Vad fick dig att le idag?

Det här kan ju till och med ha varit planerat av honom, om han nu ville påskina att det inte var en så jävla bra idé det där ändå... Och kanske peka lite på USA med.
Men fan vet om jag vill ge honom så mycket cred.
Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.
Jag tror att han kan dra parallellerna, begriper att det inte är helt optimalt.
Det tänker han på tillräckligt att försäga sig när han skall hålla ett tal om Ukraina.

Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.
Jag tror att han kan dra parallellerna, begriper att det inte är helt optimalt.
Det tänker han på tillräckligt att försäga sig när han skall hålla ett tal om Ukraina.
Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.

Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.
Skugg och skugg, även utan sådant så finns det ju dels senat och de tjänstemän som förbereder ärenden. Faktum är att han har med folkets förtroende stått och förordat skiten vare sig han haft någon styrpinne i frågan eller ej.

När jag pluggade som hade jag ett tag två grannar som läste på handels, varav den ena tysk och den andra hade gått på tolkskolan.
Killen som gått tolkskolan bad om input på sin CV varvid tysken snabbt läste "Tyska flytande" så tysken började prata tyska och lögnen uppdagades tämligen omgående.

Jamen svarade tolkskoleeleven, om jag får ett jobb där jag behöver kunna tyska då får jag helt enkelt intensivträna på tyska.

Jag har tappat kontakten med bägge två så hur det sedan gick med deras karriär har jag ingen aning om men jag antar att det är ungefär så dom resonerar de som ljuger i sin CV.

Tja, har man gått tolkskolan så vet man ju hur man lär sig ett språk snabbt…

Ja, det var väl därför han vågade sig på den lögnen, men samtidigt är det ju sällan några 40 timmars veckor med mycket fritid för extra studier som väntar de första åren för en nyutexaminerad handelshögskoleelev med höga ambitioner.

Märkligt vad covid ställt till med. Nu äter jag pesto och oliver med sällan skådad aptit. Något jag inte ens ville släppa i närheten av min matlagning innan genomgången sjukdom.

Men surströmming är fortfarande inte tjänligt som föda anser jag.

Märkligt vad covid ställt till med. Nu äter jag pesto och oliver med sällan skådad aptit. Något jag inte ens ville släppa i närheten av min matlagning innan genomgången sjukdom.

Men surströmming är fortfarande inte tjänligt som föda anser jag.
Min fru frågade igår om jag kunde hjälpa henne med att identifiera om det var ogräsättika i en tryckspruta här hemma.
Man är rätt knepig i doftsinnet om man inte kan känna lukten av ogräsättika.

Nästan lika illa som folk som äter surströmming...

Det finns ingen som helst logik bakom att äta surströmming, vi har lärt oss konservera fisk på vettigare vis, så vi behöver inte äta jäst fisk.
Men det är en sån där grej som ska göras en gång om året oavsett om man tycker om det eller inte.

Samma sak med att äta kräftor, det finns ingen vettig anledning till att äta såna när det finns riktig mat, men det är en social grej folk gör.
Man sitter och pillar med skiten hos dom som bjuder på det i flera timmar, och sen när man åker hem svänger man förbi och köper en hamburgare för att bli mätt.

Oliver har jag aldrig tyckt om, varken konsistens eller smak, men jag har IOFS inte provat efter covid, vem vet, jag kanske byter ut ostbågarna mot oliver i fortsättningen.

Samma sak med att äta kräftor, det finns ingen vettig anledning till att äta såna när det finns riktig mat, men det är en social grej folk gör.
Man sitter och pillar med skiten hos dom som bjuder på det i flera timmar, och sen när man åker hem svänger man förbi och köper en hamburgare för att bli mätt.
Gör som jag. Handla en hink kräftstjärtar, aioli och bröd. Mindre pillande och hånad initialt men efter 10 minuter avundad. ?

Valfri dricka till. Jag väljer cava i de flesta fall.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D