Vad har du tappat ur ryggsäcken då kör hoj?

Hur många gånger har du tappat något då du är ute och kör?

• Antal röstningar
    0
lite väl klumpigt med tankväska? kanske om man ska toura?
annars blire ingen mer ryggsäck för mig vågar inte hittade aldrig min fina mobil o mina betydelsefulla nycklar(tur man har res)

dragkjedjan pajade i lundbytunneln en 2L cola en 2L sprite stutsade ut i tunneln 2chipspåsar och ett par strumpor :rofl

Tappade en massa kläder och dylikt på E4an i somras. Inte alls populärt bland bakomvarande trafik. Ryggsäcken var stäng men öppnades av fartvinden.

Inget ur ryggsäcken men när jag hade 125:a så hade jag den då ubermoderna bruna "adidasväskan" (på slutet av 80-talet var den helt rätt) hängandes över pakethållarn, hade precis haft gympa o skulle stila inför polarna som gick mellan idrottshuset o skolan. Jag drog upp hojen på bakhjulet o när jag slog ner framhjulet ca 100 m längre fram så flög en skolbok ur väskan o gled iväg framför hojen, stannade o klev av hojen, gick fram till boken, tar upp den o när jag vänder mig om ser jag en Polisspade viftandes av en civiliare som gåendes mot sin bil har mött mig på bakhjulet. Jag fick mig en avhyvling angående vårdslöshet i trafik, indraget körkort + andra diverse antikomplimanger :ajjabajja . Polarna stog på trottoaren o bara flinade. :D

/Jim

jag tappade min bygghjälm som satt på utsidan av ryggsäcken när jag körde lite för snabbt på motorvägen....

tappade hela lilla väskan som fanns i ryggan... alla pengar o smink for.. men jag skaffa nytt smink o pank fick jag vara....
o hur jag lyckts med det var enkelt.. drog dragkjedjan åt nåt fel håll..typ...
hittade igen delar va mina prylar till slut hehe

Hade en rygga surrad bakpå som lossnade och flög bakom hojen som en drake förmodligen runt två km. Åkte förbi en tjej som hoppade ner i diket. Funderade på hennes konstiga beteende och fattade varför när jag stannade och kände att väskan inte var kvar. Någon flaska sliskig vodka essens gick sönder och kletade ner allt innehåll i väskan.

Tappade hela original skylthållare samt miniblinkers som satt monterade på den ur ryggan samma dag som jag gjort eget fäste. Samt en tröja.

första gången: 1 par köngot + jeans. Hittade dock allt.
andra gången: postväxel på 40000:- + ägarbytespapper när jag sålde en hoj. Ägarbytespapperen gick ordna nya men postväxeln är fortfarande inte "dödad" efter snart 3 år, det ska upp i tingsrätten, mm, mm men nån gång i framtiden kanske jag får tillbaks pengarna.

första gången: 1 par köngot + jeans. Hittade dock allt.
andra gången: postväxel på 40000:- + ägarbytespapper när jag sålde en hoj. Ägarbytespapperen gick ordna nya men postväxeln är fortfarande inte "dödad" efter snart 3 år, det ska upp i tingsrätten, mm, mm men nån gång i framtiden kanske jag får tillbaks pengarna.

Ojsan känns ganska surt:näsblod

STOR påse med smutskläder lämnade pakethållaren och spred skitiga kläder över ett avsevärt område på motorvägen SV Örebro.
Jag kryssade mellan bilarna och plockade.
Alldeles självklart passerade två arbetskamrater som förstås spred budskapet om den galne kollegan...

inte ryggsäcken. men har tappat mobilen ur ett par shorts då jag skulle iväg en snabbis en sommarkväll. mobilen gick sönder ja.

Jag har inte tappat något... men syster yster tappade goretex jackan på autoban.
6 grabbar fick vända, den var inte vacker (hårt överkörd) när vi hitta igen den.

Jag och och en kompis med sin tjej bakpå var på väg hem till mig efter att ha spelat tennis. På Nynäsvägen, i svackan mellan Jordbro- och VH-avfarten låter jag Sebbe sjunga ut. Samtidigt som jag kör om min kompis åker ryggan upp och alla träningskläderna slits rakt upp i luften till hans och bilisternas stora förtjusning. De tackade så mycket för showen när vi småningom stannade.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka