Vad kvinnor vill ha

Tråkigt att du inte hänger med....vad kvinnor vill ha är en kille med stor quk, mycket pengar på banken och så korkad att han gör vad som helst för just henne och hon slipper göra någonting alls...mer än vara snygg och beundrad av honom som jag just nämnt...amen. :Bugar

Gabor skrev:
Tråkigt att du inte hänger med....vad kvinnor vill ha är en kille med stor quk, mycket pengar på banken och så korkad att han gör vad som helst för just henne och hon slipper göra någonting alls...mer än vara snygg och beundrad av honom som jag just nämnt...amen. :Bugar

Okidoki! Då är jag på banan igen... bigga qjuken, degen i ordning och IQ-fiskmås...

Hornet_600 skrev:
Okidoki! Då är jag på banan igen... bigga qjuken, degen i ordning och IQ-fiskmås...

jo glömde, du måste ha en plastraket på 480 hästkrafter, burna 5,6 km å kunna dra snuten på bakhjulet i 280 km /tim, en hel förmiddag..., det blir dom kåta av , jävlar vet du...

Gabor skrev:
jo glömde, du måste ha en plastraket på 480 hästkrafter, burna 5,6 km å kunna dra snuten på bakhjulet i 280 km /tim, en hel förmiddag..., det blir dom kåta av , jävlar vet du...

Jaha... :(

"Bättre liten och rapp än stor och slapp" - kan vi konstatera efter att ha sett denna film

Kerplunk skrev:
Kan absolut hålla med om att sex är en viktig del i ett förhållande men jag skulle lätt kunna spendera resten av mitt liv med en kille som är allt jag kan önska mig, även om han inte är en gud i sängen. Sen hur en gud är i sängen går ju att diskutera.

Jag har lite gudapåbrå!

Jag har kropp som en gud.......

lite synd bara att det är Buddha

Gabor skrev:

En kille ska ha stor quk (men han måste veta hur man använder den åxå.), pengar på banken är en fin bonus, å så ska han vara så kär att han dyrkar marken jag går på... ;) Hittar man en sån karl jaa då är fan lyckan gjord... :tummenupp Tillfredsställer han alla mina sinnen då har jag inget alls emot att ta hand om honom på bästa tänkbara sätt.... :Bugar :Bugar

Gabor skrev:

Ska vi prova....?? :tungan

Jonathan skrev:
Det var fortfarande inte jag som la upp en närbild på ett anus häromdagen..

:rolleyes:

Vems rövhål var det någon här inne sa sig känna igen på bilden? Inte var det mitt iaf! :rolleyes:

Vad sägs om att vi lägger ner hela anus-diskussionen och sluter fred? Det är ju trots allt fredag... :pannkyss

Kerplunk skrev:
Vems rövhål var det någon här inne sa sig känna igen på bilden? Inte var det mitt iaf! :rolleyes:

Vad sägs om att vi lägger ner hela anus-diskussionen och sluter fred? Det är ju trots allt fredag... :pannkyss

Iof sant :hihi

Okey då. :pannkyss

Gabor skrev:
ska låna farsans turbinhybrid, sen jävlar ska det knu... gasas på bakhjulet,,,ska du se på när jag drar snuten i 300+..??

Såklart vill jag det... :) Blir så imponerad här så jag blir alldeles till mig ju. ;) Låter dig få tro att du är lite häftig då så du blir på bra humör.... Men vi vet ju båda två hur du såg ut när du klev ut efter att ha provkört min Griffin... :yoparty inte så himla kaxig... :7peta ;)

Kia skrev:
Såklart vill jag det... :) Blir så imponerad här så jag blir alldeles till mig ju. ;) Låter dig få tro att du är lite häftig då så du blir på bra humör.... Men vi vet ju båda två hur du såg ut när du klev ut efter att ha provkört min Griffin... :yoparty inte så himla kaxig... :7peta ;)

Ärligt..... :lol :rofl :3freak ....mest bekymrad hur dom lyckats konstruera något dylikt.
Vi vet båda två,,,saab är ingen bil...

Gabor skrev:
Ärligt..... :lol :rofl :3freak ....mest bekymrad hur dom lyckats konstruera något dylikt.
Vi vet båda två,,,saab är ingen bil...

Som sagt så vet jag hur du såg ut när du hade provkört den... Fick ju nästan slita ut dig från förarstolen... Men jaja svårt att erkänna, jag förstår... :pannkyss Det gör inget... de kan vara våran lilla hemlis.... ;)

Kia skrev:
Som sagt så vet jag hur du såg ut när du hade provkört den... Fick ju nästan slita ut dig från förarstolen... Men jaja svårt att erkänna, jag förstår... :pannkyss Det gör inget... de kan vara våran lilla hemlis.... ;)

Jag klev inte ut för att det gick ett par på trottoaren som jag inte ville skulle se mig....ja, det är en hemlis, vill inte bli sedd i sådana fordon annat än vid alla reparationer jag gör på dom...frlåt, tillsyn heter det på flygspråk. :lol

Men den är bra, mycket bra. :pannkyss

Gabor skrev:
Jag klev inte ut för att det gick ett par på trottoaren som jag inte ville skulle se mig....ja, det är en hemlis, vill inte bli sedd i sådana fordon annat än vid alla reparationer jag gör på dom...frlåt, tillsyn heter det på flygspråk. :lol

Men den är bra, mycket bra. :pannkyss

Tsss, tror du va lite skraj för att bli sedd offentligt med en nitisk lapplisa... Va nog inte så mycket bilens fel...
Jojo visst du vet hur det brukar låta: "Snälla Kia, kan inte jag få åka med dig??? Bara ett varv till, Snälla...!" ;)

Tråden heter ju "vad kvinnor vill ha"?? Okej då vill jag ha en karl som vågar visa sig ute med mig och min bil offentligt....jaa, trots att jag är en lapplisa som kör saab... :fatta! :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT