Vad kvinnor vill ha

Gabor skrev:
Varje provtur efter både små och stora ingrepp på det fordonet är med hjärtat i halsgropen...avbitartången är alltid i fickan, kortslutningar avhjälps snabbt med den. :7peta .... vem är det som inte kan hålla handen borta från spakknoppen ?? :pannkyss .... :lol för att den påminner om en tid då det gick att växla manuelt ?? Kvinnor kan.....hahahhahahahahahahahahahahahahah...
flera saker samtidigt.....hahahhahahahahahahahahahahahahahaha....

FY FAN.....fiat croma.......FY FAN....vilken skitbil, ses ofta i stora drivor på skroten.. :Bugar .....duger det ?

inre stavas med ett n...inre. :tummenupp

Jaaa okej jag erkänner det är jag som sitter och fingrar på växelspaken men inte av den anledningen att den påminner om manuell låda.... :tungan Utan för att den påminner om nåt heeeelt annat... ;)

Kvinnor kan flera saker samtidigt jaaa precis... Jag kan både köra bil, tugga tuggummi och prata i mobilen samtidigt... ;) :7peta och fingra på växelspaken... :pannkyss :tummenupp

Jonathan skrev:
Jag tror du bör studera på ditt fordonskännande lite till :7peta

Alfa Romeo 164 annars..

Italienskt skit samma allt ihop....näää, har faktiskt för mig att det är fiat chroma, men jag kan ha fel och jag bryr mig inte .... :fyllisar

:skrämd

Killar.. tro aldrig, ALDRIG på en tjej som säger att storleken inte har nån betydelse!!!!

What kind of sick gay was that ? :skrämd

En del är det synd om. Men det framgår inte riktigt varför ? Varför vill man injicera så mycket silikon i pungen och dicken att ens sexliv blir helt kaputt ? :va

Vad tjänade han på det ? Guiness rekordbok för världens fulaste penis eller vad ? :confused:

Kapten Blåskägg skrev:
Pigg hjärna, raska ben och en snygg kewk kan man ofta komma ganska långt med :tummenupp

Vad ska man med dom raska benen till ?

Kewta efter man inkräktat på fel område eller ? :hihi

FeeBee skrev:

Killar.. tro aldrig, ALDRIG på en tjej som säger att storleken inte har nån betydelse!!!!

Va....den tjejen jag har varit tillsammans med säger att storleken har en jävla betydelse....ska jag lita på henne ??

Jonathan skrev:
Vad ska man med dom raska benen till ?

Kewta efter man inkräktat på fel område eller ? :hihi

Spring ifatt, snacka omkull, kuwka lite...snacka dig ur, spring som fan.....

Gabor skrev:
Va....den tjejen jag har varit tillsammans med säger att storleken har en jävla betydelse....ska jag lita på henne ??

Spring ifatt, snacka omkull, kuwka lite...snacka dig ur, spring som fan.....

Grattis!! Då har du varit tillsammans med en rak och ärlig tjej... :tummenupp Håll hårt i henne för det finns inte många som vågar vara så ärliga... :banana

Kia skrev:
Grattis!! Då har du varit tillsammans med en rak och ärlig tjej... :tummenupp Håll hårt i henne för det finns inte många som vågar vara så ärliga... :banana
tror frågan ang vad kvinnor vill ha är lika svår att hitta svaret på som vad är meningen med livet :confused: enligt min mening kan man ALDRIG göra en kvinna till lags de hittar alltid något nytt :brinnerup

bad santa skrev:
tror frågan ang vad kvinnor vill ha är lika svår att hitta svaret på som vad är meningen med livet :confused: enligt min mening kan man ALDRIG göra en kvinna till lags de hittar alltid något nytt :brinnerup

Å svaret på frågan "vad män vill ha?" är minst lika svår att besvara... Om man ska svara seriöst och skippa önskningar som: "en kärring som man kan stänga av." osv... Vi är alla olika...
Klart att man kan vara sin kvinna till lags bara man är öppen, lyhör och har bra fantasi... :tummenupp

Kia skrev:
Å svaret på frågan "vad män vill ha?" är minst lika svår att besvara... Om man ska svara seriöst och skippa önskningar som: "en kärring som man kan stänga av." osv... Vi är alla olika...
Klart att man kan vara sin kvinna till lags bara man är öppen, lyhör och har bra fantasi... :tummenupp
anser att jag har de 3 sista "öppen, lyhör och har bra fantasi" men har inte sett att de hjälper något :confused:

bad santa skrev:
anser att jag har de 3 sista "öppen, lyhör och har bra fantasi" men har inte sett att de hjälper något :confused:

Okej då... vissa brudar har väl något fler krav...

Betala min shoppingrunda, tvätta min bil och tjata inte när jag har "huvudvärk" ;)
Men det är just såna brudar man ska sortera bort direkt.... bara ett tips.. :tummenupp

FeeBee skrev:

och vad är då en bra storlek ? :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...