De e sprut på ALLA tusensuckor, punkt.
Ok då hade jag oxå fel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De e sprut på ALLA tusensuckor, punkt.
Om inte jag minns fel så e dom tidiga rettorna inte mycket tyngre än dagens 1000cc.Jag ska själv köpa ny hoj till nästa säsong och siktar på gixxer 1000 k7 fast det e ju lite mer pengar, kolla k1,k2 modellerna dom borde du få för runt 50k.
Nån som har kört zx10 -08? fyfan vilken balans det e i den,fast det e det väll i alla nya hojar![]()
Ser du nått gemensamt? ALLA är 06or och har förmodligen INTE blivit körda så snällt för att det just är en Supersport, den SKA köras hårt men efter 3år så blir nog även en Daytona tröttMen om du verkligen är sugen på en sån så go ahead, Jag skulle köpt nytt... and thats what i've just done!
Kört ca 1 mil, har ALDRIG kört en annan hoj men om vi säger såhär, det LÄR va roligare än min 25kw:are så jag är nöjd i vilket fall som helst![]()
Du kommer från en BMW R 1200 GS Adventure. För att göra hoppet mindre extremt, så skulle jag kika på en Yamaha FZ1-S ABS eller en Honda VFR800 ABS. Mest för att prova på en radfyra, till skillnad mot en V-twin eller twin-Boxer, samt för att välja snäppet under rena racing-hojar. Det finns säkert även liknande från andra tillverkare, men det var dessa jag först kom att tänka på. ABS, därför att BMW har det och att du förmodligen är van vid det.
en ducati 748 kanske kan passa herrn?
1800 mil sv-såld gul.2001.
inte min men en jobarkompis hoj...
riktigt fin strax över 55 tror jag den kan gå för...![]()
Hur många meter har du kört på en 675a?
ja du kan ju tänka dig själv hur den där hojen mår om det är nån jävla hobbyturk med effektrör liksom!
Som sagt, JAG tycker du fortfarande ska vänta till vår, att hetts köpa utan att testa flera hojar är bland det sämsta (och bland det DYRASTE) du kan göra, visst priserna går upp i vår men jag tar nog fan hellre den smällen än att köpa en hoj jag inte är 100 procentigt nöjd me. Vänta, Testa och Slå till är mitt tips.
QUOTE]
Dina tips e ju helt kass jukolla vad du skriver i dina miffo trådar men man kan bara skratta
![]()
![]()
![]()
din mc kommer va ett halvår gammal då du startar den o (då den rullar på gatan) och välter då du parkerar
Sen det där med effektrör så passsar det in på dej som letar effektrör till din så DYRA LOL mc -> jävla hobbyturk passar ju bra på dej ju ASG***
Och vem vill då köpa din mc då dom får veta hur du kör o resonerar mm
Vi döper din moppe till *DEN KOSTA ÖVEER 100000 papp * ASG !!!![]()
![]()
Hoppas du orkar lyfta upp din såkallade mc då du tappar den klenis![]()
![]()
Du e säkert släääckt med suzukilover
Du har nog inavel i släkten![]()
![]()
![]()
Då jag ser dej så ska JAG kasta min gamla hocky puck på dej eller om du har tur så får du ett hand ledsskott med den gamla pucken bara o säga till vart du vill ha den pucko![]()
![]()
![]()
![]()
Gå ner till 3 tunnor o sup dej snygg![]()
![]()
![]()
O sluta med drogerna, detta e inte lunarstorm eller hur ps regga dej då ist vet ja ASG**************
Fan mitt längsta inlägg på sh fyyyy LOL
//Robin
O sluta med drogerna, detta e inte lunarstorm eller hur ps regga dej då ist vet ja ASG**************
//Robin
Det finns ett bra talesätt. Det går som följer:
-"Man skall inte kasta sten i glashus."
Tänk på det.
Jag testade 675an i torsdags när lillebror fick hem sin nya älskling.
+ Fin färg den röda som han har
+lugn motor karaktär
-sittställningen va HEMSK och jag är bara 178 lång
-bromsarna kändes oroliga, visste inte om dom skulle
bita åt ordentligt eller inte.
-eftersom det varit väldigt mycket hype runt den så
blev man lite besviken på effekten.
R6an slår den så hårt att 675ans nästa årsmodel kommer att ha
blåmärken.
Detta tycker brossan också, faktiskt saknar han redan R6an
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph