Vad ge bort för förlåt-pressent?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Jag gissar att du känner personen i fråga väl så ge personen något personen gillar...om personen gillar att gå på bio ge då ett gäng biobiljetter eller nå sånt.

Lycka till.

Diamanter, lyxkryssning i västindien och/eller en fräck sportbil borde få dig förlåten.

Ge inte, gör istället. Städa. Laga middag. Tvätta. Laga bilen. Måla huset. Skura mattorna. Avlusa hunden.

... eller alltihopa. Och så erkänner du att du är en klant som har gjort bort dig och ber om förlåt. Vad än det nu är du har gjort...

Håller med Zpix. Presenter är krimskrams, gör något istället.

Ta med på restaurang, bio, picknick med en blomma el dyl.

Bjud ut "offret" på en heldag på hojen. Bjud på god mat.

Sen kan det vara bra o veta om de gäller ett ev. hugg, eller nån gammal polare med egen hoj.

Kan vi få lite ledtrådar?

ZpiX skrev:
Ge inte, gör istället. Städa. Laga middag. Tvätta. Laga bilen. Måla huset. Skura mattorna. Avlusa hunden.

... eller alltihopa. Och så erkänner du att du är en klant som har gjort bort dig och ber om förlåt. Vad än det nu är du har gjort...

Låt mig gissa......du är singel va?

Nej, diamanter eller varför inte reda kontanter är det som gäller.

duckie skrev:
Låt mig gissa......du är singel va?

Nej, diamanter eller varför inte reda kontanter är det som gäller.
Har man en brud som man kan köpa sig fri från, ja vad det nu gäller, med nått dyrt, så hade hon fått en välriktad spark i arslet och hej då med henne..

Om hon inte uppskattar en genomtänkt gest så som middag eller annat som beskrevs, utan heller vill ha en dyr pryl.. :kocko

IronMike skrev:
Några tips? :näsblod

Inga dildosar eller spa-weekends...

eh tja, det beror ju på hur mycket du bryr dig om henne.
En blomma, en bukett med rosor, hemlagad middag, middag på resturang, nån upplevelse typ rida på islandshästar, bio, massage, nåt fint smycke, nån bok eller cd eller annat som du VET att hon vill ha.

Jag hade blivit gladast över att först och främst få världens längsta kram, sen en förklaring (muntlig eller nedkladdad på ett papper)
varför det blev som det blev och varför du ångrar dig, och sen kanske middag eller vad som helst, men det är inte så noga som att få höra just varför du vill be om ursäkt...

Glöm inte att kramas! :)

duckie skrev:
Diamanter, lyxkryssning i västindien och/eller en fräck sportbil borde få dig förlåten.

Inget av det där gör väl en knappast så mycket gladare om man fått hjärtat krossat?

Det som möjligtvis skulle kunna hjälpa är väl en islandshäst eller en gammal sporthoj som är sänkt och allt.. :brinnerup

Nej men, allvarligt talat, hellre en gest som visar att man bryr sig än en present i "brist" på handlingar..

*/ ?>
Back