Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
W levererar... :rofl

Jag har länge vidhålligt att Trumps största bedrift i vita huset var att han fick W att verka som en intelligent och resonlig person. Men det är ju bra att W kämpar tillbaka åtminstone.
Det här kan ju till och med ha varit planerat av honom, om han nu ville påskina att det inte var en så jävla bra idé det där ändå... Och kanske peka lite på USA med.
Men fan vet om jag vill ge honom så mycket cred.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det här kan ju till och med ha varit planerat av honom, om han nu ville påskina att det inte var en så jävla bra idé det där ändå... Och kanske peka lite på USA med.
Men fan vet om jag vill ge honom så mycket cred.
Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.
Jag tror att han kan dra parallellerna, begriper att det inte är helt optimalt.
Det tänker han på tillräckligt att försäga sig när han skall hålla ett tal om Ukraina.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fast, på den tiden var ju USA's företeelser hans ansvar.
Jag tror att han kan dra parallellerna, begriper att det inte är helt optimalt.
Det tänker han på tillräckligt att försäga sig när han skall hålla ett tal om Ukraina.
Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det finns de som säger att det finns en ganska mäktig skuggregering i USA, och att presidenten inte har mycket att säga till om ejjentlijen.
Skugg och skugg, även utan sådant så finns det ju dels senat och de tjänstemän som förbereder ärenden. Faktum är att han har med folkets förtroende stått och förordat skiten vare sig han haft någon styrpinne i frågan eller ej.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

När jag pluggade som hade jag ett tag två grannar som läste på handels, varav den ena tysk och den andra hade gått på tolkskolan.
Killen som gått tolkskolan bad om input på sin CV varvid tysken snabbt läste "Tyska flytande" så tysken började prata tyska och lögnen uppdagades tämligen omgående.

Jamen svarade tolkskoleeleven, om jag får ett jobb där jag behöver kunna tyska då får jag helt enkelt intensivträna på tyska.

Jag har tappat kontakten med bägge två så hur det sedan gick med deras karriär har jag ingen aning om men jag antar att det är ungefär så dom resonerar de som ljuger i sin CV.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tja, har man gått tolkskolan så vet man ju hur man lär sig ett språk snabbt…

Ja, det var väl därför han vågade sig på den lögnen, men samtidigt är det ju sällan några 40 timmars veckor med mycket fritid för extra studier som väntar de första åren för en nyutexaminerad handelshögskoleelev med höga ambitioner.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Märkligt vad covid ställt till med. Nu äter jag pesto och oliver med sällan skådad aptit. Något jag inte ens ville släppa i närheten av min matlagning innan genomgången sjukdom.

Men surströmming är fortfarande inte tjänligt som föda anser jag.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top