Vad fick dig att le idag?

Fällde ner cabben på vägen hem, det var lite småmysigt. Sen var det en såndär pizzavagnsbil (nån lyxigare bmw) med tillhörande pizzabagare som körde helt galet aggresivt, omkörningar vid möten, närmast prejade sig in vid möten osv... Sen när vi kom till en tvåfilig rondell körde jag om honom på yttern, han blinkade omedelbumsigt med hellyset och började aggrogasa upp mot mig några gånger. Stackarn kunde inte köra bil, förutom rakt fram. :hihi
 
Grymt väder på gång i helgen....

Som pricken över i:t lossnade nån halvmysko rövplugg idag, har varit skitnödig i 4 dagar utan att kunnat prestera. Men idag sket jag ut en mindre sälunge och kroppen har aldrig känt sig så lycklig ... Detta sammantaget fick mig att le hela kvällen.

Life is gooooood.....
 
Jag fyller år idag och fick ledigt imorgon så jag ska flyga iväg och spendera en helg söderut. Äntligen nått nytt efter en kall o ruggig vinter :)
 
Första hoppträningen för i år med ponnyhästen, och hon var så jäkla fin! Lovande!
 
Imorgon ska det tydligen vara en "feministfest" på Kulturhuset (såklart) här i JKPG - arrangörerna vill sätta ner foten och säga "Nej fan, feminismen har inte gått för långt."

"Alla är välkomna, så länge de accepterar kravet på att festen är fri från sexism och alkohol.
Det blir ett blandat program med mat, fika, stick- och hantverkscafé, utställningar, tavlor, bokförsäljning, musik, feministiskt självförsvar, föredrag och diskussioner.
"





Låter ju verkligen som fest, "synd" att man missar den :D :näsblod
 
Imorgon ska det tydligen vara en "feministfest" på Kulturhuset (såklart) här i JKPG - arrangörerna vill sätta ner foten och säga "Nej fan, feminismen har inte gått för långt."

"Alla är välkomna, så länge de accepterar kravet på att festen är fri från sexism och alkohol.
Det blir ett blandat program med mat, fika, stick- och hantverkscafé, utställningar, tavlor, bokförsäljning, musik, feministiskt självförsvar, föredrag och diskussioner.
"





Låter ju verkligen som fest, "synd" att man missar den :D :näsblod

Ja det låter för jävla livat.. i min epatraktor e de hölligöng däremot! :D
 
Imorgon ska det tydligen vara en "feministfest" på Kulturhuset (såklart) här i JKPG - arrangörerna vill sätta ner foten och säga "Nej fan, feminismen har inte gått för långt."

"Alla är välkomna, så länge de accepterar kravet på att festen är fri från sexism och alkohol.
Det blir ett blandat program med mat, fika, stick- och hantverkscafé, utställningar, tavlor, bokförsäljning, musik, feministiskt självförsvar, föredrag och diskussioner.
"





Låter ju verkligen som fest, "synd" att man missar den :D :näsblod

Skall bli roligt att läsa reportage om det.
Kommer att framställas som en succé.
Kommer att framgå att ingen kom.
 
Fick hem min gasvajer idag! :tummenupp

Dock så har det börjat blåsa ganska mycket. Men då får man köra grusvägar! :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top