Vad fick dig att le idag?

Att få hålla min nyfödda systerson sovandes i famnen. Det är en känsla som slår allt annat jag vart med om!

Att få hålla min nyfödda systerson sovandes i famnen. Det är en känsla som slår allt annat jag vart med om!

Tänk dig då att få hålla din egen. Inte för jag har nån ännu på ett litet tag men man kan ju tänka sig.

Förövrigt ler jag fortfarande efter min 15-milatur idag som gick i raskt tempo med en vän. :)

För att jag efter mycket svärande och massor med hjälp sannolikt hittat felet på min bil.

Kamremen har hoppat ett par tänder. :3freak

Är just nu i Istanbul och förra natten försökte en turk snubbe i en fin bil locka med mig, hoppa in så åker vi och tar en drink LOL LOL

Denna fick mig att le inatt :tummenupp

[YOUTUBE-ID]4TthHltjrvA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Ikväll fick filmen "Sex Drive" både mig, krilllan och zarrell(och han snygga syster) att le:tuttar :hihi :3freak :yoparty

Minnet av smckursen i lördags på Gelleråsen, jäkligt kul att köra bana och känna på bågen utan att oroa sig över rullgrus, vilt och övrig trafik.

Brett, brett smajl.

/J

Jag hittade idag en summa deg, motsvarande en nettoårslön för många i Sverige, som jag hade gömt undan i aktieindexobligationer och totalt glömt bort för ett år sen. ^^

Den är skön :hihi Gick vidare med klippen och lyssnade på lite klassiker men stötte sedan på denna som jag inte har hört tidigare [YOUTUBE-ID]NM1B9Cp0110[/YOUTUBE-ID] .. vek mig dubbel och flabbade rätt ut! :rofl
Femtuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :rofl

Den är skön :hihi Gick vidare med klippen och lyssnade på lite klassiker men stötte sedan på denna som jag inte har hört tidigare
:lol
Ha ha det hade jag också missat.

Den här är ju för jävla skön
[YOUTUBE-ID]d70diafHb5k&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Och den här sen då :lol
[YOUTUBE-ID]fzVRfUDEM9k[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...