Vad har du tappat ur ryggsäcken då kör hoj?

Hur många gånger har du tappat något då du är ute och kör?


  • Antal röstningar
    0

lisas man

Ny medlem
Gick med
25 May 2008
Ort
stillingsön
Hoj
03 suzuki gsxr 1000
hade en hagelbössa me trasigt slagstift,o hojtokig som man e delades bössan o stuvades ner i ryggsäck för transport till vapensmeden.:rolleyes: den var dock lite för lång,så en liten bit stack upp.me följden att dragkedjan fick va lite öppen:huvet ca två km från verkstaden gick den såklart upp!!! blev att reparera mer än slagstiftet:va stora bitar ur kolven,o ganska repig.... nåja,har en annan bössa nu,o den kör jag inte på hojen:tummenupp
 

Persian Rider

HojgasM
Gick med
23 Jan 2009
Ort
Kista
Hoj
K7 x 2 skrotad!, R6-02 såld, GSX-S 1000-24
På väg t. Gtb fr. Sthlm....
Laddaren t. ipoden.......laddaren t. mobilen........smörj-spray t. kedjan.....tandborste......tandkräm
o Nästan hemnycklarna.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
nyckelring is the shit... låsa båda i varandra.
 

Goote

Ny medlem
Gick med
19 May 2009
Ort
Stockholm, Östermalm
Hoj
Letar ^^
en sko, en handske, två mjölkpaket. en gräddfil. en chipspåse som förövrigt blev påkörd av en lastbil senare -.- Farten och förståndet ^^
 

Garga

Punami Racing
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Degerfors
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k9 Yoshimura R-77 Carbon.
Har tappat en regskylt o en halv valtermoto regskylthållare, på motorvägen mellan nyköping o sthlm. måste vibrerat sönder. Annars har jag klarat mig :)
 

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Ort
Skogen
Hoj
CBR954RR
Tjaa jag sitter här med en ny mobil och nytt simkort då den gamla hoppade ur fickan på en liten Söndagstur i går. Nog för att jag behövde en ny, men jag tycker karma kunde ha varnat lite bättre så man kunnat göra backup på alla nummer innan....

Nokia Vs. Väg/Lastbilsdäck:
0 - 1.

Jag kom just på att jag nog får skämmas lite då en regplåt och en tuta brutits loss från hojen de senaste veckorna också:D
 

flarren

Pilot
Gick med
30 Jan 2007
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZH2 -20
Inte tappat något direkt ur ryggsäcken men har tappat sidostödet på hojen :tungan Bulten som det sitter(satt) fast med kände för att vibrera låss :ingensportmedloctite
 

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Ort
Skogen
Hoj
CBR954RR
hade en hagelbössa me trasigt slagstift,o hojtokig som man e delades bössan o stuvades ner i ryggsäck för transport till vapensmeden.:rolleyes: den var dock lite för lång,så en liten bit stack upp.me följden att dragkedjan fick va lite öppen:huvet ca två km från verkstaden gick den såklart upp!!! blev att reparera mer än slagstiftet:va stora bitar ur kolven,o ganska repig.... nåja,har en annan bössa nu,o den kör jag inte på hojen:tummenupp

Du har inte funderat på en större väska istället?:D
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Tappade kicken på husabergen i sommras.
Lyckades dock höra att det skramlade till "metall mot asfalt" så när jag senare på kvällen skulle åka hem, undrade jag vart fan kicken hade tagit vägen.

Kom då på att jag hade hört något när jag körde dit, så jag åkte tillbaka dit och hittade kicken vid vägkanten.

Tur att elstarten funkade :tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
En sådan har jag tappat på väg till ett rep med förra bandet!
v-amp2_blue.jpg


När jag skakade på den efteråt lät den som en marakas.. "Yey! Ett nytt instrument" tänkte jag!:näsblod
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Sen jag startade tråden har jag faktiskt lyckats få upp ryggan IGEN under motorvägsfärd men denna gång flög det bara ur lite kvitton som tur var :) Så jag antar denna rygga är något bättre ändå.

:tummenupp
 

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Ort
Ockle
Hoj
Honda cbr 929 -01
tappade hem-, jobb- och garagenycklar ur toppfacket på en gammal backpackerväska. Inte populärt...
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Inte från ryggsäcken men hade en hjälm bakpå spänt med ett gummiband som gick av, han smeka hjälmen med handen innan den flög av och studsade på motorvägen :p den var inte så fin efteråt. hahahah:död
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Förståndet, ligger efter gamla E18 nånstans ut mot Bålsta tror jag..
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top