Vad kvinnor vill ha

Skulle vara jävligt kul och se hur det går för grabben med jätteballen att skriva sitt namn med ballen på tangentbordet i granntråden :hihi

HumAnyt skrev:
Hade du haft en så hade du vetat :) Är ju det bästa förhållande man någonsin kan få ;)
bästa hittills. ni tjejer måste väl ha någon kropps del ni är sjukligt fästa vid iofs så gäller väl det det mesta med er som tex skor ,gardiner ,kläder :D

Kerplunk skrev:
Linköping är inte så stort...
bevisa det då försök o hitta mig :D

General E skrev:
Stora möjligheter, man kan ju sätta ett fräckt märken på tvskärmen, eller olla en hel mössa på samma gång mm. 2 much 2 mention.

Antar att flickorna kollat på uppfostra-din-karl-som-en-hund-programmet på tv. Är rätt skeptisk till det. :gnissla

Hämtar många bra tips från tvs topdog och nanny jouren som man kan använda när man ska uppfostra sin karl....

Kia skrev:
Hämtar många bra tips från tvs topdog och nanny jouren som man kan använda när man ska uppfostra sin karl....

du e singel va..... :lol

Kerplunk skrev:
Så länge dom vet sin plats...absolut! :tummenupp

i mattes knä

General E skrev:
Stora möjligheter, man kan ju sätta ett fräckt märken på tvskärmen, eller olla en hel mössa på samma gång mm. 2 much 2 mention.

Antar att flickorna kollat på uppfostra-din-karl-som-en-hund-programmet på tv. Är rätt skeptisk till det. :gnissla

Fast risken med att olla teven är att den förmodligen ramlar ner och går sönder under försöket :gnissla

Annars kan man ju alltid slå vad om vem som har störst balle och på så vis vinna pengar. Poker, vad är det ?

Den där kan seriöst inte vara äkta? Herrejävlar, den måste ju lossna av sin egen tyngd nästan. Han kanske har PH iofs.... Den här snubben svimmar garanterat om han får stånd.

Kia skrev:
*garvar* Tolkningsfråga.... ;) Man ska ju vara lite diskret och hemlig på sporthoj har jag fått lära mig... :7peta

och svaren kan ju vara olika beroende vem som frågar :hoppa

Jonathan skrev:
Fast risken med att olla teven är att den förmodligen ramlar ner och går sönder under försöket :gnissla

Annars kan man ju alltid slå vad om vem som har störst balle och på så vis vinna pengar. Poker, vad är det ?

Ja, det är klart att snuskpelle nr 1 måste yttra sig också... :rolleyes:

Kia skrev:
Näää, varför skulle de vara det??? :va

skulle Laila Freivalls komma å stöta på en så kan jag nog tänka mig att svara med att jag e nekro gay eller moderat

skulle någon trevlig hojåkardam göra samma sak så e svaret något annat

pucken skrev:
skulle Laila Freivalls komma å stöta på en så kan jag nog tänka mig att svara med att jag e nekro gay eller moderat

skulle någon trevlig hojåkardam göra samma sak så e svaret något annat
skulle Laila Freivalls komma å stöta på en skulle jag släta över henne direkt på gatan :Bugar :lol

bad santa skrev:
skulle Laila Freivalls komma å stöta på en skulle jag släta över henne direkt på gatan :Bugar :lol

Enbart iförd din tomteluva :tomten :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...