Vad gör ett vackert ansikte? (lite seriösa frågor)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Vad är det för fel på denna?

För högt dragna kindben, ögonen långt isär och för kraftigt näsben är några av "felen" som jag lyckas se efter att ha kollat videon.

EDIT: konstig underläpp och en hy som ser "ärrad" ut.

Last edited:
Fan vad jag känner igen den vänstra bruden men jag kan inte koppla vartifrån...jag skulle iallafall föredra den till vänster om det vankas parningslekar

:gnissla :gnissla :gnissla ...kanske ska ta bort bilden. kommer du på ngt sammanhang?

världen e bra liten ibland, rätt som det är så dyker det upp ngn som känner henne, å då kommer jag få smisk av en 3e part.

:gnissla :gnissla :gnissla

Är man filosofisk som jag...å vet att man en vacker dag inom ett par år kommer träffa drömkvinnan med alla dessa fina drag vi pratat om - så irriterar det mig att jag inte känner henne idag, och att hon kanske ligger i någon annans säng, hon kanske rentav sexar just nu... min framtida fru, som jag kommer ha barn med. som jag videofilmar på bb då hon föder, man ser detaljer mm, sen kommer ni hem till mig på ölkväll å ser "grejjen" som ni idkat okristligt umgänge med :zpy

:huvet :huvet

fyfan... men visst, kanske ni tänker, jag har ju min perfekta tjej. men om ett par 2-3 år kanske hon är hos mig. i soffan som jag lutar min arm mot just nu.

egentligen ska man bara isolera sig för att vara säker. min förlust kan vara er vinst å vise versa. 06 var hojjen min enda kärlek, det gick bra att leva så. men höstrusk som nu - det SUGER fet balle anyhow.

:gnissla :gråta

Jag gillar lite brett ansikte, typ Denise Richards som var på bild tidigare, och nu har jag faktiskt hittat en sån tjej med klockren personlighet dessutom. Helnöjd! :tummenupp

Jag gillar lite brett ansikte, typ Denise Richards som var på bild tidigare, och nu har jag faktiskt hittat en sån tjej med klockren personlighet dessutom. Helnöjd! :tummenupp

det är vad jag snackar om när det gäller form.. ett katt-aktig ansikte, lite åt chilenar-stuket? typ shakira eller fergie? :tummenupp

det är vad jag snackar om när det gäller form.. ett katt-aktig ansikte, lite åt chilenar-stuket? typ shakira eller fergie? :tummenupp
Shakira är en het, kurvig latino men Fergie är för mycket ex-pundare och spinkig. En :tuttar ska ha former, och då menar jag inte päronformad! Midja och välformad :arsele ska D va!

En annan som e fin i nyllet är Playboydonnan Brande Roderick. Kolla in henne ska ni se! :tummenupp

Jag vill tillägga en sak.
Det spelar ingen roll hur en chey ser ut om hon inte kan föra sig på ett "korrekt" sätt.

Om en mycket vacker flicka har dålig hållning och pratar sluddrigt så faller hon många pinnhål i mina ögon.
Men en vardaglig tjej som "har det där lilla extra" kan precis tvärtom bli jäkligt het rent ut sagt. Iaf för mig!

Det spelar ingen roll hur en chey ser ut om hon inte kan föra sig på ett "korrekt" sätt.

Om en mycket vacker flicka har dålig hållning och pratar sluddrigt så faller hon många pinnhål i mina ögon.
Men en vardaglig tjej som "har det där lilla extra" kan precis tvärtom bli jäkligt het rent ut sagt. Iaf för mig!

Så om du är på sporthoj.com-festen, å fergie el typ shakira glider upp lite lullig å typ "jonte, fuck me now or never..." - du bangar för att hon inte för sig på ett korrekt sätt? :va :3freak :hihi

no offence..förklara gärna mer ingående =)

---

men vi tar då min ms "tjejjen till höger" på första bilden. Hon är vardaglig å folklig, hon dyker upp å typ "hej, e bra eller, hur mår du, vad jobbar du med.. gillar du apotekarns eller spendrups julmust?"

-henne faller du för? :va

framför min heta lationobrud som rakt ut sagt (no offence) vill kn*lla din brains out...

:S

Jag fattar precis vad du menar, fast jag tar det i den manliga versionen då.

Killar som ex har en hållning som om de har världens alla mjölklitrar på sina axlar går bort...snabbt. Oavsett det ser bra ut eller ej.
Sen föredrar jag en kille som ser ut att ha "levt och lever ett liv", än en kille som bara är snygg & inget mer.

Så om du är på sporthoj.com-festen, å fergie el typ shakira glider upp lite lullig å typ "jonte, fuck me now or never..." - du bangar för att hon inte för sig på ett korrekt sätt? :va :3freak :hihi

(nu är det kanske inte jag som ska svara egentligen men ändå)

man har la inte riktigt samma kriterier på brewden man drar hem från krogen/SH-festen 04.00 för att få nulla som bruden man vill leva resten av livet tillsammans med...

---

men vi tar då min ms "tjejjen till höger" på första bilden. Hon är vardaglig å folklig, hon dyker upp å typ "hej, e bra eller, hur mår du, vad jobbar du med.. gillar du apotekarns eller spendrups julmust?"

-henne faller du för? :va

framför min heta lationobrud som rakt ut sagt (no offence) vill kn*lla din brains out...

:S

Skulle Shakira komma fram till mig med dom orden skulle jag be henne dra åt helvete då hon gjort en sån genomrutten cover på AC/DC´s Back in black så man skäms. :hihi

Men för att svara på frågan. Jag syftade på hur en tjej för sig rent allmänt bland folk.
Kommer en snygg tjej fram men låter som Bengt Magnusson så blir hon automatiskt inte särskilt vacker i mina ögon.
Likaså om en dito tjej kommer fram och är hjulbent och har krokig rygg så faller hon ganska långt ner på "vill-ha-listan".

Om däremot en alldaglig tjej, som kanske ingen skulle lägga märke till på bild, kommer fram med ett jäkla självförtroende och ett sug i blicken (eller hur man ska förklara), samt för sig på ett sexigt sätt så kan hon bli mycket åtråvärd. I mina ögon då såklart. :)

Vad jag menar är att man inte enbart säga att en tjej är snygg eller inte på en bild, hon ska vara kvinnlig med!

Den högra tjejen har lite nackdelar på det kortet. Hennes hår syns inte, hon är inte lika hårt spacklad vilket gör att hennes hy ser fet ut. Hennes leende ser lite lätt psykotiskt och minst sagt påklistrat ut, för hon ler inte med ögonen. Skulle hon vara lika mycket sminkad som den vänstra och ha en frisyr som passar hennes ansikte skulle nog uppmärksanheten delas mer lika.

...och det är faktiskt så tjejer resonerar:D

Jag gillar inte smink och kommer oftast inte ihåg hur en tjej haft sitt hår eller vilka kläder hon haft på sig. För mig är det ögonen till 98% + en del andra egenskaper jag verkar vara rätt ensam om att gilla. Långt i från standard beauty i alla fall.

...och det är faktiskt så tjejer resonerar:D

Jag gillar inte smink och kommer oftast inte ihåg hur en tjej haft sitt hår eller vilka kläder hon haft på sig. För mig är det ögonen till 98% + en del andra egenskaper jag verkar vara rätt ensam om att gilla. Långt i från standard beauty i alla fall.

Mja, det där får du förklara. Så om en tjej som är t ex. 165 cm lång och väger 95 kg samt har finnig hud men har dundervackra ögon så faller du direkt?

Och hon till vänster har större ögon, så det är det du går igång på på henne?

Fast samtidigt så får man ju även se henne ur en lite fördelaktigare vinkel. Hon har inte ansiktet vänt rakt mot kameran utan står liksom och sneglar lite nonchalant och förföriskt mot den. Det väcker ju lite mera intresse hos betraktaren.

Mja, det där får du förklara. Så om en tjej som är t ex. 165 cm lång och väger 95 kg samt har finnig hud men har dundervackra ögon så faller du direkt?

Det är ju en sak att ligga men där handlar det ju mest om promillestatus per tillfälle. "åker Jag dit" på någon så är det mycket pga ögonen.

Och hon till vänster har större ögon, så det är det du går igång på på henne?

Fast samtidigt så får man ju även se henne ur en lite fördelaktigare vinkel. Hon har inte ansiktet vänt rakt mot kameran utan står liksom och sneglar lite nonchalant och förföriskt mot den. Det väcker ju lite mera intresse hos betraktaren.

Jag personligen skulle inte ligga någon av de två. Då får det bli Lena handén i stället.

Last edited:
Det är ju en sak att ligga men där handlar det ju mest om promillestatus per tillfälle. "åker Jag dit" på någon så är det mycket pga ögonen.

Jag personligen skulle inte ligga någon av de två. Då får det bli Lena handén i stället.

Jo det förstår jag, menade ingen engångsgrej utan seriöst.

Då frågar man ju sig hur mycket ögonen väger upp om det finns annat som är mindre attraktivt på vederbörande?

Är man filosofisk som jag...
>text<

:gnissla :gråta

Jag känner din smärta! Ska man prata kändisar så är detta ett av mina primära flåsobjekt:
cassie2-754398.jpg
och blotta tanken av att herr p-diddles har varit där och doppat kan få mig att gå från glad och oberörd till ohämmat deprimerad på 0.2 sekunder...
Men tillbaka till tjejer på planeten Jorden så tycker jag faktiskt att: Äsch, han va ju faktiskt där först, likt som en själv på den lyckligt utvalda(och extremt begränsade) skaran cheyor som en dag kommer bli några mäns lyckokällor..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti