Ganska perfekt faktiskt, lugnt o skönt med plask man inte behöver trängas i samt trevlig personal.
Skål!
Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag skall trycka på tummenupp, hjärta, glada gubben, wow gubben eller sura gubben?Ganska perfekt faktiskt, lugnt o skönt med plask man inte behöver trängas i samt trevlig personal.
Skål!
![]()

Ganska perfekt faktiskt, lugnt o skönt med plask man inte behöver trängas i samt trevlig personal.
Skål!
![]()
Är det ett tecken på att man blivit gammal när poolen och stranden är bäst om den är folktom?
Då har jag varit gammal hela mitt liv...Är det ett tecken på att man blivit gammal när poolen och stranden är bäst om den är folktom?
Bra fråga faktiskt, kan inte påstå att jag minns riktigt vad jag tyckte men trängas tror jag aldrig varit någon hobby ändå.
Vad gav du för miluwakin? Tittade på makitas minst sagt digra antal batteri kedje sågar mest för att jag har typ 5st 18 volts batterier till makita.Kanske så, nu dag två och längtar hem till nya sågen
Får se om jag kan finta sambon in på någon tool shåpp häromkring.
Mja då är den lika dyr som makita,s 14 olika batteri kedje sågar. O med tanke på mutterknack gipsskruvdragare o tigersåg så är det ju lika bra att köra makita på kedje sågen. Är batteri sågen lika stryktålig som tigersåg en som jag använder för att demolera allt inklusive timrade ladugårdar och hus så är kvalliteen ok.Jag köpte på Swedol med 20% rabatt men bäst pris jag hittat är denna:
![]()
Milwaukee M12 FHS-602X Grensåg med batteri och laddare
M12 FHS-0X grensåg på 12V som ger enastående kontroll & åtkomst. Sågen har kapacitet att kapa upp till 120 stycken Ø75 mm grenar av hårt lövträ per M12 4,0 Ah-batteri.www.proffsmagasinet.se
Sen finns den naken naturligtvis.

Det där är ju värt ett grattis till och med.Hondaräsern frikopplade dåligt senaste rejset. Plockade isär kopplingen i dag. När jag tog av kåpan hittade jag en massa plastgrus. Enda stället det kunde komma från är kamkedjespännaren. Kollade och mycket riktigt var spännaren kass. Att hitta ett sånt fel innan motorn kraschar är värt ett leende.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |