Läser det mesta i tråden och försöker sammanställa. Här körde jag fast lite i tänkandet och vill bara fråga eftersom jag inte förstår efter läst massor av text och jobbat och hämtat barn....eller så förstår jag bara inte tänkandet här.
Säkert har du en förklaring till min fundering
Få dit personer som betalar (2000 st ) bra där, CHECK
Dessa handlar lunch och glass = bra CHECK
Pengarna som kommer in går då till tunkisarna, vilket låter kanon CHECK
Vem ska betala dom som jobbar i serveringen, för trots om servering finns behövs mer personal om det kommer 2000 personer till. Vem ska betala dom som sitter i kassan och säljer biljetter. Ska det gå av dessa vips 200 000 kr då?
Menar inte vara dum, utan frågar då jag inte förstår. För lunchserveringen får även den då mer omkostnader och det blir omkostnader för ha dom som säljer biljetter.
På Globben har jag fått jobba utan betalning, vi fick dock drick och korv till lunch.
DET NEDAN VILLE JAG FÅ SOM EN EGEN POST I TRÅDEN - MISSLYCKADES MED DET DOCK
Kan vi sammanställa alla punkter där förarna anser att banorna brister i säkerhet. Enklast kanske är att göra det bana för bana.
Efter det se till att varje bana får reda på det på rätt sätt.
Kan meddela att Mantorp Park hade inte fått det framfört från första racet i år till sig. Utan det skrevs bara här på Sporthoj och dom jag pratat med sitter inte och läser på sporthoj om dagarna. utan försöker sköta sina jobb med ta hand om banorna, ordna tävlingar och annat för få banorna att överleva.
Det jag menar är att kritiken måste framföras på rätt sätt och konkret, inte genom skitskriverier på sporthoj där man anklagar varandra om det ena och det andra.
Så kör igång nu,vad brister i säkerhet på banorna
Mantorp
Anderstorp
Knutstorp
Falkenberg
Hacka gärna på mig om ni tycker jag gör på fel sätt, jag försöker i alla fall få till något som vi kan gå vidare med men som säkert är fel i en dels ögon.
/Liwa1