Vad hade ni gjort med en sån här kille?

...och du måste väl hålla med om att inaveln florerar som aldrig förr i byahålan helsingborg? :confused:

Såja det var egentligen inte illa menat mot dig. Men titeln du har suger, frågan är om den som kom på den bara var allmänt flummig eller totalt nerknarkad?

Sen att din kreativitet inte sträcker sig längre än nivån på ditt svar gör att det faktiskt blir riktat direkt till dig.

Edit: Jag vet vad ni gör men titeln ni valt är så överprestantiös så det är löjligt. När jag kommer i position att få döpa om mitt yrke skall det bli allsmäktig:Bugar

Edit2: Jupp inaveln i Skåne var stor fram tills vi Masar kom in i bilden.

Last edited:
motstyr för lite o gasar för lite! klart man skulle velat nita honom, men hade ju inte gjort det bättre. . . .

Njae, jag hade förmodligen inte gjort så mycket annorlunda än de flesta i tråden. Hade förmodligen svurit lite och knutit handen i fickan på ett härligt svenskt sätt för att sedan sucka lite och bara gilla läget.

Är väl den mest normala reaktionen. Men det verkar ju som om man inte alltid kan räkna med att folk reagerar "normalt" i alla situationer. Speciellt med tanke på Bettskena's reaktion på den här tråden.
Jag trodde att det skulle vara okej att dela med mig av en underhållande video, men nu vet jag att jag ska kolla med dig innan jag lägger upp något igen. Tack så väldigt mycket för att du hjälper till att hålla lite höjd och ordning här på forumet.:Bugar

Ja tillbaka till topic?

Jag tycker i alla fall att bilföraren är en megan00b. Som tidigare nämnt så gick det inte ens fort, jämn fin kurva, men han lyckas ju få bilen att glida 50 meter efter att ha gasat lite.... Han var väl nästan på väg in i räcket i början av kurvan?

Det där med att reagera lugnt och sansat är självklart korrekt, men med tanke på bilförarens oduglighet så skulle inte jag bli så glad i alla fall. Hade inte sagt något om något verkligen gått snett, det gick lite för fort eller något, men det där var ju enbart klantigt :gnissla

sant, för folk som har problem med inavel, borde jag varit lite tydligare...

Ja vi måste ju ha stora problem jämfört men öststaten.

Halland växer mest
Inget annat län har en lika stor procentuell befolkningsökning som Halland. Ökningen i Halland uppgick under 2004 till 0,88 procent. Därefter kommer Skåne med 0,71 och Uppsala med 0,69 procent.

Under 2004 ökade Hallands folkmängd med 2466 personer. Av detta var 1986 inflyttningsöverskott och 473 födelseöverskott. Alla kommunerna i Halland ökade sin folkmängd; Kungsbacka ökade med 1043 personer, Halmstad med 557, Varberg med 446, Falkenberg med 293, Laholm med 72 och Hylte med 55 personer.

Hallands befolkning har vuxit under mer än 50 år. Folkökningen under 2003 och 2004 är de största sedan början av 1990-talet. Befolkningsstatistiken bekräftar att Halland just nu är Sveriges främsta tillväxtregion.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla