Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bad santa skrev:tur att du inte vet vart jag bor då vill ju inte bli kidnappad![]()
bästa hittills. ni tjejer måste väl ha någon kropps del ni är sjukligt fästa vid iofs så gäller väl det det mesta med er som tex skor ,gardiner ,kläderHumAnyt skrev:Hade du haft en så hade du vetatÄr ju det bästa förhållande man någonsin kan få
![]()
bevisa det då försök o hitta migKerplunk skrev:Linköping är inte så stort...
General E skrev:Stora möjligheter, man kan ju sätta ett fräckt märken på tvskärmen, eller olla en hel mössa på samma gång mm. 2 much 2 mention.
Antar att flickorna kollat på uppfostra-din-karl-som-en-hund-programmet på tv. Är rätt skeptisk till det.![]()
en annan diskar kl6 en lör morgonKia skrev:Hämtar många bra tips från tvs topdog och nanny jouren som man kan använda när man ska uppfostra sin karl....
Kia skrev:Hämtar många bra tips från tvs topdog och nanny jouren som man kan använda när man ska uppfostra sin karl....
Kerplunk skrev:Så länge dom vet sin plats...absolut!![]()
General E skrev:Stora möjligheter, man kan ju sätta ett fräckt märken på tvskärmen, eller olla en hel mössa på samma gång mm. 2 much 2 mention.
Antar att flickorna kollat på uppfostra-din-karl-som-en-hund-programmet på tv. Är rätt skeptisk till det.![]()
pucken skrev:du e singel va.....
i mattes knä
Kia skrev:*garvar* Tolkningsfråga....Man ska ju vara lite diskret och hemlig på sporthoj har jag fått lära mig...
![]()
Jonathan skrev:Fast risken med att olla teven är att den förmodligen ramlar ner och går sönder under försöket![]()
Annars kan man ju alltid slå vad om vem som har störst balle och på så vis vinna pengar. Poker, vad är det ?
om han lyckas få det vill sägaCoola Ola skrev:Den där kan seriöst inte vara äkta? Herrejävlar, den måste ju lossna av sin egen tyngd nästan. Han kanske har PH iofs.... Den här snubben svimmar garanterat om han får stånd.
pucken skrev:och svaren kan ju vara olika beroende vem som frågar![]()
Kia skrev:Näää, varför skulle de vara det???![]()
skulle Laila Freivalls komma å stöta på en skulle jag släta över henne direkt på gatanpucken skrev:skulle Laila Freivalls komma å stöta på en så kan jag nog tänka mig att svara med att jag e nekro gay eller moderat
skulle någon trevlig hojåkardam göra samma sak så e svaret något annat
bad santa skrev:skulle Laila Freivalls komma å stöta på en skulle jag släta över henne direkt på gatan![]()
![]()
självklartpucken skrev:Enbart iförd din tomteluva![]()
![]()
pucken skrev:ho ho ho sossekärring
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |