Vad hade ni gjort med en sån här kille?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Skulle eventuellt vara svårt att hålla sig lugn i den här situationen.

[YOUTUBE-ID]nbdJxFjRe6E[/YOUTUBE-ID]

Hade nog inte gjort så mycket mer än att be han betala för skadorna..

Klart man som hoj ägare hade blivit lagom ställd/förbannad/chockad. Men vad är döda ting jämfört med personskador?

Tycker bilföraren är av den bra/lugna typen.. Då man hör hoj ägaren/ägarna säga "f*ck" ett par gånger, medans bilföraren tar det lugnt och frågar om alla är ok. Skit i hojarna, dem går att laga. Och att han var mer orolig för att om någon hade ramlat ner bakom (var som ett litet stup)..

well...

han är ju bevisligen ingen vidare bra driftare, men med tanke på hur samtalet började så verkar han sagt hyfsat vettig i skallen i övrigt.
det blir ju en dyr läxa hur som helst....

haha, vilken tabbe! Hade först ställt upp min välta hoj, inspekterat den, tittat upp på bilisten, tagit upp mitt trasiga avgasrör från marken och...
Nä men allt finns ju som sagt på film så hade varit relativt lugn och stämt den jäffeln.

bilföraren har spelat för mycket på NFS och kollat på Fast&furious och köpte sig en bil för att drifta likadant i svängarna :)

Måste vara den lamaste avåkningen på länge, knapp försök till kompensering alls. Han var nog döskraj att överkompa och köra av:D

Ja för det har väl aaaaldrig hänt att en hojförare förlorat kontrollen & landat i ett par parkerade bilar? :rolleyes:

Vad menar du? Påstår du att det finns hojförare som kör över sin förmåga?:va

Det är ju killen med kameran som är samlad. "I'm picturing someone down here" Smatidigt som han filmar nedför stupet. Uppenbarligen försöker han lugna en av hojägarna som enbart kan haspla ur sig "FUCK". Det var väl långt att promenera hem... Hade det varit min hoj så hade det ju varit trist, men killen med kameran har rätt. Hojar kan man laga. Lite småläskigt först när man såg en hjälm komma rullandes...

Det var mig en fet amerikanare

Fast jag kanske inte sett tillräckligt med amerikanare för att inte bli förvånad :)

Hursomhelst, irriterad hade man ju blivit, ingen som helst tillstymmelse till parering och kvaddad hoj.. Även om man slipper betala nått så tar det ju massa tid och bök!

Hojkillarna var ju uppenbarligen på plats för att se på när de driftade och det spelades in på film.

Hahah, hur fan lyckas han?! :va Inte gick det fort, och inte fick han just något kast heller, vafan? :fixabusskort

Skall man krasha kan man ju iaf ladda på lite innan så man har anledning. :p :fakta (dock så kanske man inte gör det när det är mycket folk & parkerade fordon brevid vägen då)

Hojkillarna var ju uppenbarligen på plats för att se på när de driftade och det spelades in på film.

Vem driftade? :va

Edit: Hade han plöjt igenom min pärla hadde jag nog varit jevligt putt, annars hadde jag nog mest gapskrattat..

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...