Vad kvinnor vill ha

Kerplunk skrev:
Kan absolut hålla med om att sex är en viktig del i ett förhållande men jag skulle lätt kunna spendera resten av mitt liv med en kille som är allt jag kan önska mig, även om han inte är en gud i sängen. Sen hur en gud är i sängen går ju att diskutera.
om man är en bättre älskare än sin partner så kan man ju med lite pedagogik lära den hur man vill ha det. :tummenupp

Kerplunk skrev:
Kan absolut hålla med om att sex är en viktig del i ett förhållande men jag skulle lätt kunna spendera resten av mitt liv med en kille som är allt jag kan önska mig, även om han inte är en gud i sängen. Sen hur en gud är i sängen går ju att diskutera.

Nää bara han är en jäkel på att k*ulla så är han kandidat till platsen som mannen i mitt liv....resten kan man lära honom på vägen genom hård uppfostran... ;)

Kerplunk skrev:
Haha, ja så kan man ju också det det... :hihi

Man gör precis som när man uppfostrar hunden... lockar med godis, höjer rösten om han gör fel och lyssnar han inte alls så tar man fram strypkopplet och kedjar fast honom i elementet så får han sitta där tills han blivit snäll.... :hihi :banana

Kia skrev:
Man gör precis som när man uppfostrar hunden... lockar med godis, höjer rösten om han gör fel och lyssnar han inte alls så tar man fram strypkopplet och kedjar fast honom i elementet så får han sitta där tills han blivit snäll.... :hihi :banana

Det kallar jag girlpower... :tuttar Jag måste ha varit alldeles för snäll mot mina pojkar, det ser jag det... :D

Kia skrev:

nu när vi e inne på hundar så undrar jag om ni vet varför hanhundar så ofta slickar sig på kuken ?

Fatta vilket märke det blir när han ollar något.

Som en fotboll :yoparty

Kerplunk skrev:
Antagligen av samma anledning som att ni killar inte kan låta bli era...

Aaaa det där är ett fenomen som jag inte fattar faktiskt... Varför är killar så otroligt fixerade vid sin K*k?

Kia skrev:
Nää bara han är en jäkel på att k*ulla så är han kandidat till platsen som mannen i mitt liv....resten kan man lära honom på vägen genom hård uppfostran... ;)
jaså :D

Kerplunk skrev:
Likheten mellan hundar och karlar är egentligen rätt slående när man tänker efter... :va
ska ni två va snälla tycker jag ni tjejer är inga änglar heller :arsele

Kerplunk skrev:
Likheten mellan hundar och karlar är egentligen rätt slående när man tänker efter... :va

Ja människans bäste vän.......... å så vitt jag vet så tycker du mycket om hundar

( viftar på svansen) :lol

Jonathan skrev:
Fatta vilket märke det blir när han ollar något.

Som en fotboll :yoparty

Stora möjligheter, man kan ju sätta ett fräckt märken på tvskärmen, eller olla en hel mössa på samma gång mm. 2 much 2 mention.

Antar att flickorna kollat på uppfostra-din-karl-som-en-hund-programmet på tv. Är rätt skeptisk till det. :gnissla

Kia skrev:
Aaaa det där är ett fenomen som jag inte fattar faktiskt... Varför är killar så otroligt fixerade vid sin K*k?

Hade du haft en så hade du vetat :) Är ju det bästa förhållande man någonsin kan få ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT