Vad fick dig att le idag?

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Jag läste någonstans på Twitter att Elon Musk hade tweetat en Meme om att finlands statsminister Sanna Marin hade varit ute och festat på nattklubb till klockan 4 på natten, och började söka på Sanna Marin Memes...

Det var ett djupt hål att trilla ner i, på den finska motsvarigheten till 4chan finns ett underforum som fotoshoppar Sanna till en "cat-girl" och försöker lansera det som en sanning, att Sanna själv tar på sig kattöron, halsband och svans på fritiden.

Sanna själv skrattar åt det och inser att om hon går ut och dementerar så får dom bara mera ved på brasan, så hon låter dom hållas.

Hon fotoshoppas också in som Ninja, Fembot, och diverse badass Anime figurer, någon bild på något japanskt tjejpopband påstås vara Finlands regering....

Den kända bilden på Sanna i skinnjacka har fotoshoppats in i varenda metallbands skivomslag och lite till.
Hon har fått alla möjliga väst-patchar på jackan (oftast NATO) osv....
Sanna bara skrattar åt det.

Hon la upp en bild på när hon ammade sitt barn, och ja... den har memats.

När jag slutligen trodde att jag hade sett allt och läst allt, sant och påhittat, om Sanna, så dök det upp en uppgift om att hon hade två lesbiska mammor, och det var inte påhittat...

Tänk er henne som politisk kandidat i andra länder...

En bild på Sanna på väg till jobbet: (Det kan vara någon helt annan person också)

View attachment 472316
hon får gärna komma o bada i mitt hem när hon kör hoj.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
IMG_20220528_183108.jpg
Fick en fråga om jag kunde riva en elanläggning torsdag fredag o det passade ju utmärkt då jag var ledig.

Så hem kom ett gäng led armaturer från fagerhult med alla tänkbara funktioner som tidur rörelsevakt hel o halv ljus o att dom pratar med varandra så bara den armaturen som e närmast den som känner av tänder upp osv.

Jävlars vilken skillnad på ljus 20*36watt lysrör mot 10*vad dom nu ger, så vinner led överlägset?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Nyslipade knivar i köket. Jösses vilken skillnad det gör när köttet ska skivas upp. ?

Får se vad det kostar. Byter tjänster med killen som slipar. Det här kan bli dyrt...
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Idag när jag läste den här tabellen, då log jag.
1653809261414.png
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Stod i hallen precis hemkommen från gymmet när det rasslade till i brevlådan och det kom en bunt reklam tillsammans med den lokala blaskan, trots "ingen reklam tack" på dörren.
Skiter oftast i det och kastar allt i soppåsen, men nu började fanskapet knöla in en till bunt i brevinkastet.
Tog tag i paketet och knuffade ut det igen samtidigt som jag vrålade: "DET RÄCKER"

Han sket nog på sig för han sprang som en iller nerför trappan :rofl
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Stod i hallen precis hemkommen från gymmet när det rasslade till i brevlådan och det kom en bunt reklam tillsammans med den lokala blaskan, trots "ingen reklam tack" på dörren.
Skiter oftast i det och kastar allt i soppåsen, men nu började fanskapet knöla in en till bunt i brevinkastet.
Tog tag i paketet och knuffade ut det igen samtidigt som jag vrålade: "DET RÄCKER"

Han sket nog på sig för han sprang som en iller nerför trappan :rofl

Jag kom på en sån där precis när jag kom hem en gång. Jag frågade om han inte var läskunnig eller totalt saknade respekt.
Turken som delade ut pizzareklam frågade vad jag menade.
Jag pekade på skylten "Ingen reklam tack!" samtidigt som jag läste upp texten åt honom.
Äuuii kompis det är ingen reklam, det är information. :3freak
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag kom på en sån där precis när jag kom hem en gång. Jag frågade om han inte var läskunnig eller totalt saknade respekt.
Turken som delade ut pizzareklam frågade vad jag menade.
Jag pekade på skylten "Ingen reklam tack!" samtidigt som jag läste upp texten åt honom.
Äuuii kompis det är ingen reklam, det är information. :3freak

Det är då man börjar samla på sig rekl.. Informationsblad och gå förbi den lokala pizzerian med en bunt varje dag
Har man papperstunna i soprummet hemma kan man ta med sig grannarnas rek.. informationsblad också
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Det är då man börjar samla på sig rekl.. Informationsblad och gå förbi den lokala pizzerian med en bunt varje dag
Har man papperstunna i soprummet hemma kan man ta med sig grannarnas rek.. informationsblad också
Man kan också lägga all reklam i den gula brevlådan för retur till avsändaren..
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
View attachment 472354
Fick en fråga om jag kunde riva en elanläggning torsdag fredag o det passade ju utmärkt då jag var ledig.

Så hem kom ett gäng led armaturer från fagerhult med alla tänkbara funktioner som tidur rörelsevakt hel o halv ljus o att dom pratar med varandra så bara den armaturen som e närmast den som känner av tänder upp osv.

Jävlars vilken skillnad på ljus 20*36watt lysrör mot 10*vad dom nu ger, så vinner led överlägset?
- Jag har också bytt traditionella lysrör i garaget mot LED-rör.
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det värsta är ju att sexualundervisningen i bibelbältet i USA är inte bättre än att det finns människor som på fullt allvar inte har bättre koll än sådär..

Var det inte på DrPhil en kvinna ville göra DNA test för att se om barnet var hennes?
(det kan ha varit ett parodiklipp, men gränsen är hårfin ibland)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag är också man att erkänna det, jag fick besök av en sjöfågelmamma med 10 ungar i dag när jag och hunden satt ute, det blev att muta mamman med majs så hon kommer tillbaka.

Både jag och hunden gillar sjöfåglar
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Ikväll fick man verkligen hjärtat i halsgropen och det vred om sig i magen.

Två personer från ungern har bokat min stuga och dyker upp med en stor jävla lastbil, jag går ut för att visa var dom kan ställa ett så stort fordon.
Han hoppar ut och möter mig så vi står bakom lastbilen och jag står där och pekar på stugan och ger lite info.
I ögonvrån ser jag att lastbilen sakta börjar att rulla ner för vägen och jag skriker åt han "The truck ....It's rolling!....,it's rolling!"
-What? Säger han lite segt och jag tänker men vad i helvete ska jag springa ikapp den och hoppa in i hytten.
Men jag Skriker en gång till åt honom, "The truck is rolling"
-Relax säger han lugnt och tittar på lastbilen där den sakta rullar iväg i allt högre fart......
"English truck, Steering wheel on other side". Och så skrattar han åt mig och min panik jag just haft.

Ja det gjorde min kväll, hade så gärna vilja ha med min panik på film :D
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Påväg från Norrköping till Stockholm nu på morgonen.

Först möter jag en större grupp motorcyklar och ler lite o tittar, custom hojar typ 10 stycken.

Efter några mil, en mindre grupp typ 5 med HDs.

Ytterligare några mil, några enstyckare/mindre grupp på ca 2 hojar med nakenhojar, nån enstaka äventyrshoj.

Sen går ytterligare några mil. Efter Södertälje kommer supersporthojarna, ensamma, med några km emellan sig, nu har också visiren blivit mörkare ?

Förgyllde min dag. Trots dag 4 av 6 på kurs med spa i skärgården så längtar jag nu hem till min hoj.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top