Vad fick dig att le idag?

Den godaste jävla chokladtårtan ever och jag har bakat den. Finns ingen restaurang som någonsin serverat något bättre. Borde ta patent på den. :kär

Jag gick ner till garaget och det fick mig att le två gånger:
1: det har inte varit inbrott.
2: bilen stod kvar.

Japp, mitt i smeten kan man förvänta sig vad som helst.

edit, att sen garageporten är fullständigt nerklottrad och att det ligger hundskit och spyor överallt är ju bara vardagsmat.

Last edited:
Sopmaskinerna började för nästan en månad sedan så sakterligen. :)

Minusgrader nästa vecka. Nå, får väl försöka finna lite nöja i att ta kvadden till jobbet ist... :död

Å andra sidan är skinnstället infettat nu, tillsammans med handskarna och stövlarna diskade och visiren på hjälmen putsade!

Soligt och, när vinden slutade ligga i så förbannat, riktigt mysigt varmt. Idag blir det säsongsstart för grillen! :banana

Jag gick ner till garaget och det fick mig att le två gånger:
1: det har inte varit inbrott.
2: bilen stod kvar.

Japp, mitt i smeten kan man förvänta sig vad som helst.

edit, att sen garageporten är fullständigt nerklottrad och att det ligger hundskit och spyor överallt är ju bara vardagsmat.
Blir man glad över sådant så är det dags att flytta.

Och för alla dem som trodde att kvaddsäsongen var över för denna gång (inkl jag...)- överraskning!!
Fyrhjulsdriften på kvadden fick jobba bra idag. Funkar förvånansvärt bra även i stan, åtminstone när underlaget är snö packad till is och inget grus. Bara att bestämma en riktning och trycka på gasen och justera lite med baken när det släpper. Spontansläpp bak var inte alls svårt att provocera fram idag, ens på rak väg och i bra hastighet.

Att damen i Micran bakom verkade ha fått hjärtsnörp medan jag var lite "barnslig" var bonus. Hon höll sig åtminstone 30 meter bakom efter det.
:arsele :D

Back