Vad fick dig att le idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gixxer till jobbet :D fyfan va den går! märks att den stått ett tag :tungan

Dock måste jag hitta ett sätt att motivera mig att ta det lugnare :död
 

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen :´(
Såg en snubbe på affären... Han har inte läst Goldwing tråden här kan jag säga med säkerhet :D

Vistas på allmän plats iförd Honda keps och Goldwing vindjacka :D

Japp.. Plånkan i bakfickan med..

Look at my bus my bus is amazing :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Samtal med HR. :D
De ville att jag skulle stå kvar som anställd till 1:a januari. Vilket innebär att jag får lön för en halv månad utan att behöva arbeta.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
- Hej, jag skulle vilja ha en Pepsi, tack!
- Javisst, går det bra med Coca Cola?
- Går det bra med monopol-pengar?
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Idag hade jag nöjet att få besöka Markus Grönholms privata Rally museum, galet fina bilar och Markus är både trevlig och jordnära!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
:tummenupp Fast det ser inte ut som att du skjutit den? Jag stängde av strömmen till min råttskrämma i förrgår och vips var tre möss i mina fällor dagen efter.
Problemet med skrikan är att mina möss stannar under boden vilket jag inte riktigt tycker är bra nog.

Nej, den blev inte skjuten, patronen är mest för att visa hur stor den är. Tror inte den är vuxen så jag är orolig att där finns fler.

Jag hade lagt en skiva well med kulstopp bakom och med en klick jordnötssmör på. Den hade inte rört smöret över huvudtaget sen jag la dit det, men igår natt var jag uppe och kollade och såg att den smaskat i sig allt.


50cm från jordnötssmöret låg den död.:näsblod



Någon som är sugen på en burk amerikanskt påfund som nästan är full?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nej, den blev inte skjuten, patronen är mest för att visa hur stor den är. Tror inte den är vuxen så jag är orolig att där finns fler.

Jag hade lagt en skiva well med kulstopp bakom och med en klick jordnötssmör på. Den hade inte rört smöret över huvudtaget sen jag la dit det, men igår natt var jag uppe och kollade och såg att den smaskat i sig allt.


50cm från jordnötssmöret låg den död.:näsblod



Någon som är sugen på en burk amerikanskt påfund som nästan är full?

Dog den som Elvis? Begrav den i Graceland, det är det enda rätta att göra.

Nej, kaliber (r)åtta.

Eley fourten, men det var meningen att folk skulle tro det var en tolva.:4skrika
Det tar aldrig slut :hihi
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Vad fick dig att le idag

Lycka är när smaker gifter sig med varandra och nyss ingick McManis äktenskap i min mun med en grillad lammrostbiff marinerad med citron, vitlök och timjan serverat med rösti och ruccolasmör. Om jag någon gång hade kunnat äta till jag kräktes så hade det nog varit idag.
....Men även om maten tog slut får jag trösta mig med att damen står i köket och gör ett försök på chokladfondant.

hmm... Kanske en skvätt rom till det? Zacapa, Plantation eller varför inte rom från en annan hjälte som inte är sinnesbilden när man talar om äktenskap....
View attachment 372989

Smakade den på öl & whiskeymässan, riktigt god rom ;) även fast gubben på flaskan är mindre trevlig.

/Try
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Uppdrag gransknings reportage om Medeltidens värld i Götene.

Detta bygge som skulle ha kostat 7 milj för skattebetalarna men har på tre år hittills kostat typ 100 milj. Vad gäller antalet besökare så kom hälften av vad man räknat med första säsongen, andra säsongen kom en fjärdedel. Dom hade liksom missat den stora Arn-hypen och satte igång detta lite för sent. Bert Karlsson, räddaren i nöden, köper sig in och bygger ett slott där eller snarare en ful rosa jävla kuliss och hyr ut till kommunen för 800 tkr om året och som kommunen har förbundit sig att hyra i 20 år. Detta slott håller redan på att vittra sönder efter ett par år bara.
Ingen vill ta ansvar och folket i Götene är rasande :lol.
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hört idag på Siba, Novalund:

Flicka 7 år till sin pappa: Pappa, snääälla, kan vi inte köpa den Snövitfilmen? (Snow White and the huntsmen)
Pappan: Nej, den är för vuxna.
Flickan, väldigt uppspelt: Men jag vet! Den är inte ALLS som den tecknade! Här DÖR JU en av dvärgarna!

Höll på att skratta rakt ut! :)
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag hade lagt en skiva well med kulstopp bakom och med en klick jordnötssmör på. Den hade inte rört smöret över huvudtaget sen jag la dit det, men igår natt var jag uppe och kollade och såg att den smaskat i sig allt.


50cm från jordnötssmöret låg den död.:näsblod



Någon som är sugen på en burk amerikanskt påfund som nästan är full?

Nötallergiker without a clue...
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Brorsans spelning med bandet Hillman Lighthouse på Henriksbergs Terrass i Göteborg igår. De gav verkligen allt, var riktigt tajta och rockade! Så härligt att se. :rock
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top