Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet, den är enorm...men om jag tar en nu och en när jag går hem så kanske jag kan trycka i mig bägge. Det värsta är att jag sitter bredvid glassboxen och har oxå tröttnat en del. Sitter ju och säljer skiten till kollegorna hela dagarna. :hihi


9591.jpg


Skrotnisses svar på hon som skulle trycka i sig en till innan hon skulle hem fick mig att asgarva idag :rofl



HAHAHA!!! Du är sjuk grabben men du fick mig fan att skratta rakt ut riktigt högt och då är man ändå helt själv hemma. Kändes bra att få garva lite. TACK!!! :D :rofl :hihi
 

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Ort
Luleå
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Jag måste få skryta lite här. Jag har varit vaken sedan 05:45! Det är fanimig personbästa (för killen som sov till lunch igår)! :hoppa
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Vädret! 20-22 varma, gosiga och soliga grader på min uteplats. Ölen i näven håller källarsvalka.:fyllisar
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att jag satt i solen en halvtimme på lunchen och ansiktet blev fullt med små fräknar och benen blev bruna. Jippi nu är den här. :)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
att jag åkte hoj till och från jobbet idag... Första gången på länge det var kul att åka till jobbet!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Var hos optikern, blev påmind att det nog var bäst att kolla synen efter att ha jobbat på en ögonmott (datasystem med oerhört liten tekenstorlek, vilket var oerhört påfrestande, nej det gick inte att ändra.) :) att synen inte blivit sämre.

Satt och :rock till musik samtidigt som jag kom på att jag betalade räkningar, antingen måste det ha varit jävulsk bra musik eller så var det ovanligt lite räkningar den här månaden.
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag har varit ute och fiskat 11-16 ingen fisk men sjukt potent väder :rödsomenkräfta

:)
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag har varit ute och fiskat 11-16 ingen fisk men sjukt potent väder :rödsomenkräfta

:)

Glömde du masken? :va


Edit: Jag ler för att jag fick på sommardäcken idag och dubbelt så mycket lön som jag hade räknat med igår. Och för att det är förbannat najs med en drink i solen på altanen :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top