Kör man över en sådan o den blir en grönsak blir den väll överlycklig antagligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kör man över en sådan o den blir en grönsak blir den väll överlycklig antagligen.
Jag förstod först inte vad det var, men det är alltså såna där under-lights som är populär på japanska modeller.... av bilar...
Aomän!Jag förstod först inte vad det var, men det är alltså såna där under-lights som är populär på japanska modeller.... av bilar...
Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.Det här kan ju till och med ha varit planerat av honom, om han nu ville påskina att det inte var en så jävla bra idé det där ändå... Och kanske peka lite på USA med.
Men fan vet om jag vill ge honom så mycket cred.
Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.
Jag tror att han kan dra parallellerna, begriper att det inte är helt optimalt.
Det tänker han på tillräckligt att försäga sig när han skall hålla ett tal om Ukraina.
Skugg och skugg, även utan sådant så finns det ju dels senat och de tjänstemän som förbereder ärenden. Faktum är att han har med folkets förtroende stått och förordat skiten vare sig han haft någon styrpinne i frågan eller ej.Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.
I Sverige heter skuggregeringen vallenberg.Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.
Tja, har man gått tolkskolan så vet man ju hur man lär sig ett språk snabbt…
Min fru frågade igår om jag kunde hjälpa henne med att identifiera om det var ogräsättika i en tryckspruta här hemma.Märkligt vad covid ställt till med. Nu äter jag pesto och oliver med sällan skådad aptit. Något jag inte ens ville släppa i närheten av min matlagning innan genomgången sjukdom.
Men surströmming är fortfarande inte tjänligt som föda anser jag.
Gör som jag. Handla en hink kräftstjärtar, aioli och bröd. Mindre pillande och hånad initialt men efter 10 minuter avundad. ?Samma sak med att äta kräftor, det finns ingen vettig anledning till att äta såna när det finns riktig mat, men det är en social grej folk gör.
Man sitter och pillar med skiten hos dom som bjuder på det i flera timmar, och sen när man åker hem svänger man förbi och köper en hamburgare för att bli mätt.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |