Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Grejen är att Södertälje är fanimej helt skevt. Gå ner vilken dag som helst till centrum och jag lovar att du kan räkna på din ena hand hur många svenskar du ser. Man kan knappt tro att det är en stad i Sverige man kommit till.

Inget fel i det, i sig, men jag tycker bara det är så jävla dåligt av stat&kommun att se till att det är såhär. Det sjukaste är att man tar hit folk från USA som ska titta på hur fint vi har ordnat det med mottagandet av invandrare. Alltså är inte Slöddertälje ett lysande exempel på segregation? Packa ihop alla invandrare i en kommun och dessutom koncentrerat i vissa kommundelar...

Men så får vi ju såna här resultat som tråden handlar om oxå.

Håller med dreggel, dåligt uppförande ska resultera i smärta. oavsett om det är negrer sånna som crash rider eller sammer

Du anser att jag ska på ett behandlingshem pga av politiskt åsikt som du tror mig ha.

Du kallar dig demokrat (antar jag iaf) men anser att folk som inte tycker som du ska på behandlingshem?

Du kallar hit och du anser dit.
Tror du missförstår å det gröfvsta.
Det enda jag kallar är dig och det fjantig.
Komma dragandes med NSF. :lol

Ojdå, många som trodde sig veta vad jag tycker om den här frågan. Vet inte om jag ska bli smickrad eller inte.

Om ni nu undrar på riktigt, min åsikt:

Långa fängelsestraff eller utvisning. Oavsett om det är svenskar eller inte som gör samma sak.

Tja, som svar på Topic så...
Det är på väg åt fanders, de som inte noterat detta är endera, naiva till dumhet, blåögda i absurdum eller rent av förlorade.

Nejdå, inte alls... :rolleyes:

Det var just sådan folkhemska kängsnubbar i grupp som sparkade ihjäl en kille hemma på vår badplats... Han försökte för övrigt avbryta en pågånde "käng-grupps-misshandel" av två invandrare men blev istället själv ihjälsparkad av folkhemsälskande kängnissar som hade samma musiksmak som dig.

Du får mig att må djävligt illa!

skönt att du inte tycker om mig..:tummenupp

kräks av ditt jävla AFA snack me så...

vi ju redan diskuterat åsikter i en annan tråd om dessa "nysvenskar"...

svenska killar med normal uppfostran skulle aldrig känga ner en brud...

skinnskallar e inte speciellt smarta killar de heller... som du skriver... men sen kan man ju undra om de 2 invandrarna gjort nåt innan???? NÄ!! de skulle de ju aldrig göra....

skulle inte "nysvenskar" uppföra sig illa som de gör så skulle de inte vara hatade på samma sätt.... 90% av alla dem i 15-28 år e ju pack ....10% sjyssta killar som inte vill ha stök och "respekt"...

hos svenskar e typ andelen tvärtom...:va :va

jag e väl ingen svärmorsdröm heller...men inte fan ger jag mig på nån som inte gjort nåt...

Du hjälper nog bäst till genom att knipa käft. :mad:

:pannkyss :pannkyss

fråga? skulle du se nå fel i att "nån" gick fram till gänget under en pågående dödsmisshandel och tömde en pistol??

Tror inte att bondrassism är någon lösning på det här problemet.

vad menas med bondrasism??

Det hemska med dig är att du faktiskt är på riktigt.
Ännu värre är det att det finns många fler som dig, och kanske också ännu mer förtappade jävla lowlifes (som Victor så fint uttryckte det förut). Även fast det är nästintill omöjligt att inse hur någon kan vara mer patetisk och okunnig än dig.

KALLAS FÖR CIVILKURAGE!!!!!! fan sett sånt själv ett flertal ggr. när packet gett sig på brudar ETC. med knytnävar/sparkar mm.... har då fan inte spelat nån roll hur stort gänget varit... gått in utan tvekan med 100% vilja o våld...:sissy

Last edited:
Du kallar hit och du anser dit.
Tror du missförstår å det gröfvsta.
Det enda jag kallar är dig och det fjantig.
Komma dragandes med NSF. :lol

Jag förklarade för dig hur ND startade då du uppenbarligen inte hade en aning.

Du eller någon sa aäven att ND är ett litet skitparti, ja det kan jag hålla med om men att dem var större förr innan det med Tor hände. Drog då en liknelse till NSF.

