magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Pojkar, pojkar... sluta kivas nu! Alla vet ju att en racerbana per definition måste kantas av stenmurar, häckar, telefonstolpar och hus för att få räknas som en racerbana. Allt annat klassificeras som lekplatser i paritet med bollhavet på McDonalds och kuddhavet på Ikea...
/bg
Det värsta är att.... ja, hur ska jag uttrycka det här... Hmmmmmm..... Jag vill inte säga att du har rätt, men låt oss säga att efter att ha kört på Spa, så har förståelsen för att det är något alldeles extra att köra RRR ökat! Det finns ett par partier på Spa där man inte SKA gå omkull; i Blanchimont hade jag på slutet varvstopp på sexan när jag vek ner i första knycken, och avåkningszonen var högst 20 meter, och jag inbillar mig att man skulle haft vettlöst hög fart in i däcktravarna om man gått omkull. Så, jag var JÄTTENÖJD och GLAD när jag 17.05 söndag em kunde lyfta luren och ringa frun och säga "Jag är hel och ren!"! För hennes skull.....
Så, jag FATTAR att känslan efter att ha genomfört ett vurpfritt IoM-pass, på en bana där det går lika fort och inte finns tillstymmelse till avåkningszon, måste vara ENORM!!!!