Kerplunk
Den dagen den sorgen...
bad santa skrev:kan inte hålla med riktigt alla tjejer är inte onda men visst finns det ett par dåliga ägg i kartongen![]()
Haha, jo det är nog sant!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bad santa skrev:kan inte hålla med riktigt alla tjejer är inte onda men visst finns det ett par dåliga ägg i kartongen![]()
du är dålig på att leta duKerplunk skrev:Haha, jo det är nog sant!![]()
bad santa skrev:du är dålig på att leta dueller kolla pm boxen för ledtrådar hahahah
![]()
ja alla kan inte va den smartaste hönan på gårdenKerplunk skrev:Opps, förstår inte varför folk kallar mig förvirrad???![]()
![]()
Gabor skrev:Varje provtur efter både små och stora ingrepp på det fordonet är med hjärtat i halsgropen...avbitartången är alltid i fickan, kortslutningar avhjälps snabbt med den..... vem är det som inte kan hålla handen borta från spakknoppen ??
....
för att den påminner om en tid då det gick att växla manuelt ?? Kvinnor kan.....hahahhahahahahahahahahahahahahah...
flera saker samtidigt.....hahahhahahahahahahahahahahahahahaha....
FY FAN.....fiat croma.......FY FAN....vilken skitbil, ses ofta i stora drivor på skroten.......duger det ?
inre stavas med ett n...inre.![]()
Det kan män också.. iallafall jag.Kia skrev:Kvinnor kan flera saker samtidigt jaaa precis... Jag kan både köra bil, tugga tuggummi och prata i mobilen samtidigt...![]()
och fingra på växelspaken...
![]()
![]()
Jonathan skrev:Jag tror du bör studera på ditt fordonskännande lite till
Alfa Romeo 164 annars..
Kapten Blåskägg skrev:Pigg hjärna, raska ben och en snygg kewk kan man ofta komma ganska långt med![]()
Jonathan skrev:Vad ska man med dom raska benen till ?
Kewta efter man inkräktat på fel område eller ?![]()
FeeBee skrev:![]()
Killar.. tro aldrig, ALDRIG på en tjej som säger att storleken inte har nån betydelse!!!!
Jonathan skrev:Vad ska man med dom raska benen till ?
Kewta efter man inkräktat på fel område eller ?![]()
Gabor skrev:Va....den tjejen jag har varit tillsammans med säger att storleken har en jävla betydelse....ska jag lita på henne ??
Spring ifatt, snacka omkull, kuwka lite...snacka dig ur, spring som fan.....
tror frågan ang vad kvinnor vill ha är lika svår att hitta svaret på som vad är meningen med livetKia skrev:Grattis!! Då har du varit tillsammans med en rak och ärlig tjej...Håll hårt i henne för det finns inte många som vågar vara så ärliga...
![]()
bad santa skrev:tror frågan ang vad kvinnor vill ha är lika svår att hitta svaret på som vad är meningen med livetenligt min mening kan man ALDRIG göra en kvinna till lags de hittar alltid något nytt
![]()
anser att jag har de 3 sista "öppen, lyhör och har bra fantasi" men har inte sett att de hjälper någotKia skrev:Å svaret på frågan "vad män vill ha?" är minst lika svår att besvara... Om man ska svara seriöst och skippa önskningar som: "en kärring som man kan stänga av." osv... Vi är alla olika...
Klart att man kan vara sin kvinna till lags bara man är öppen, lyhör och har bra fantasi...![]()
bad santa skrev:anser att jag har de 3 sista "öppen, lyhör och har bra fantasi" men har inte sett att de hjälper något![]()
ja någon sån vill jag inte ha ihop det medKia skrev:Okej då... vissa brudar har väl något fler krav...
Betala min shoppingrunda, tvätta min bil och tjata inte när jag har "huvudvärk"
Men det är just såna brudar man ska sortera bort direkt.... bara ett tips..![]()
FeeBee skrev:![]()
Killar.. tro aldrig, ALDRIG på en tjej som säger att storleken inte har nån betydelse!!!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |