Vad ge bort för förlåt-pressent?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Lilla_damen skrev:
Inget av det där gör väl en knappast så mycket gladare om man fått hjärtat krossat?

Det som möjligtvis skulle kunna hjälpa är väl en islandshäst eller en gammal sporthoj som är sänkt och allt.. :brinnerup

Nej men, allvarligt talat, hellre en gest som visar att man bryr sig än en present i "brist" på handlingar..
Precis..

duckie skrev:
Låt mig gissa......du är singel va?

Nej, diamanter eller varför inte reda kontanter är det som gäller.

Vafa....

Ok, i fortsättningen ska jag köpa alla flickor med blanka och gnistrande saker. Verkar vara det enda som fungerar för dom vettiga har redan blivit tingade. Jag börjar bli gammal... hua. :rolleyes:

Men seriöst, fungerar inte:
- Ett välstädat hus när hon kommer hem från jobbet
- Middag, antingen hemlagad med mycket kärlek eller på en mysig krog.
- En kram, en kyss och ett riktigt seriöst "Förlåt"...
... då vetifan. Då har man klantat sig en gång för mycket och då var man ändå inte värd henne....

Men som sagt var, nu vet vi ju inte om det var en Hon som ursäkten gällde och huruvida deras relation var... men men...

Får man bjuda på en middag duckie? Men skynda dig, snart är jag upptagen... :tungan

/edit (och föresten så är jag singel endast på grund utav att jag har så höga krav... :hihi )

Last edited:
ZpiX skrev:
/edit (och föresten så är jag singel endast på grund utav att jag har så höga krav... :hihi )

Just det. Duckie, ta med öl om du skall ha en chans, resten håller han med... :rofl

(Kommiten för icke interna internskämt har just avslutat sitt sammanträde)

Äh, snacka om att städa huset och jolla!

Diamonds are a girls best friend.. :tralla:

duckie skrev:
Diamonds are a girls best friend.. :tralla:

Jag har tappat bort ett ord..kommer inte ihåg var det var men det hade något med världens äldsta yrke att göra eller något sådant...!?! :rolleyes: :tungan

Mark skrev:

Njae... attans.. det var inte det heller... Fasiken, jag tänker så det knakar.. jag hade det på tungan förut...

Duckie skrev:
...Nope.. inte det ... Jag var ju så nära...

Det var här någonstans jag fick det på tungan..
Duckie skrev:
Diamanter... sportbil borde få dig förlåten.

...och här trodde jag att jag skulle hitta ordet..
Duckie skrev:
eller varför inte reda kontanter är det som gäller.

korvgubbe skrev:
Njae... attans.. det var inte det heller... Fasiken, jag tänker så det knakar.. jag hade det på tungan förut...

...Nope.. inte det ... Jag var ju så nära...

Det var här någonstans jag fick det på tungan..

...och här trodde jag att jag skulle hitta ordet..

:hihi :rofl

*/ ?>
Back