Vad fick dig att le idag?

Har precis varit ute i skogen med kidsen, alltid gött att komma ut i skogen :) Först byggde vi en koja sen fikade vi i den och sen klättrade vi i träd :)

Last edited:
Orginalet
[YOUTUBE-ID]z2BgjH_CtIA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Parodin
[YOUTUBE-ID]QOmBYSsluQw&feature=dir[/YOUTUBE-ID]

:hihi

Jag fixade spotify utan att behöva punga ut en massa pengar. Hihi. Ipred, up yours.

Öhh, spotify ÄR gratis och lagligt, men inget alternativ till fildelning, så exakt vad har du gjort?

Jasså? Senast jag kikade så kostade det 9kr/dag, 99kr/månad el 999kr/år. Men du kanske känner ngn som känner ngn...:va

Perfekt att provlyssna skiten innan man drar ner den. Slipper slösa ratio och utrymme på disken. :tummenupp

Last edited:
Jasså? Senast jag kikade så kostade det 9kr/dag, 99kr/månad el 999kr/år. Men du kanske känner ngn som känner ngn...:va

Perfekt att provlyssna skiten innan man drar ner den. Slipper slösa ratio och utrymme på disken. :tummenupp

Gratisversionen som du har är matad med reklam.

Jag fick ny glass till jobbet idag, MUMS!!! Min dag är räddad....har redan hunnit smaka nya Sandwich och nya Nogger Mint. Eftermiddagen blir det Ben & Jerrys Wich och Magnus temptation chocolate. :) Jippi!

Jag fick ny glass till jobbet idag, MUMS!!! Min dag är räddad....har redan hunnit smaka nya Sandwich och nya Nogger Mint. Eftermiddagen blir det Ben & Jerrys Wich och Magnus temptation chocolate. :) Jippi!

Får du i dig både i eftermiddag då blir jag rätt impad...
Framförallt 'Wich:en är skitstor juh...
men både den och Temptaion är klockrena...
Fast jag har ledsnat lite på glass nu... :( Nackdelen med att jobba på
företaget... :D

[YOUTUBE-ID]R0be-jmwKyM&feature=dir[/YOUTUBE-ID]

:lol

Svartsjuk karljävel gör bort sig när loket ringer till honom :lol

[YOUTUBE-ID]oIjQ9ccKtkw&feature=channel[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Får du i dig både i eftermiddag då blir jag rätt impad...
Framförallt 'Wich:en är skitstor juh...
men både den och Temptaion är klockrena...
Fast jag har ledsnat lite på glass nu... :( Nackdelen med att jobba på
företaget... :D

Jag vet, den är enorm...men om jag tar en nu och en när jag går hem så kanske jag kan trycka i mig bägge. Det värsta är att jag sitter bredvid glassboxen och har oxå tröttnat en del. Sitter ju och säljer skiten till kollegorna hela dagarna. :hihi

Hände i helgen:
Tog hojen till apoteket i Tranemo och när ja kom ut satt den en äldre dam på en bänk och frågade om jag skulle åka nu? Jo, svarade jag.
Kan du inte gasa på ordentligt? Det låter så härligt då! :D

Jag vet, den är enorm...men om jag tar en nu och en när jag går hem så kanske jag kan trycka i mig bägge. Det värsta är att jag sitter bredvid glassboxen och har oxå tröttnat en del. Sitter ju och säljer skiten till kollegorna hela dagarna. :hihi
9591.jpg

Tog en sväng förbi Kungsträdgården och träffade på Swedies chef och fick den schyssta komplimangen att jag hade blivit " ofantligt smal". Väldigt passande för mitt självförtroende när jag skulle spendera hela dagen med shopping =)

Dessutom så hittade jag jätte mycket snyggt och kanske spenderade alldeles för mycket pengar men nu är min garderob lycklig och jag med!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph