarket Norby Svamptorget 1
UPPSALA S:t Olofs Tobak S:T Olofsgatan 48

Var och handlade tidningen, har sträck läst hela tidningen. Det gör jag aldrig med bike eller liknande, inte ofta 95% av tidningens innehåll som är riktigt intressant! Sen var det ju extra kul att man själv blev omnämnd :tungan

Inte lyckats komma ihåg att köpa ett ex ännu, men har bläddrat i ett.
såg bra ut, speciellt mina kort, synd bara att namnet va felstavat, hoho

ska köpa, mkt bra initiativ.
Vem gör layout?

Inte lyckats komma ihåg att köpa ett ex ännu, men har bläddrat i ett.
såg bra ut, speciellt mina kort, synd bara att namnet va felstavat, hoho

ska köpa, mkt bra initiativ.
Vem gör layout?

Jag stavade ditt namn så som PB skrev till mig. Dessutom hade han försökt kontakta dig vid tillfället, svara i mobilen nästa gång:D;) Sedan är det bara en bild jag använde från dig, fast den är ju en utav tidningens coolaste:tummenupp

Jag stavade ditt namn så som PB skrev till mig. Dessutom hade han försökt kontakta dig vid tillfället, svara i mobilen nästa gång:D;) Sedan är det bara en bild jag använde från dig, fast den är ju en utav tidningens coolaste:tummenupp

hehe, ja då har han skyddat nummer, svarar jag aldrig på.
mja jag tror nog allt att det va fler än en bild :tungan
kanske inte exakt den i tidningen men jag har ingen framför mig att kolla mot, och mååånga bilder i samma vinkel.:)

Bifogat

• Img_2370mini.jpg
    Img_2370mini.jpg
    19.4 KB · Visningar: 69
hehe, ja då har han skyddat nummer, svarar jag aldrig på.
mja jag tror nog allt att det va fler än en bild :tungan
kanske inte exakt den i tidningen men jag har ingen framför mig att kolla mot, och mååånga bilder i samma vinkel.:)

Nopps bara den på PB upp och ner från dig. Senil är jag inte än;) Fick bara den bilden av honom som var tagen av dig. Stod ju själv på samma ställe som där den bilden togs, men flyttade på mig fem innan händelsen. Bara för att få fler vinklar. Självklart väljer människan att flyga när man inte är på plats:D

Det blev några varv runt den banan under den helgen. Det första jag gjorde när jag kom fram på fredagskvällen, efter några felkörningar och nästan 100 mil på hojen, var att promenera runt den underbara banan! Fasen va sexig bana! Får det att vattnas i munnen på mig bara jag tänker på de där kurvorna..

En vacker dag, när jag är en stor pojke, vill jag också köra där, om än bara på en bandag så är den ett måste:)

Nopps bara den på PB upp och ner från dig. Senil är jag inte än;) Fick bara den bilden av honom som var tagen av dig. Stod ju själv på samma ställe som där den bilden togs, men flyttade på mig fem innan händelsen. Bara för att få fler vinklar. Självklart väljer människan att flyga när man inte är på plats:D

Det blev några varv runt den banan under den helgen. Det första jag gjorde när jag kom fram på fredagskvällen, efter några felkörningar och nästan 100 mil på hojen, var att promenera runt den underbara banan! Fasen va sexig bana! Får det att vattnas i munnen på mig bara jag tänker på de där kurvorna..

En vacker dag, när jag är en stor pojke, vill jag också köra där, om än bara på en bandag så är den ett måste:)

Ja just det du va ju där, minns nu, förvillande lika bildvinklar.
Fin bana ja, lite drygt att va på plats och inte köra men de andra gör det så mkt bättre ju :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025