Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Igår sms:ade jag samtidigt med två kompisar om olika saker. Klockan 20:49 fick jag svar från bägge: "Lugnt :)"
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vaknade upp och såg att Obama fick sitta kvar och det var ju jävligt skönt. Jag kollade lite på valvakan vid 5-snåret imorse och funderade på om jag skulle orka kolla en stund till men det gjorde jag visst inte för jag vaknade för en halvtimme sen med tv'n på :zzz
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Bor i Uppsala och jobbar där också.

Att köra den där kvadden på motorväg till KI vore samma sak som fordonsassisterat självmord. Vi talar ett automatväxlat niohästarsmonster på 150cc som knappt orkar upp i 70 km/h på plan väg. ;-)

Ja jag tänkte just det!

är en där som växlar mellan sunkig xl600 och china quad, tänkte inte att de kan inte finnas för många med den kombon :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hittade en trevlig bil på blocket som jag bara lite fort skulle svänga förbi och titta på. Tror ni inte den ena killen där är en riktig liten läckerbit? Där stod jag, i ridbyxor, blommiga gummistövlar, otvättat hår och osminkad, som den ultimata lantlollan! CRAP!

Fast jag och mamma har haft väldigt roligt åt det hela kvällen. :tungan

Ungefär som i fredags när jag, helt osminkad, testade ett chockrosa läppstift inför maskeraden på lördagen, och sen åkte iväg till affären med mammsen. Hon såg ju att jag åkte iväg med det där fula läppstiftet på, men den elake fan sa ingenting, så där gick jag runt på Ica i ungefär samma stil som ovan nämnda, fast med chockrosa läppar :D
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hittade en trevlig bil på blocket som jag bara lite fort skulle svänga förbi och titta på. Tror ni inte den ena killen där är en riktig liten läckerbit? Där stod jag, i ridbyxor, blommiga gummistövlar, otvättat hår och osminkad, som den ultimata lantlollan! CRAP!

Fast jag och mamma har haft väldigt roligt åt det hela kvällen. :tungan

Ungefär som i fredags när jag, helt osminkad, testade ett chockrosa läppstift inför maskeraden på lördagen, och sen åkte iväg till affären med mammsen. Hon såg ju att jag åkte iväg med det där fula läppstiftet på, men den elake fan sa ingenting, så där gick jag runt på Ica i ungefär samma stil som ovan nämnda, fast med chockrosa läppar :D

Klä dig oanständigt och gör ett återbesök.
 

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Ort
Nånstans ute i nån av åkersbergas skogar
Hoj
Honda CB 400N
Hittade en trevlig bil på blocket som jag bara lite fort skulle svänga förbi och titta på. Tror ni inte den ena killen där är en riktig liten läckerbit? Där stod jag, i ridbyxor, blommiga gummistövlar, otvättat hår och osminkad, som den ultimata lantlollan! CRAP!

Fast jag och mamma har haft väldigt roligt åt det hela kvällen. :tungan

Ungefär som i fredags när jag, helt osminkad, testade ett chockrosa läppstift inför maskeraden på lördagen, och sen åkte iväg till affären med mammsen. Hon såg ju att jag åkte iväg med det där fula läppstiftet på, men den elake fan sa ingenting, så där gick jag runt på Ica i ungefär samma stil som ovan nämnda, fast med chockrosa läppar :D

:D Bara du behöll ditt bestämda charmiga sätt så kan du gå på catwalken i den utstyrseln och vinna publikens hjärtan.

Och om han med bilen inte fattar bättre att du är en pingla till tusen så får du ringa och be om en till titt på "åket" :D
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ja jag tänkte just det!

är en där som växlar mellan sunkig xl600 och china quad, tänkte inte att de kan inte finnas för många med den kombon :D

Kinakvadden är lösningen på en oljeläckande XL600. Motorn på stackaren måste klyvas för att byta packning vid utgående drev. Åtminstone är det där jag tror att det läcker. Antar att det blir så efter nästan 30 år... Har inget garage så kan inte meka under vintern heller. Borde egentligen skriva en rad i Förbannad-tråden ist.

Saknar älskade hatade Edwin... :(
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nytt jobb och ny fet bostad och bara 6 dagars kneg kvar på gamla jobbet innan jag kan plocka av uniformen för evigt.
Tillika har jag pengar på banken och sprit i barskåpet.
Dessutom är jag snygg som fan!
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Mannen som har Café Pärlan på tegnérgatan. Maken till trevlig prick får man söka efter. Fantastisk Fika. Åker ni till stöckölm så gå dit. Man blir glad.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
1. Började på nytt jobb i måndags (ler fortfarande över det) :)

2. Turbohojen gick igenom besiktningen med blankt papper :tummenupp
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Det vankas fest idag! Har inte haft fest hemma sen i februari. Fi fan vad kul det ska bli! Och framför allt... Förjävla onyktert! :fyllisar SCHKÅL
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lycka är när smaker gifter sig med varandra och nyss ingick McManis äktenskap i min mun med en grillad lammrostbiff marinerad med citron, vitlök och timjan serverat med rösti och ruccolasmör. Om jag någon gång hade kunnat äta till jag kräktes så hade det nog varit idag.
....Men även om maten tog slut får jag trösta mig med att damen står i köket och gör ett försök på chokladfondant.

hmm... Kanske en skvätt rom till det? Zacapa, Plantation eller varför inte rom från en annan hjälte som inte är sinnesbilden när man talar om äktenskap....
ron_rum.jpg
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top