Jag verkligen förbluffas över ditt sätt att föra en disskusion genom att kolla folk för olika tillmälen.

Jag är varken NDare eller NSFare så jag kommer inte dragandes med dem och påstår att dem har ett bra partiprogram även om jag kan hålla med om en del grejer, vilket jag även kan göra i alla riksdagspartiers partiprogram.

Dra förihelvete inte ner folkmusiken i vitmaktträsket. Folkmusik är folkmusik - gruppen du tänker på heter Pluton Svea och om man ska kalla deras musik för musik överhuvudtaget debatteras ännu om men vill du ha ett fack så kallas det för vikingarock. Dåligt spelad punk med högerorienterade texter generellt. Inte nånstans i närheten av folkmusik.

ursäkta om jag missbrukat de ordet...

kan inte säga att jag varken gillar eller står bakom musiken som dessa grupper spelar...

helt ärligt så placerar jag skinnskallar och invandrarpack i samma fack...`=9/10 e fega stackare som inte törs säga nåt då de står själva.. alltså.. de måste hålla ihop för att våga hävda sig..

Bra, då kan vi skicka även in Vit Makt-snubbarna och Dueling Banjos-ungarna från Sala.

jopp...bara jag får möta en AFA kille som dig så skulle jag vara nöjd och dö lycklig:tummenupp

Last edited:
ursäkta om jag missbrukat de ordet...

kan inte säga att jag varken gillar eller står bakom musiken som dessa grupper spelar...

helt ärligt så placerar jag skinnskallar och invandrarpack i samma fack...`=9/10 e fega stackare som inte törs säga nåt då de står själva.. alltså.. de måste hålla ihop för att våga hävda sig..

jopp...bara jag får möta en AFA kille som dig så skulle jag vara nöjd och dö lycklig:tummenupp
Vad mycket lättare det hade varigt att motivera hårdare straff mot brott, drastiskare åtgärder mot kriminella bättre integration och hårdarekrav på invandrare om man inte riskerade att bli förväxlad med idioter som dig..

Fy fan!!! det här fick mig att må illa:mad:
Det måste ju vara nått fel i huvudet när man kan göra nått sådant!
Vart är Sverige på väg någonstans egentligen:va

Lustigt hur denna topic ändå kan gå från att disskutera händelsen till att bli en fristad för personangrepp ^^

Cheyer :P

Kan ni se scenariot framför er, där 20 unga svenska grabbar befinner sig i ett sånt där efterblivet **land och bestämmer sig allihopa för att skrika jevla ****luder och sen ger sig på henne med sparkar och slag till hon tuppar av/alt någon ingriper.

Dom grabbarna skull nog inte leva så värst länge till :mattias

Jag kan som redan nämnts i tråden tänka mig ett dödsstraff på dessa ******* grabbar.

Nääh usch fyffan, otäckt är vad det är! RIKTIGT JÄVLA OTÄCKT!

Vad mycket lättare det hade varigt att motivera hårdare straff mot brott, drastiskare åtgärder mot kriminella bättre integration och hårdarekrav på invandrare om man inte riskerade att bli förväxlad med idioter som dig..

dags och kliva ur mammas famn och vakna...:tummenupp

idiot???:va :va tror nog jag e minst lika vass som dig i huvet.. sen att jag kan rinna över lite ibland e ju en sak....

idiot brukar vara när en person inte klarar av att argumentera i en diskution... då blir det istället personangrepp:pannkyss = du e EN idiot!!:tummenupp

Kan ni se scenariot framför er, där 20 unga svenska grabbar befinner sig i ett sånt där efterblivet **land och bestämmer sig allihopa för att skrika jevla ****luder och sen ger sig på henne med sparkar och slag till hon tuppar av/alt någon ingriper.

Dom grabbarna skull nog inte leva så värst länge till :mattias

Jag kan som redan nämnts i tråden tänka mig ett dödsstraff på dessa ******* grabbar.

Nääh usch fyffan, otäckt är vad det är! RIKTIGT JÄVLA OTÄCKT!

ha ha inte ofta vi har samma åsikt MR. rocks:tummenupp en ett bra inlägg och smart att vända på historien så folk fattar hur illa det e...

åter till tråden... ingen kan ju på fullaste allvar säga att dessa "herrar" förtjänar att leva..

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...