Vad kvinnor vill ha

snabbåka skrev:
Eru upptagen ikväll ? :hihi

Näjrå, inte för din skull älskling :slicka

Kia skrev:
Tråden heter ju "vad kvinnor vill ha"?? Okej då vill jag ha en karl som vågar visa sig ute med mig och min bil offentligt....jaa, trots att jag är en lapplisa som kör saab... :fatta! :lol

Saab?

Gör dom bilar också ? :gnissla

Ni är bara avundsjuka för att ni inte klarar av att hantera så avancerad teknik som det är i saabarna.... ;) :yoparty

Kia skrev:
En kille ska ha stor quk (men han måste veta hur man använder den åxå.), pengar på banken är en fin bonus, å så ska han vara så kär att han dyrkar marken jag går på... ;) Hittar man en sån karl jaa då är fan lyckan gjord... :tummenupp Tillfredsställer han alla mina sinnen då har jag inget alls emot att ta hand om honom på bästa tänkbara sätt.... :Bugar :Bugar

då vet du hur min sambo har det :hihi :hihi

Vad kvinnor vill ha? Ja den som det visste. Men en sak är säkert när det gäller det onda könet. Hårda, kalla och beräknande är dom. Det låter som en generalisering men det är bara en tidsfråga innan de visar sitt rätta innre. :mad:

Thermal skrev:
Vad kvinnor vill ha? Ja den som det visste. Men en sak är säkert när det gäller det onda könet. Hårda, kalla och beräknande är dom. Det låter som en generalisering men det är bara en tidsfråga innan de visar sitt rätta innre. :mad:

Tycker du har en lite trist inställning..... :7peta

Kia skrev:
Haha jaaa jag visste det, jag visste det... :arsele :banana

Iof, jag bör skämmas lite iom att jag åker omkring med en bil som har likadan bottenplatta som Saab 9000.

Så, nu är ni välkomna att smutskasta mig :whip

Kia skrev:
Tsss, tror du va lite skraj för att bli sedd offentligt med en nitisk lapplisa... Va nog inte så mycket bilens fel...
Jojo visst du vet hur det brukar låta: "Snälla Kia, kan inte jag få åka med dig??? Bara ett varv till, Snälla...!" ;)

Tråden heter ju "vad kvinnor vill ha"?? Okej då vill jag ha en karl som vågar visa sig ute med mig och min bil offentligt....jaa, trots att jag är en lapplisa som kör saab... :fatta! :lol

:lol ...bara för att du inte vågar köra bil,,flt saaben själv, man vet ju aldrig vad som händer nästa gång...klart du vill ha en stygg tekniker som skrämmer fordonet så den fungerar, om du bara visste vad jag smygsnackat med den griffen....bildemo är slutparkeringen, brutalt och snabbt. :tummenupp

Gabor skrev:
:lol ...bara för att du inte vågar köra bil,,flt saaben själv, man vet ju aldrig vad som händer nästa gång...klart du vill ha en stygg tekniker som skrämmer fordonet så den fungerar, om du bara visste vad jag smygsnackat med den griffen....bildemo är slutparkeringen, brutalt och snabbt. :tummenupp

Ser med spänning fram emot nästa åktur... Ingen brevlåda som anfallit Griffen ialla fall... *asg* ;)
Mmm han sa att du hade suttit och kladdat på växelspaken och försökt flörtat med honom.... hallå... det är en automatlåda... ;) :fatta! så bort med tassarna...

Kia skrev:
Ser med spänning fram emot nästa åktur... Ingen brevlåda som anfallit Griffen ialla fall... *asg* ;)
Mmm han sa att du hade suttit och kladdat på växelspaken och försökt flörtat med honom.... hallå... det är en automatlåda... ;) :fatta! så bort med tassarna...

Varje provtur efter både små och stora ingrepp på det fordonet är med hjärtat i halsgropen...avbitartången är alltid i fickan, kortslutningar avhjälps snabbt med den. :7peta .... vem är det som inte kan hålla handen borta från spakknoppen ?? :pannkyss .... :lol för att den påminner om en tid då det gick att växla manuelt ?? Kvinnor kan.....hahahhahahahahahahahahahahahahah...
flera saker samtidigt.....hahahhahahahahahahahahahahahahahaha....

Jonathan skrev:
Iof, jag bör skämmas lite iom att jag åker omkring med en bil som har likadan bottenplatta som Saab 9000.

Så, nu är ni välkomna att smutskasta mig :whip

FY FAN.....fiat croma.......FY FAN....vilken skitbil, ses ofta i stora drivor på skroten.. :Bugar .....duger det ?

Thermal skrev:

inre stavas med ett n...inre. :tummenupp

Thermal skrev:

Men shit..när gick det snett...trodde du susade runt på rosa små moln :)

Ps ni kan vara precis lika hårda själva :näsblod

Gabor skrev:
FY FAN.....fiat croma.......FY FAN....vilken skitbil, ses ofta i stora drivor på skroten.. :Bugar .....duger det ?

Jag tror du bör studera på ditt fordonskännande lite till :7peta

Alfa Romeo 164 annars..

Thermal skrev:

Kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

Edit: Killen i filmen måste ju vara koko.:3freak Jag har svårt för de bögarna som måste sticka ut så jäkla mycket och vara äckliga. Bete er som folk!

Last edited:
Thermal skrev:

Har du haft ett förhållande med en kille nån gång? Trist att dra alla över en kam, rötägg finns det gott om inom båda könen. Ni är faktisk inga änglar ni heller alla gånger. :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT