Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför lägger du hela tiden upp saker på danska/norska?
Därför jag vill veta som händer. Och inte enbart från redaktioner som lever på Regeringens pressstöd. Och därför inte biter den hand som föder den. Presstöd , en gång introcerat i budgeten som partistöd.Varför lägger du hela tiden upp saker på danska/norska?

Jag kan bara le när jag läser det här. Det är ju bara stänga av solcellerna när elpriset går under Noll. Och sätta på elförbrukarna i stället !
Eller kanske byta elleverantör ?
View attachment 523561
Och hur kan man le åt detAtt Sleepy Donald äntligen har fått fredspriset och han ser sååå stolt ut där han står med medaljen runt halsen....
![]()
Sarkastiskt då ? Den där gubbjäveln är farlig!! För hela planeten...Och hur kan man le åt detSarkastiskt då ? Den där gubbjäveln är farlig!! För hela planeten...
![]()
Jo jag vet ..men det är för jävligt ändå!!Det är alltså ett låtsas pris från FIFA, en muta för att stryka gubbfan medhårs
Jo jag vet ..men det är för jävligt ändå!!
Haha det va också en jävla jämförelseJag ler även när alla dagisbarnen får guldmedalj för att ha vunnit "Hasaloppet" ett varv runt dagis med eller utan skidor

View attachment 523559
![]()
”Då bestämde vi: flyttar till Danmark i stället”
Välstadd tvåbarnsfamilj ville hem från Sydney – förtvivlade utlandssvenskar berättar.www.svd.se
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |