Vad är det för fel på denna?
För högt dragna kindben, ögonen långt isär och för kraftigt näsben är några av "felen" som jag lyckas se efter att ha kollat videon.
EDIT: konstig underläpp och en hy som ser "ärrad" ut.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fel på denna?
Fan vad jag känner igen den vänstra bruden men jag kan inte koppla vartifrån...jag skulle iallafall föredra den till vänster om det vankas parningslekar
Jag gillar lite brett ansikte, typ Denise Richards som var på bild tidigare, och nu har jag faktiskt hittat en sån tjej med klockren personlighet dessutom. Helnöjd!![]()
Shakira är en het, kurvig latino men Fergie är för mycket ex-pundare och spinkig. Endet är vad jag snackar om när det gäller form.. ett katt-aktig ansikte, lite åt chilenar-stuket? typ shakira eller fergie?![]()
Jag vill tillägga en sak.
Det spelar ingen roll hur en chey ser ut om hon inte kan föra sig på ett "korrekt" sätt.
Om en mycket vacker flicka har dålig hållning och pratar sluddrigt så faller hon många pinnhål i mina ögon.
Men en vardaglig tjej som "har det där lilla extra" kan precis tvärtom bli jäkligt het rent ut sagt. Iaf för mig!
Jag vill tillägga en sak.
Det spelar ingen roll hur en chey ser ut om hon inte kan föra sig på ett "korrekt" sätt.
Om en mycket vacker flicka har dålig hållning och pratar sluddrigt så faller hon många pinnhål i mina ögon.
Men en vardaglig tjej som "har det där lilla extra" kan precis tvärtom bli jäkligt het rent ut sagt. Iaf för mig!
Så om du är på sporthoj.com-festen, å fergie el typ shakira glider upp lite lullig å typ "jonte, fuck me now or never..." - du bangar för att hon inte för sig på ett korrekt sätt?![]()
![]()
![]()
no offence..förklara gärna mer ingående =)
Så om du är på sporthoj.com-festen, å fergie el typ shakira glider upp lite lullig å typ "jonte, fuck me now or never..." - du bangar för att hon inte för sig på ett korrekt sätt?![]()
![]()
![]()
no offence..förklara gärna mer ingående =)
---
men vi tar då min ms "tjejjen till höger" på första bilden. Hon är vardaglig å folklig, hon dyker upp å typ "hej, e bra eller, hur mår du, vad jobbar du med.. gillar du apotekarns eller spendrups julmust?"
-henne faller du för?![]()
framför min heta lationobrud som rakt ut sagt (no offence) vill kn*lla din brains out...
:S
Den högra tjejen har lite nackdelar på det kortet. Hennes hår syns inte, hon är inte lika hårt spacklad vilket gör att hennes hy ser fet ut. Hennes leende ser lite lätt psykotiskt och minst sagt påklistrat ut, för hon ler inte med ögonen. Skulle hon vara lika mycket sminkad som den vänstra och ha en frisyr som passar hennes ansikte skulle nog uppmärksanheten delas mer lika.
...och det är faktiskt så tjejer resonerar![]()
Jag gillar inte smink och kommer oftast inte ihåg hur en tjej haft sitt hår eller vilka kläder hon haft på sig. För mig är det ögonen till 98% + en del andra egenskaper jag verkar vara rätt ensam om att gilla. Långt i från standard beauty i alla fall.
Och hon till vänster har större ögon, så det är det du går igång på på henne?Jag gillar inte smink och kommer oftast inte ihåg hur en tjej haft sitt hår eller vilka kläder hon haft på sig. För mig är det ögonen till 98% + en del andra egenskaper jag verkar vara rätt ensam om att gilla. Långt i från standard beauty i alla fall.
Mja, det där får du förklara. Så om en tjej som är t ex. 165 cm lång och väger 95 kg samt har finnig hud men har dundervackra ögon så faller du direkt?
Och hon till vänster har större ögon, så det är det du går igång på på henne?
Fast samtidigt så får man ju även se henne ur en lite fördelaktigare vinkel. Hon har inte ansiktet vänt rakt mot kameran utan står liksom och sneglar lite nonchalant och förföriskt mot den. Det väcker ju lite mera intresse hos betraktaren.
Det är ju en sak att ligga men där handlar det ju mest om promillestatus per tillfälle. "åker Jag dit" på någon så är det mycket pga ögonen.
Jag personligen skulle inte ligga någon av de två. Då får det bli Lena handén i stället.
Är man filosofisk som jag...
>text<
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra