Vad fick dig att le idag?

Har precis avslutat min utbildning till Arbetsmiljötekniker :)

Så, nu kan jag lite om det också :lol
 
Ja det börjar onekligen klia i fingrarna nu!
Synd att man inte har någonstans att ha hojen hemma bara. :(
Nåja, världsliga bekymmer.
 
Bra idé faktiskt men jag flyger 200-300 mil söderut istället. Och äter och dricker gott.

Det var en kort resa och fan i mig lika kallt där som här men det spelade ingen roll på den överfulla krogen med livemusik. Trevligt upplevelse. Det jobbiga var att jag kom hem runt midnatt och la mig kl 01, upp och jobba 5 timmar senare samtidigt som man har en katt som bara ville gosa hela natten :)
 
Fick fylla i sån kompisbok om mig själv till min 8-åring. Man ska svara på massa frågor. På frågan Vad är din favoritmat så skrev jag kålpudding. Dotter håller på att lära sig läsa o ser kål... när jag skriver och utbrister "kolhydrater!" ASG :D
 
Mark & Miljödomstolen har avlagt dom till Viking Motor Park. Positivt. :banana
 
Var visserligen igår men den där lilla lejonungen på animal planet älskar jag.
Shiva tror jag den hette och är urgullig med alla dess upptåg:krama
 
Jensen's Bøfhus, jensens biffhus. Vet ej om de har buffelkött.
Rekommenderar Saddle & Sabre saloon & steakhouse. De har buffelkött och annan grym mat.

Lite långt att åka från Uppsala till Danmark för att äta biff. Men tack för tipset! :tummenupp
 
Jag va där en gång. Fick skicka ut köttet två ggr och sen gav jag upp. Hemsk service, hemsk mat och hemsk uttal.

Tror det där är en del av deras grej, för det verkar vara precis lika kass service varje gång man går dit oavsett vilken stad man befinner sig i.

Har själv bara besökt stället här i Örebro ett par gånger, men grinigare personal och sämre service får man leta efter.
 
Lite långt att åka från Uppsala till Danmark för att äta biff. Men tack för tipset! :tummenupp

Jo men nu finns ju restaurangerna i Sverige så även du kan uppleva dålig service och mat. :D

Tror det där är en del av deras grej, för det verkar vara precis lika kass service varje gång man går dit oavsett vilken stad man befinner sig i.

Har själv bara besökt stället här i Örebro ett par gånger, men grinigare personal och sämre service får man leta efter.

Jag tänker inte ens försöka igen. Väljer hellre restauranger jag varit på som var bra eller rekommenderade sådana.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top