Vad fick dig att le idag?

Jag sladdade med pallyftar och någon truck i tonåren där jag hade jobb när det var skollov.
Jag tror dock att det sammanfattningsvis blev ganska få minuter drifting och desto fler minuter för att ta sig lös där man fastnat på små ojämnheter i snön och isen med stenhårda blanka däck. Eller om det var plasthjul, mycket grepp var det i alla fall inte.

Uppgraderade till ett nytt och stabilt depåtält. Viss viktskillnad på både stomme och duk, mängd sömmar och grovlek i allmänhet mot det gamla vittnar om bättre kvalitet.

24mx-tältet i garaget kommer doneras mot några bärs eller så till en polare.

Sammanfattning är gjord att bra skit inte är billigt och billigt skit inte bra. Men med det sagt så har 24mx hållit helt ok de åren jag haft det.

Łiknar mest en S1000RR, om någon annan har slagit in den (hellre det än en ruta)
Håller med, bakparti och ljuddämpare ser identiskt ut med min S1000R -15, så gissningsvis en av de tidigare generationerna S1000RR.

iu

Blev visst så att jag råkade boka med KTM club Scandinavia på Gelleråsen också. 🙂 Jag kan ha problem med min impulskontroll just nu...

Ska bara säkra ledighet med nya chefen. Men med över ett halvårs varsel på en klämdag är det nog inga konstigheter.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back