Varför blir omkörda människor sura?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Näe du historian blir värre och värre:crash

Hon hade lillsyrror som hon bad kolla in mig - och ge sitt omdömme:rofl
Så dom pep omkring också - det här är inte en enstaka incident.

Jag tycke lite synd om farsan och när jag sa hej så sa han bara "Ja verkligen, verkligen hej"

Rena rama mentala döden - fanns ju inte så mycket och mera och säga.

Sånt råkar jag ut för:fakta
 

Spiido

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2012
Ort
East Coast
Hoj
En jättesnabb
Jag tycker att Pentti har löst det ganska bra. Här är en bild på hans hoj.

002.jpg

Alla minns vi nog Mad Max....INGEN vågar köra om den där hojen, och skulle dom drista sig till att försöka behöver bara den fruktade piloten vrida lite på huvudet så kommer svennebanan att snällt lägga sig bakom igen, HEHE :yoparty

Edit: GOSH, kika in den kjeTTingen som ligger över tanken :hihi
 
Last edited:

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
lisa 11 kanske har en storesyrra som e 18 å påsättningsbar ? :brynad

Snarare morsan? :va

Det gamla dejtingtricket.
Kolla in morsan, kan du tänka dig att vara ihop med henne om 30 år?
Ok, om så, kolla in mormodern, kan du tänka dig att vara ihop med henne om 60 år?

If so, hugg! :mattias

:hej

/e
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Det kan vara lämpligt (har gjort det nån gång med bil) att tvinga den förföljande att stanna, gå bort till vederbörande och be att få se hans körkort eftersom man aldrig sett ett körkort som gäller för mer än ett fordon i taget ...
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Snarare morsan? :va

Det gamla dejtingtricket.
Kolla in morsan, kan du tänka dig att vara ihop med henne om 30 år?
Ok, om så, kolla in mormodern, kan du tänka dig att vara ihop med henne om 60 år?

If so, hugg! :mattias

:hej

/e

ihop :va
det har jag redan vart engång.... nu styr köttets lustar
allt över arton som fortfarande rör sig är lovligt byte för den enögde hämnaren :tummenupp
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu vill jag inte var taskig och kalla dig ej läskunnig och så.

Jag har blivit spontant vålddejtat av 10,11 och 12 åringar och dom har sedan sagt till föräldrarna att dom hittat en snygg kille och presenterat mig för föräldrarna.
Dom har plockat mig spontant på ett kafe och sån skit

Förädrarna har ju fan suttit och asgarvat och sagt "Ja men hon gillar dig, sitt här"

Skitkul och vara 35+ och råka ut för det:3freak

Nu har jag humor och så och har inga problem med barn men för fan och vara 40 och bli
tagen som krigsfånge av en sån tjej:rofl

Ja jag e snygg och intelligent och så men jag vill inte sitta och ha morgonfika med Lisa 11,hennes mamma 34 och pappa 36.

När jag är 39:rofl

Tjejer kör över allt - dom skapar även mental förödelse runt sig med sådana här fiffiga moves.

Det är barn ditt jävla äckel!!! Du ska inte ens se på dom som tjejer oavsett så jag hoppas du driver. Kom nu inte dragandes med ditt vanliga dravel att jag är 150 år och bla bla bla för det är vara tröttsamt helst när du är äldre än mig och ett jävla peddo!!!
 

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Ort
Göteborg
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Nu vill jag inte var taskig och kalla dig ej läskunnig och så.

Jag har blivit spontant vålddejtat av 10,11 och 12 åringar och dom har sedan sagt till föräldrarna att dom hittat en snygg kille och presenterat mig för föräldrarna.
Dom har plockat mig spontant på ett kafe och sån skit

Förädrarna har ju fan suttit och asgarvat och sagt "Ja men hon gillar dig, sitt här"

Skitkul och vara 35+ och råka ut för det:3freak

Nu har jag humor och så och har inga problem med barn men för fan och vara 40 och bli
tagen som krigsfånge av en sån tjej:rofl

Ja jag e snygg och intelligent och så men jag vill inte sitta och ha morgonfika med Lisa 11,hennes mamma 34 och pappa 36.

När jag är 39:rofl

Tjejer kör över allt - dom skapar även mental förödelse runt sig med sådana här fiffiga moves.

Okey jag hänger med. Vad fan utstrålar du? Ser du ut som 12år själv? Snygg eller ful spelar nog ingen roll. I din ålder ser de flesta om inte alla 10-12-åringar dig som en åldring. Har du fickorna fulla med Barbies och ballongdjur? Stackars barn som är helt vilsna.
 

nostromos

Old school
Gick med
20 Feb 2011
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki GSX 1100, Kawazaki ZZR 1100
Killen berättar en lite pinsam cafe-anekdot och ni går genast till attack med "peddo" samt sugar daddy????

IQ fiskmås säger jag. :död
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Killen berättar en lite pinsam cafe-anekdot och ni går genast till attack med "peddo" samt sugar daddy????

IQ fiskmås säger jag. :död

Ja eller så har vi hört honom sitta och prata i varenda tråd om barn i månader och börjar tycka att det är smått creepy. När man inte kan släppa att prata om det överallt så är det nåt som gått fel nånstans.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja eller så har vi hört honom sitta och prata i varenda tråd om barn i månader och börjar tycka att det är smått creepy. När man inte kan släppa att prata om det överallt så är det nåt som gått fel nånstans.

Jag har svårt att tro att en pedofil älskar att skryta om det.

Hur är det själv PippiT, älskar du inte att bli bunden och påsatt? Jag har läst att du skrivit det på sporthoj, då måste det definiera dig som person. "RazerBabe" måste ju ha nåt med rakning att göra också. Är du helrakad? För att se ut som ett barn? Har dina män gått igång på det genom åren? Dom kanske är äckliga jävla peddon! Bäst du frågar. :3freak
 

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Ort
Göteborg
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
"RazerBabe" måste ju ha nåt med rakning att göra också. Är du helrakad? För att se ut som ett barn? Har dina män gått igång på det genom åren? Dom kanske är äckliga jävla peddon! Bäst du frågar. :3freak

Det där tyckte jag va intressant. Jag föredrar rakat men har aldrig någonsin fått upp jämförelsen "se ut som ett barn" i skallen. Snarare hygien och att man slipper massa onödigt besvär.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har svårt att tro att en pedofil älskar att skryta om det.

Hur är det själv PippiT, älskar du inte att bli bunden och påsatt? Jag har läst att du skrivit det på sporthoj, då måste det definiera dig som person. "RazerBabe" måste ju ha nåt med rakning att göra också. Är du helrakad? För att se ut som ett barn? Har dina män gått igång på det genom åren? Dom kanske är äckliga jävla peddon! Bäst du frågar. :3freak

Det där tyckte jag va intressant. Jag föredrar rakat men har aldrig någonsin fått upp jämförelsen "se ut som ett barn" i skallen. Snarare hygien och att man slipper massa onödigt besvär.



Jag som trodde att den som är först med att skriva något på internet befäster sanningen.
Speciellt om det skrivs på Sporthoj.com.

Min värld rasar :näsblod
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det är barn ditt jävla äckel!!! Du ska inte ens se på dom som tjejer oavsett så jag hoppas du driver. Kom nu inte dragandes med ditt vanliga dravel att jag är 150 år och bla bla bla för det är vara tröttsamt helst när du är äldre än mig och ett jävla peddo!!!
Jaha?

Du bör prata med någon.
 

Cujo

Medlem
Gick med
18 Nov 2003
Ort
Gbg
Hoj
När jag blir stor ska jag ha en...
Jag var med om det omvända, typ:) Var ute och övningskörde med tjejen på en väldigt krokig väg som går genom små idylliska byar i Bohuslän. Eftersom det är hemmaplan och tjejen inte är helt van så puttrar vi på i lugn takt, 30km/h där det är 30 osv. Rätt som det är kommer det upp en suv med en rosenrasande 50 plussare å hanns alldeles för unga fru, pekandes med finger och hyttandes med näven lägger han sig bredvid. Sedan bär det av i hundra genom byn, inte helt nöjda bybor följer skraban med arga blickar:) Tänkte bäst att köra efter och se vad han ville, fick tillslut stopp på denna ilskna herre som lugnade ner sig vesentligt efter att jag ryckt upp dörren och släpat ut honom på vägen för en liten diskussion. Beslag tog nyckeln och lovade att lämna in den på den lokala bensinmacken 4km bort. Dom skrattade gott när jag lämnade in nyckel och lovade att hälsa så gott.


Det känns som om det lika gärna kunde stått så här:

Var ute o resjade med cheyen på en riktigt knixig väg i bohuslän, när vi kommer ikapp suv som körs av 50-plussare och hans alltför unga fru. Gubbfan ligger hela tiden mitt i vägen så att det inte går att köra om. Tillslut så lyckas vi finta aset och ger honom fingret när vi drar förbi... osv.


Hade du prejat honom och slitit ut honom ur bilen då oxå? :3freak


Om du/ni märker att ni ligger mitt i vägen som två bromsklossar, varför då inte visa lite hänsyn släppa förbi den som har mera bråttom än du själv? :va :confused:

Jag säger inte att gubben gjorde rätt, men du var fan mycket värre själv! :dummer
 

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Den här tråden visar ganska bra "Varför omkörda människor blir sura":rolleyes:
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Ni kör för mesigt helt enkelt!

Kör aggressivt och visa att de ska flytta eller stå där de står och inte närma sig för jag ska förbi! Inte en jävel som vågar bråka förutom några äldre tanter som blänger lite surt vid rödstop. Och kör man hoj under rusning ska man alltid ha nerven redo för att smälla nån jävel på käften :) Med den mentaliteten utstrålar du signaler att gör de fel så får det konsekvenser.

Sväng av och följt efter folk tills de stannat och tagit snack med dem, och de märker direkt när jag kliver av hojen att håller de inte tungan rätt i mun smäller det.


Nå mer problem ni vill ha tips på?

Så kör jag redan.Svär i hjälmen så snuset yr och gör fingret så fort någon stolle sabbar min framfart.Ingen blinkers, upp med fingret.Bilar som kör i vänsterfil trots tom högerfil, upp med fingret.Folk som pratar i sin mobil under körning, upp med fingret.Bilister som skiter i att kolla backspegeln innan de börjar köra om och då upptäcker att där är redan Ankan1, upp med fingret.Folk som gör omkörningar rakt emot mig i tron att dom hinner nog, upp med fingret.Folk som inte kan respektera 30km/h framför t ex skolor, upp med fingret.Bilister som kan köra rakt ut framför mig från mindre vägar fast de sett mig komma på den större vägen, upp med fingret.Höjt bensinpris på min favvomack, upp med fingret osv. :crash
 

Lentomannen

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki GPz 900R
Jaha vilken nivå hamnade denna tråd på nu då? Och hyfsat off topic.

Ontopic

Kör man planerat och inte "skär av" den kör om, så denne måste bromsa hårt eller väja för att undvika olyckor så tycker jag inte att många blir sura.
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har svårt att tro att en pedofil älskar att skryta om det.

Hur är det själv PippiT, älskar du inte att bli bunden och påsatt? Jag har läst att du skrivit det på sporthoj, då måste det definiera dig som person. "RazerBabe" måste ju ha nåt med rakning att göra också. Är du helrakad? För att se ut som ett barn? Har dina män gått igång på det genom åren? Dom kanske är äckliga jävla peddon! Bäst du frågar. :3freak

Haha, du har nog blandat ihop mig mes nån annan. Grow up.

Jag har jobbat ideellt för rädda barnen med BP brott och det är absolut inget att skämta om. I 99% av fallen skyller dom på att barnen flirtat och raggat på dom. Men fortsätt du och gå på om saker du inte vet nåt om, så har jag nåt att skratta åt. :klappapåhuvet
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Haha, du har nog blandat ihop mig mes nån annan. Grow up.

Jag har jobbat ideellt för rädda barnen med BP brott och det är absolut inget att skämta om. I 99% av fallen skyller dom på att barnen flirtat och raggat på dom. Men fortsätt du och gå på om saker du inte vet nåt om, så har jag nåt att skratta åt. :klappapåhuvet

Nej, jag har inte blandat ihop dig med nån annan.

Fint att du jobbat ideellt med barnporrbrott. Då står det ju helt klart att du är kvalificerad att peka ut någon som pedofil med ledning av vad som skrivits på ett motorcykelforum. Förlåt att jag la mig i.
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Haha, du har nog blandat ihop mig mes nån annan. Grow up.

Jag har jobbat ideellt för rädda barnen med BP brott och det är absolut inget att skämta om. I 99% av fallen skyller dom på att barnen flirtat och raggat på dom. Men fortsätt du och gå på om saker du inte vet nåt om, så har jag nåt att skratta åt. :klappapåhuvet

Fick mig att tänka på den där stackars 1% som i det fallet var en idrottslärare i Lund för några år sedan och som blev utpekad för barnsex.Den stackarn visade sig senare enligt barnet som först pekat ut mannen vara helt oskyldig där det då tyvärr var för sent.Mannen hade då blivit av med sitt arbete, stämplad på orten för gott, frugan skillde sig från honom och livet blev i stort sett ruinerat.Han fick en saftig ersättning vill jag minnas men vad gör det när jag på orten alltid kommer att vara känd som en påstådd pedofil sa mannen senare.Den gången var det en psykolog som provocerat fram ett fällande svar som den lilla skrämda flickan bara höll med på men senare tog tillbaka helt vid högre ålder.Hela ärendet var pinsamt illa skött och den utpekade blev långt innan han var dömd fälld i allmänhetens ögon som skyldig.Patetiskt ...
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top