vi är fan skyldiga

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
till att köpa highsider tidningen nu när någon vågar satsa på oss som inte vill stå och posera med en gathoj med en glass i handen och delat skinnställ.och nin som kände er träffade får ju genom denna tidning ännu mer kunskap om vad den egentligen är till för,hojen då:tummenupp

klart vi måste förboka på order@highsider.se

känns det ???????,gå då in på www.highsider.se för en inblick:)

Ingen är skyldig till något och jag vill bara framföra att jag inte bett någon starta denna tråd. Även om jag självklart inte menar att klaga.

Det känns moraliskt fel att ha denna service gratis, när någon har fått betala en fin slant för samma sak. Så självklart förstår jag om Swedie eller någon annan moderator tar bort tråden.

Tackar för mig.

Bokad :)

Hatten av för er som jobbar med denna tidning!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ingen är skyldig till något och jag vill bara framföra att jag inte bett någon starta denna tråd. Även om jag självklart inte menar att klaga.

Det känns moraliskt fel att ha denna service gratis, när någon har fått betala en fin slant för samma sak. Så självklart förstår jag om Swedie eller någon annan moderator tar bort tråden.

Tackar för mig.
Rash, om man tar bort denna tråden så försvinner min tro på den fria marknaden.
Klart som fan att den ska få vara kvar, tidningen Highsider vänder sig ju till RR-förare och tråden ligger i Racingforumet. Skulle vi inte få diskutera sånt som berör oss bara för att bolaget som äger Motorrad också äger sporthoj.com? Då får vi kanske inte diskutera nya R1:an i framtiden OM t.ex. Aprilia blir huvudannonsör i Motorrad (bara ett exempel)

Fortsätt du med dina höga ambitioner! :tummenupp

Bokat!!!!

Ser fram emot något att läsa i vinter.

Det e ju j*****t långt till säsongen sätter igång igen.

:tummenupp :tummenupp

Beställt! Alla tidningar som innefattar racing och sporthojar är varmt välkomna denna årstiden

Tackar för mig.

det är sant,men vi gillar dig och ditt arbete:tummenupp

jag tror tom. swedie kommer beställa en blaska..

Tackar för mig.

edit:

finns att köpa i handeln?

Last edited:
Rash, om man tar bort denna tråden så försvinner min tro på den fria marknaden.
Klart som fan att den ska få vara kvar, tidningen Highsider vänder sig ju till RR-förare och tråden ligger i Racingforumet. Skulle vi inte få diskutera sånt som berör oss bara för att bolaget som äger Motorrad också äger sporthoj.com? Då får vi kanske inte diskutera nya R1:an i framtiden OM t.ex. Aprilia blir huvudannonsör i Motorrad (bara ett exempel)

Fortsätt du med dina höga ambitioner! :tummenupp
Så sant som det var sagt, nojjan behövs ej. Highsider är en bra hemsida med bra nyheter och utbytet mot att jag inte är helt motvillig till sådana här trådar om highsider på SH (som kan klassas som en "konkurrent") är att Rashid länkar tillbaka så gott han kan. Blir det för ensidigt någon dag, ja då kanske jag behöver titta på det hela.

Jag lyckönskar honom och hoppas han får ekonomisk backning som gör att vi någon dag kan få en ren RR-blaska värd att köpa! :tummenupp

(förövrigt, Hjemmet Mortensen äger inte Motorrad, de har en liten andel. De äger dock 100% av SH)

bokad!

och en fråga. vad är det för fel på delat ställ? Om man inte tävlar vill säga.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!